تولید نسل جدید عایق حرارتی فوم الاستومری : فوم الاستومری،غیر رشته ای و غیر متخلخل بوده که باعث پایداریِ عایق هنگام نصب در برابرِ پارگی یا تکه تکه شدن می شود. فوم الاستومری را که در بعضی جاها اجباراً بصورت اکسپوز،نمایان می ماند می توان با استاده از رنگِ پلیمری که مخصوص فوم الاستومری می باشد رنگ آمیزی نمود. در محلهای سربسته و داخلی ، فوم الاستومری را می توان بدون هیچ پوششی نصب نمود، اما در محلهای روباز، سطحِ بیرونیِ فوم الاستومری را با لایه ای از آلومینیوم در ضخامت های گوناگون جهت حفاظت در برابر ضربه، عوامل فرسایشیِ جوی و افزایش طول عمر فوم الاستومری، کاور می کنند.

تولید نسل جدید عایق حرارتی فوم الاستومری

از مهم ترین و پرکاربردترین انواع عایق ها، عایق حرارتی می باشد که به منظور جلوگیری از هدررفت انرژی به کار گرفته می شود. از فوم الاستومری به عنوان یک عایق حرارتی و در واقع یک متریال مشترک و همیشگی در صنعت ساختمان سازی در همه جوامع استفاده می شود. عایق الاستومری مانع بسیاری خوبی در مقابل نفوذ بخار و کنترل چگالش محسوب می گردند. این فوم معمولا در سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.ساختار فوم الاستومری سلول بسته بوده و مواد مورد استفاده در آن مقاومت بالایی در مقابل نفوذ رطوبت دارا می باشند. از فوم الاستومری بعد از محاسبه ضخامت مورد نیاز می توان برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده نمود. فوم های الاستومریک در دو نوع رولی و لوله ای از مواد انعطاف پذیر تولید می گردند.فوم های لوله ای جهت اتصال از ۲ لبه بریده می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی عایق صوتی, عایق های الاستومری صوتی

این فوم ها قبل و یا بعد از عملیات نصب روی قطعات و اتصالات اعمال می شود. فوم های لوله ای در طول، بوسیله چسب متصل می شوند. فوم های رولی برای نصب قطرهای بزرگ(بالای ۵ اینچ) لوله ها و کانال های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرند.در صورت نیاز می توان این ورق ها را بصورت خود چسب بکار برد. عایقکاری یک راه حل مناسب برای تضمین بهترین عملکرد پروژه در سیستم می باشد که اگر بدرستی بکار گرفته نشود ممکن است باعث توقف سیستم شده و مشکلات چگالشی به همراه داشته باشد. از این جهت این نوع از عایق در برندها، مدل ها و همچنین قیمت های مختلفی در سرتاسر کشور ارائه می گردد. به این معنی که در بسیاری موارد علاوه بر تولید و ساخت فوم الاستومری در داخل، به واردات آن از خارج از کشور نیز اقدام می گردد.