خرید رنگ استخر ضد جلبک و آنتی باکتریال : برای رنگ آمیزی استخر های باغ ویلایی که در ابتدا نقش آب انبار و نگهداری آب برای باغ را دارند و همچنین در به عنوان استخر آب برای آبتنی استفاده می شوند , با توجه به موارد زیر بهترین گزینه برای رنگ آمیزی استخری ، استفاده از ماستیک برموکول است. ابتدا خاصیت ضد جلبک بودن رنگ های برموکول را توضیح می دهیم که برای سازه های روباز باغ ویلایی هم با سیستم فیلتراسیون هم بدون سیستم فیلتراسیون بسیار مهم است. رنگ‌ها دارای انواع مختلفی هستند که رنگ استخری به عنوان یکی از پرمصرف‌ ترین انواع رنگ شناخته می‌شود.

خرید رنگ استخر ضد جلبک و آنتی باکتریال

رنگ استخر دارای طیف‌های‌ متنوعی برای رنگ کردن استخر است که البته برای محیط‌های مشابهی همچون حوض و حوضچه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. عایق استخر یا همان رنگ استخری، خصوصیات یک عایق قدرتمند را داراست چراکه برای محافظت از جداره باید دارای ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت در برابر آب و رطوبت باشد. از این رنگ‌ها برای عایق‌کاری و رنگ کردن جداره و کف استخر، مخازن آب و حوضچه‌های پرورش آبزیان استفاده می‌شوند. از این عایق رطوبتی نانو که بسیار با کیفیت می باشد، علاوه بر آب بندی پشت بام، میتوان  برای عایقکاری استخر نیز استفاده کرد. یکی از ویژگی های خوب عایق دوجزئی این است که هم میتواند کار عایق بندی استخر را انجام دهد و هم به دلیل موجود بودن رنگ آبی آن، کار رنگ استخری کشسان را نیز جهت زیبایی دادن به استخر انجام دهد و دیگر نیازی به رنگ کردن استخر نباشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

آب بندی استخر آب بندی استخر, عایق بندی انواع استخر

 

ضد جلبک بودن رنگ های برموکول :

رنگ استخری برموکول به دلیل وجود ذرات اکسید تیتانیوم به مقدار اشباع دو ویژگی بسیار مهم را برای رنگ ایجاد میکند: مقاومت به نور خورشید و عدم پوسته شدن رنگ به مرور زمان که برای استخر های باغ ویلایی و روباز بسیار مهم است. جلوگیری از رشد جلبک و قارچ که برای استخر های آبیاری و نگهداری آب باغی که آب ممکن است برای چند ماه ساکن بماند بسیار مهم است. هر دو مورد بالا به صورت کلی باعث ایجاد تمایز در رنگ استخر برموکول میشود. به همین دلیل برموکول بهترین گزینه برای استخر های باغ ویلایی روباز می باشد. رنگ های برموکول تنها در یک لایه و در یک مرحله رنگ آمیزی می شوند. در صورتی که سطح بتن به صورت کامل هموار نیست یا نیاز به زیر سازی دارد میتونید بعد از رنگ آمیزی و خشک شدن بعد از یک روز ؛لایه دوم را رنگ آمیزی کنید.