روش اجرای عایق رطوبتی پوششی نانو : عایق رطوبتی پوششی جهت جلوگیری از ورود و خروج آب از رطوبت ناشی از برف، باران، فشار منفی و جلوگیری از ورود آب‌های زیرزمینی به داخل است که در پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی، سطح موزاییک، گنبد مساجد، شیروانی، ساندویچ پانل، دیوار، دیواره پارکینگ، چاله آسانسور، روف گاردن و… مورداستفاده قرار می‌گیرد. این محصول جهت جلوگیری از نشتی و خروج آب از استخر، جلوگیری از نفوذ آب از بام به داخل ساختمان و تمامی سطوحی ساختمان کاربرد دارد. عایق مایع، انواع محصولات آب بند من‌جمله موارد ذیل را دارا می‌باشد.

روش اجرای عایق رطوبتی پوششی نانو

عایق رطوبتی لایه ای از قبل ساخته شده است که در مقابل آب و رطوبت، ساختمان را مصون نگه می دارد. عایق رطوبتی، به شکل رولی یا شیت است که با قطرها و اندازه های مورد نیاز، تولید می شود. این محصول در گذشته فقط برای پشت بام مورد استفاده قرار می‌گرفته است اما امروزه در قسمت‌های مختلفی از ساختمان مثل فونداسیون، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، بالکن، دیوار‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. عایق کردن ساختمان در برابر رطوبت و نم، از وارد شدن صدمات جبران نشدنی به ساختمان جلوگیری می کند. عایق کاری رطوبتی با نانو رنگ عایق رطوبتی برای هر مکان مرطوبی لازم است چرا که رطوبت عامل بالقوه‌ای در ساختمان است که می‌تواند سلامتی و آسایش ساکنین آن را به مخاطره اندازد و به زیبایی و مصالح ساختمان لطمه وارد کند. عایق کاری رطوبتی به روشی گفته می شود که به وسیله آن بتوانیم مانع نفوذ آب و رطوبت به داخل مکان مورد نظرمان شویم. مکان های که به طور مناسب عایق کاری نشده باشند نمور و مرطوب هستند و باعث تداوم و تشدید بیماری‌هایی چون سرماخوردگی و رماتیسم می شوند. رطوبت دیوارها باعث می‌شود املاح موجود در مصالح حل شده، سپس به صورت شوره و سفیدک در سطح دیوارها ظاهر شود. این رطوبت، شرایط مناسبی برای رشد قارچ‌ها فراهم ساخته و منجر به انتشار بوی نامطبوع می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق رطوبتی پوشش عایق رطوبتی, عایق کاری رطوبتی

از عایق رطوبتی نانو می توانیم به جای ایزوگام و قیرگونی استفاده کنیم. کار کردن با آن بسیار ساده، راحت و بدون دردسر است . خطرات ناشی از آتش سوزی و سوختگی مانند ایزوگام و قیرگونی در این روش وجود ندارد برای اجرای نانو رنگ عایق بوژان تنها کافی است که با قلم مو یا رول یا هر وسیله دیگری بر روی سطح کار لایه ایجاد کنید، تا پس از چند ساعت خشک شده و لایه ای نفوذ ناپذیر تشکیل دهد. این لایه وظیفه کنترل رطوبت را به خوبی انجام میدهد، بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار می چسبد. برای جدا کردن لایه نانو عایق از وسایل مکانیکی باید استفاده نمود.