انواع روش های عایق بندی لوله‌ها در صنایع : عایق کاری لوله‌ های صنعتی با توجه به نیازهای هر صنعت و محیط خاصی انجام می‌شود. انتخاب نوع عایق و روش مناسب به عوامل مختلفی از جمله نوع صنعت، شرایط محیطی، و نیازهای سیستم وابسته است. در عایق کاری لوله های تاسیسات ،مواد محافظتی و مقاوم به خوردگی: این لایه به عنوان یک پوشش مقاوم به عوامل محیطی مانند اشعه UV، تغییرات دما، و خوردگی عمل می‌کند. هر یک از این لایه‌ها نقش خود را در ایجاد یک سیستم عایق کامل برای لوله ایفا می‌کنند. این ساختار پیچیده باعث افزایش عمر مفید لوله، مقاومت در برابر شرایط محیطی مختلف، و بهره‌وری بهتر در انتقال حرارت می‌شود. این مسئله عایق کاری هر لوله دستمزد عایق کاری لوله های تاسیسات را متغییر می کند.

انواع روش های عایق بندی لوله‌ها در صنایع

عایق الاستومری یکی از بهترین عایق‌ها برای عایق بندی لوله‌ها است. این عایق انعطاف پذیر بوده و یک عایق سلول بسته پلیمری است که به طور کلی در دو نوع NBR و EPDM وجود دارند. خواص عایق الاستومری لوله‌ای بسیار بی نظیر است و باعث شده به سرعت جای بسیاری از عایق‌های لوله‌ای سنتی و قدیمی‌تر نظیر پشم سنگ و یا پشم شیشه را بگیرد. این عایق را هم می‌توان برای جلوگیری از یخ زدگی لوله‌ها در محیط بیرون استفاده کرد و هم می‌توان از آن به عنوان یک عایق حرارتی برای عایق لوله پکیج، عایق کاری لوله‌های تاسیسات ساختمانی و یا صنعتی و… استفاده کرد. این عایق سبک، نرم، انعطاف پذیر، مقاوم در برابر نفوذ رطوبت، بخار آب، صدا، آتش، مواد شیمیایی، قارچ، کپک و… بوده و نصب بسیار ساده ای دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومری لوله‌ای در انواع زیر در بازار موجود است:

  • عایق الاستومری لوله‌ای ساده
  • عایق الاستومری روکش دار با روکش آلومینیومی
  • عایق الاستومری لوله‌ای روکش دار با روکش پروتکت بلک و سیلور

از عایق الاستومری معمولی برای عایق کاری لوله‌ها در فضای بسته و از نوع روکش دار آن برای عایق بندی لوله‌ها در فضای باز استفاده می‌شود. جهت تهیه این محصول با بهترین قیمت میتوانید با بهین فلکس در تماس باشید. به طور عمده چهار نوع عایق وجود دارد

  1. عایق گرما
  2. عایق سرما
  3. عایق صوتی
  4. عایق محافظ .

عایق دور لوله عایق دور لوله, عایق کاری انواع لوله

عایق محافظ شخصی برای جلوگیری از آسیب حرارتی به اشخاص و پرسنل کار در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن در سطوح لوله کشی که حرارت آن ها بیش از ۶۵ درجه سانتی گراد است امری ضروری است. حفاظ فلزی توری باز، پشم معدنی و … به عنوان مواد عایق محافظ شخصی استفاده می شود.