روش عایق بندی استخر سیمانی پودر پلیمری : یکی از اولین و بهترین موادی که برای عایق کاری مخزن ذخیره آب نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد، پودرهای پلیمری است که عایق رطوبتی فوق‌العاده‌ای هستند. برای استفاده از این پودرها، پس از تکمیل ساخت استخر، دیواره‌ها را خوب تمیز کرده و مخلوط پودر پلیمر و آب را روی دیواره‌ها اجرا می‌کنند. به منظور افزایش نفوذناپذیری استخر نسبت به آب و عدم نشتی آن، توصیه می‌شود که پودرهای پلیمری به صورت دو لایه روی دیواره‌ها اجرا شوند. در این روش عایق کاری، استخر بعد از 24 ساعت قابل استفاده است.

روش عایق بندی استخر سیمانی پودر پلیمری

ضد آب کردن استخر از زمان خیلی قدیم یکی از مشکلات اساسی بوده و هست .چیزی که آب بندی نانو را از دیگر عایق کاری ها متمایز می‌ کند موارد زیر است:

  1. آب بندی استخر با نانو، شکاف های موجود بر روی دیواره ها را پر می کند و جذب می شود و همچنین با گذشت زمان با نفوذ مواد به منافذ، سطوح بتنی از سطح بتن جدا نمی شود و یا پوسته و کنده نمی شود و برای سال های طولانی با دوام خواهد بود.
  2. نانو غیر سمی می باشد و با استفاده از قلم مو به آسانی بر روی سطوح اجرا می شود و نیاز به ابزار خاص و مهارت بالا ندارد.
  3. ذرات نانو از نظر حجمی خیلی کوچک هستند و در خلل و فرج ریز مواد نفوذ می کنند به همین دلیل پوششی که ایجاد می کنند کاملا نامرئی است و باعث تغییر در رنگ، بافت و کیفیت استخر نمی شوند.
  4. نانو در برابر اشعه های مضر خورشیدی، مواد اسیدی و بازی مقاوم هستند و خاصیت آنتی باکتریال دارند.

برای عایق کاری استخر از روش‌ های مختلفی استفاده می‌شود که انتخاب هر کدام به نوع سازه و بودجه شما بستگی دارد. نکته مهم اینکه برای عایق کاری همه بخش‌های ساختمان باید این دو مورد را در نظر داشته باشید و برای مثال به منظور عایق کاری دیوارها و سقف صرفا براساس قیمت عایق پشم شیشه تصمیم نگیرید. انتخاب عایقی که تناسب بیشتری با شرایط ساختمان شما داشته باشد، باعث می‌شود که عایق با کارایی بالاتری عمل کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری استخر کرج عایق کاری استخر کرج, انواع مواد عایق استخری

بهترین روش عایق بندی استخر سیمانی بر اساس مشخصات و نوع کاربری سازه فرق دارد. بعضی از پیمانکاران برای آماده کردن ملات آب‌بندی از مواد واترپروف استفاده می‌کنند، در حالی‌که عده‌ای دیگر ترجیح می‌ دهند واترپروف مایع را به همراه رنگ‌ یا عایق رطوبتی مورد استفاده قرار دهند. چسب بتن و قیر نیز دیگر ترکیباتی هستند که برای عایق‌بندی استخر سیمانی پیشنهاد می‌شوند.