بهترین قیر نفوذی عایق رطوبتی در ساخت و ساز : مقدار نفوذ قیر نشان‌دهنده‌ی سختی و مقاومت آن در برابر تغییر شکل است. این میزان نفوذ بر حسب دهم میلی‌متر به عنوان عمقی که یک سوزن استاندارد در یک نمونه قیر تحت شرایط خاص زمان، دما و بار نفوذ می‌کند، اندازه‌گیری می‌شود. مقدار نفوذ قیر باید در محدوده‌ی مشخص شده برای کاربرد مورد نظر آن باشد. قیر یکی از مشتقات نفت است که در پالایشگاه‌ها تهیه و تولید می‌شود. این ماده سیاه رنگ، در دمای اتاق جامد است اما با بالا رفتن دما به شکل جامد در می‌آید.

بهترین قیر نفوذی عایق رطوبتی در ساخت و ساز

از جمله ویژگی‌های بسیار مهم این ماده، غیر قابل نفوذ بودن آن در برابر آب است. به همین دلیل است که در سال‌های پیش و قبل از فراگیر شدن ایزوگام‎‌ها و سایر عایق‌ های رطوبتی، در اکثر مواقع از قیر برای عایق‌بندی استفاده می‌شده است. اما این روزها کمتر کسی برای عایق‌بندی کردن و محافظت فضاها در مقابل آب، از عایق رطوبتی بر پایه قیر استفاده می‌کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق قیر نفوذی عایق قیر نفوذی, عایق رطوبتی قیری

ویژگی ‌های عایق ‌های رطوبتی قیری :

  • از عایق‌ های رطوبتی قیری می ‌توان جهت عایق ‌بندی سطوحی ازجمله سازه ‌های آهنی و فولادی و کف ‌های بتنی استفاده نمود.
  • عایق‌ های رطوبتی قیری به‌ صورت پیش‌ ساخته در دسترس بوده و به‌ همین دلیل نیازی به اضافه کردن رقیق ‌کننده و یا تینر نخواهند داشت که این ویژگی سبب می‌ شود که حد استاندارد محلول‌ های رقیق ‌کننده حفظ شود.
  • قدرت چسبندگی عایق‌ های رطوبتی قیری بسیار بالا بوده و پس‌ از خشک شدن، لایه ‌ای کاملاً ضدآب و با پایداری بالا را تشکیل می ‌دهد. همچنین طول عمر این عایق ‌ها بسیار بالا بوده و در مقابل از قیمت بسیار مقرون‌ به‌ صرفه ای برخوردار می ‌باشند.
  • این نوع از محصول را می ‌توان به دلیل قیمت مناسب آن‌ ها جهت عایق‌ بندی پروژه‌ های بسیار وسیع و گسترده نیز استفاده نمود. عایق ‌های رطوبتی قیری محصولی بسیار مناسب و باکیفیت جهت جلوگیری از رطوبت حاصل از نشت مایعات و همچنین بخارات حاصل از تبخیر سیالات به داخل سازه می ‌باشد.
  • عایق ‌های رطوبتی قیری دارای ترکیبات آلی فرار چندان بالایی نبوده و این در حالی است که سعی می ‌شود در تولید آن‌ ها مواد VOC یعنی مود آلی فرار آنها را به حداقل برسانند. ولی با توجه به برخی ساختارهای پیچیده ‌ای که در این مواد موجود است، در حد کمی با استفاده از ترکیب مقدار کمی از پلیمرهای رزین دار، مواد فرار را خنثی می ‌کنند.
  • سطح پوشش ‌دهی عایق ‌های رطوبتی قیری بسیار بالا و وسیع بوده به‌ طوری ‌که شما می ‌توانید با حداقل مقدار، یک مساحت حداکثری را رنگ ‌آمیزی کنید. اما در مقایسه، جهت عایق ‌بندی سطوح فلزی و همچنین سطح های بتنی مسطح و هموار، مقدار مصرف مساوی با ۱۰ مترمربع به‌ ازای هر لیتر محلول قیری است.
  • عایق‌ های رطوبتی قیری در کارخانجات در حجم‌ های متنوعی جهت پاسخ‌ گویی به نیازهای متفاوت ساختمان‌ سازی ساخته و تولید می‌ شوند. حجم تولید شده این عایق‌ های رطوبتی از مقادیر ۱ لیتری، ۲/۵، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ لیتری بوده که پس‌ از آماده‌ سازی روانه بازار جهت فروش می‌ شوند.
  • یکی دیگر از ویژگی ‌های عایق ‌های رطوبتی قیری، علاوه ‌بر خاصیت آب گریز بودن آنها، مقاومت شیمیایی بالای آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش UV است که به‌ خوبی و به‌ طور کامل انسجام و شکل اولیه خود را حفظ می ‌نمایند.
  • زمانیکه این عایق ها با پلیمرهای رنگی دیگر مخلوط و ترکیب می ‌شوند، به عایق ‌های رطوبتی همه‌ کاره تبدیل می ‌شوند که علاوه‌ بر کاربرد آنها در سطح زمین، می ‌توان از آنها جهت عایق‌ بندی سطوح زیرزمینی مانند خوردگی و فرسایش ناشی از رطوبت نیز استفاده نمود.