اهمیت عایق کاری دیوارهای احداث شده ساختمان : عایق کاری ساختمان نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگه داشتن آن در فصل تابستان دارد . به کمک عایق کاری می توان یک خانه را در زمستان ۵ درجه گرم تر و در تابستان ۱۰ درجه خنک تر نگه داشت. عایق کاری جداره های خارجی ساختمان، می تواند ۳۵ تا ۵۵ درصد از اتلاف حرارت ناشی از سقف،کف و دیوارهای مجاور فضای آزاد را کاهش دهد. انتخاب روش مناسب عایقکاری ساختمان نیازمند توجیه فنی اقتصادی می باشد و به عوامل مختلفی نظیر وضعیت جدار، هزینه عایق کاری،نمای خارجی ساختمان و … بستگی دارد. همچنین روش های عایقکاری ساختمان های احداث شده با ساختمان های درحال ساخت متفاوت می باشد.

اهمیت عایق کاری دیوارهای احداث شده ساختمان

هنگامی که صحبت از عایق رطوبت دیوار ها می شود، اولین چیزی که به ذهن میرسد عایق رطوبتی دیوارهای ساختمان است، اما عایق رطوبتی دیوار برای بسیاری از سازه های دیگر مانند پل ها، تونل ها و راهروها نیز اهمیت حیاتی دارد. بنابراین داشتن دانش عمیق در مورد عایق رطوبتی دیوارها که در بسیاری از زمینه های زندگی با آن مواجه هستیم مفید است. با این حال، قبل از اینکه در مورد فرآیند عایق رطوبتی اجرا شده روی دیوارها صحبت کنیم، می خواهیم اطلاعاتی در مورد عایق رطوبتی به طور کلی ارائه دهیم. بر این اساس، عایق رطوبتی فرآیندی است که با مواد شیمیایی عایق رطوبتی انجام می شود تا به عنوان مانعی در تماس احتمالی سازه با آب عمل کرده و از تلفات عملکرد سازه جلوگیری کند. دیوار‌ها، اصلی ترین و مهم ترین بخش‌های جدا کننده در ساختمان‌ها هستند. آن‌ها به دو دسته دیوارهای خارجی(برای حفاظت از اطراف خانه) و دیوارهای داخلی تقسیم بندی می‌شوند. بدون آن‌ها، نه تنها بخش بندی قسمت‌های مختلف سازه دچار مشکل می‌شود، بلکه حفاظت و ایجاد امنیت از ساختمان نیز غیر ممکن می‌شود. حال، برای آن که بتوانیم دیوارهای سالمی‌داشته باشیم، باید ابتدا آن‌ها را در برابر آب و رطوبت محافظت کنیم. در صورت ورود آب به درون دیوارها، امکان پوسیدگی و یا حتی ریزش ساختمان نیز وجود دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو دیوار عایق نانو دیوار, عایق رطوبتی دیوار

هنگامی که از شما می پرسند عایق رطوبتی دیوار چیست، تصاویر تمام سیستم های دیواری در داخل و خارج ساختمان به ذهن متبادر می شود. در حالی که دیوارهای داخلی برای جداسازی ساختمان به مناطق کاربری استفاده می شود، دیوارهای بیرونی سیستم هایی هستند که از ساختمان محافظت می کنند و بنابراین مستقیماً تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار می گیرند. مواد شیمیایی عایق رطوبتی دیوار به موادی گفته می‌شود که بر روی دیوار های داخلی و خارجی ساختمان از فونداسیون تا پشت بام تأثیری بر آب وارد نمی‌ کنند و به عنوان مانعی بین آب و ساختمان عمل می‌کنند و از تلفات احتمالی عملکرد جلوگیری می‌کنند.