موارد کاربرد عایق رطوبتی پلی یوریا سرد و گرم  : پلی یوریا به دو دسته پلی یوریا سرد و پلی یوریا گرم تقسیم میشود. اجرای پلی یوریا گرم نیاز به دستگاه پاشش (گان) مخصوص دارد در حالی که اجرای پلی یوریا سرد تنها توسط قلم‌مو و رولر قابل اجراست. عایق رطوبتی پلی یوریا جز برترین عایق های آب بندی در صنعت ساختمان است. عایق رطوبتی پلی یوریا در دو نوع دوجزئی و تک جزئی قابل ساخت است. این عایق مناسب عایق پشت بام، عایق سازه فلزی، لوله های فلزی، پلی کاور سیل در دو نوع تک جزئی و دو جزئی پایه حلال و هوا خشک، که پس از اعمال در سطح نفوذ می کند. این محصول آب بند مثبت و منفی بوده و به واسطه فرمول منحصر به فرد خود مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، حرارت و برودت دارد.

موارد کاربرد عایق رطوبتی پلی یوریا سرد و گرم 

یکی دیگر از مزایای عایق رطوبتی پلی یوریا چسبندگی زیاد این پوشش پلیمری روی سطوح مختلف بتنی، فلزی، سنگی و غیره است. مهم‌تر اینکه عایق پلی اوره تحمل ضربه‌های سنگین و تنش های محیطی را دارد بنابراین در طولانی مدت دچار ترک خوردگی و یا پارگی نمی‌شود. از طرفی این عایق یک جذب کننده عالی نم و رطوبت است که هیچ نوع گاز سمی از خود متصاعد نمی‌کند. جالب‌تر اینکه شما می‌توانید با کمک دستگاه های مخصوصی مثل شاتکریت هر نقطه از ساختمان را در هر شرایطی با عایق پلی یوریا آب بندی کنید. چون این نوع پوشش های رطوبتی به صورت پاششی و گاهی اوقات با کمک ماله روی سطوح اجرا می‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم پلی یورتان صدا فوم پلی یورتان صدا, انواع عایق حرارتی فومی

موارد به کارگیری از عایق رطوبتی پلی یوریا بسیار گسترده می باشد که بخشی از آن به صورت زیر است:

1- پوشش پشت بام، سقف و شیروانی های ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و کارگاه های صنعتی

2- پوشش میانی برای مکان های ورزشی

3- عایق کاری منابع آب، کارگاه و یخچال صنعتی

4- عایق کاری لوله های فاضلاب ، مخازم و تصفیه منزل آبهای زائد

5- پوشش آب نما های شهری

6- عایق کاری تمام سطح های (افقی و عمودی) آشپزخانه های صنعتی

7- پوشش و عایق بندی استخر ها ، خزینه ها، سونا و خدمت های بهداشتی

8- عایق کاری سدها

9- عایق های رطوبتی

10 عایق های رطوبتی بسته به محل مصرف.

از آنجایی که رزین های پلی اوره کاتالیست نیستند پس حساسیت زیادی در تماس با آب و حرارت از خود نشان نمی‌دهند. به همین دلیل یکی از مزایای عایق رطوبتی پلی یوریا آب بندی ساختمان های فلزی و بتنی است. اما این نوع پوشش های پلیمری به راحتی رنگ‌پذیر هستند و در برابر دماهای بالا تا اندازه 177 درجه سانتی‌گراد مقاومت خوبی دارند. مهم‌تر اینکه عایق محافظتی پلی یوریا به سادگی ضدعفونی می‌شود و بدون نیاز به شوینده‌های شیمیایی تمیز خواهد شد.