عایق کاری مخزن پلی اتیلن حوزه نگهداری آب شرب : عایق کاری یا عایق سازی مخزن فرآیندی است که طی آن دیواره بیرونی مخزن با مواد عایق پوشانده می شوند تا عوامل خارجی بر روی مخزن و محتویات داخلش تاثیر نگذارد. بیشتر عایق های پر کاربرد عایق حرارتی اند و از مبادله شدن گرما و سرما جلوگیری می کنند در نتیجه هزینه های مرتبط با آن را کاهش می دهند. عایق کاری مخزن علاوه بر اینکه باعث جلوگیری از اتلاف دما می شود باعث می شود خود مخزن در برابر مشکلاتی از قبیل ترک خوردن ناشی از تغییرات دمایی، زنگ زدگی و اکسیداسیون، تغییر رنگ و شکننده شدن مخزن نیز محافظت شود. عدم عایق سازی مخازن خصوصا درمحیط های صنعتی یا مناطقی که دمای بسیار پایین و بسیار بالا را تجربه می کنند از طرفی به مخزن آسیب زده و عمر آن را کوتاه می کند و از طرف دیگر کیفیت محتوای داخل را کاهش می دهد.

عایق کاری مخزن پلی اتیلن حوزه نگهداری آب شرب

قیمت این مخزن  نسبت به سایر مخازن مناسب‌ تر است و قابلیت تولید این مخازن در ابعاد مختلف این مخازن را تبدیل به مخازنی پرفروش کرده است. این مخزن دارای قابلیت ذخیره سیالات گوناگون در درجه حرارت‌های پایین‌تر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد و فشار محیطی است. این مخزن نوعی مخزن آب است که به دلیل قیمت مناسب و دیگر مزایای این مخازن بیشترین کاربرد در حوزه نگهداری آب شرب دارند. منبع پلی اتیلن برای آب شرب دارای چند لایه می‌توانند باشند. مخزن پلی اتیلن چند لایه علاوه بر چند لایه بودند به صورت تک لایه و ضخامت های بالاتر را نیز می‌توانند تولید شوند. مخزن پلی اتیلن آب شرب دارای لایه نهایی داخلی بدون هیچ گونه افزودنی است. منبع پلی اتیلن آب به روش های دستی و به صورت ساخت در محل نیز امکان تولید دارند. مخازن آب شرب پلی اتیلن ساخت در محل، امروزه بازار گسترده‌ای را به خود اختصاص داده اند. مخزن پلی اتیلن ساخت در محل، به صورت عمده با ضخامت‌های ۱۰ میلی‌متر به بالا و در محل پروژه ساخته می‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق پلی اتیلن سقفی عایق پلی اتیلن سقفی, عایق بندی سقف ساختمان

مخزن پلی اتیلن یکی از پرطرفدارترین مخازن ذخیره سازی است و در حال حاضر مخزن آب پلی اتیلن پرفروشترین مخزن آب در ایران به حساب می آید. مخزن پلی اتیلن افقی به صورت استوانه های خوابیده طراحی و تولید می شوند و برای کف آنها پایه های از جنس پلی اتیلن استفاده می شود. شکل و طراحی مخزن  افقی باعث به گونه ای است تا بتوان این مخازن را در فضاهایی که محدودیت ارتفاع وجود دارد و یا اینکه سطح محل نصب مخزن آب استحکام بالایی نداشته باشد به عنوان گزینه اصلی انتخاب شود. دلیل اینکه بر روی پشت بام ها عمدتاً از منبع آب پلی اتیلنی افقی استفاده می شود نیز همین موارد است که عنوان کردیم.