هزینه عایق بندی فضای سبز سقف پشت بام  : عایق بندی روف گاردن یک گام مهم در طراحی فضای سبز پشت بام است که باید اصولی و استاندارد انجام شود. اگر می خواهید از فضای سبز روف گاردن خود با خیال راحت و مطمئن بهره ببرید در درجه ای اول ایمنی آن را در نظر داشته باشید. سقف باید ضد آب، بادوام و مقاوم در برار حرارت و سرما باشد. آب بندی روف گاردن یکی از مهمترین عوامل برای حفظ سلامت و طول عمر روف گاردن است. آب بندی درست می‌تواند از نفوذ آب به ساختمان جلوگیری کرده و از آسیب دیدگی و خرابی های ناشی از رطوبت و آب جلوگیری کند.

هزینه عایق بندی فضای سبز سقف پشت بام

ستفاده از روکش های آب بندی: روکش های آب بندی مخصوصی هستند که برای پوشش روف گاردن استفاده می‌شوند. این روکش ها معمولاً از موادی مانند پلیمرها، سیمان و آسفالت تهیه می‌شوند. این روش از نفوذ آب به سطح روف گاردن جلوگیری می‌کند. استفاده از ممبران های آب بندی: ممبران های آب بندی معمولاً از PVC یا TPO ساخته می‌شوند و بر روی سطح روف گاردن نصب می‌شوند. این روش نسبتاً گران است اما به خوبی از نفوذ آب جلوگیری می‌کند. استفاده از روش های سنتی: برخی افراد برای آب بندی روف گاردن از روش های سنتی مانند استفاده از طوق های سیمانی یا لایه برداری با سیمان استفاده می‌کنند. این روش ها نسبتاً ارزان تر هستند اما عمر آن ها کمتر است و در مقابل آب و رطوبت مقاومت کمتری دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

استفاده از روف گاردن چه مزایایی دارد :

  • ایجاد فضایی دلپذیر در فضای باز
  • روف گاردن‌ها می‌توانند با به دام انداختن آلاینده‌ها و فیلتر کردن ذرات به بهبود کیفیت هوا نیز کمک کنند.
  • کاهش سطح سر و صدا
  • فراهم کردن یک زیستگاه طبیعی برای پرندگان، حشرات و سایر موجودات.ایزولاسیون روف گاردن ایزولاسیون روف گاردن, عایق بندی پشت بام در کرج

ویژگی ‌های مهم در طراحی سیستم آب بندی سقف روف گاردن :

یک سیستم روف گاردن آب بندی شده باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • تحمل وزن ابزار و گیاهان قرار گرفته بر روی آن
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر رطوبت و آب
  • عدم ترک خوردن در تغییرات دمایی
  • کیفیت مناسب.

عایق کردن روف گاردن یکی از کارهایی است که باید حتما انجام شود تا ساختمان و بنا از آسیب، مصون بماند. نمی‌توان روف گاردن و پشت بام سبز را بدون عایق کاری رها کرد. اگر فقط یک سوراخ ریز روی روف گاردن وجود داشته باشد، قطرات آب به بنای داخلی نفوذ کرده و خرابی های زیادی را به وجود می‌آورد. وجود سوراخ روی روف گاردن مانند این است همیشه هوا بارانی است و در حال باریدن روی پشت بام است.