قیمت روکش عایق الاستومری پشت چسب دار  : عایق الاستومری پشت چسب دار یک ماده حفاظتی پیشرفته است که با توجه به نیازهای حفاظتی شما طراحی و تولید شده است. این عایق به دلیل دارا بودن پشت چسب دار، به راحتی می‌توان آن را روی انواع سطوح و محل‌های مورد نظر اعمال کرد. با استفاده از عایق الاستومری پشت چسب دار، می‌توانید از حمله عوامل محیطی، رطوبت، حرارت یا صدا به سازه‌ها و محل‌های مختلف محافظت کنید. عایق چسبدار یکی از محصولاتی است که به منظور عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق در مدل ها و ساختارهای مختلفی تولید می شود که هر کدام کاربردهای مختلفی دارد. عایق الاستومری یکی از ایده آل ترین عایق های موجود در بازار است که در این مقاله به صورت کامل توضیح خواهیم داد. مقاومت بالای عایق چسبدار نظرها را به خود جلب کرده و فروش این محصول را در بازار افزایش داده است.

قیمت روکش عایق الاستومری پشت چسب دار

هنگامی که به حفاظت از سازه‌ها و محیط زیست فکر می‌کنیم، قیمت و ارزش عایق الاستومری پشت چسب دار از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت این عایق بسته به ویژگی‌ها، کیفیت، ضخامت و متراژ مورد نیاز متغیر است. عایق الاستومری پشت چسبدار یک نوع عایق است که به دلیل ویژگی‌های خاص و کاربرد‌های متنوع، در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. این عایق علاوه بر اتصال و ایجاد عارضه بین سطوح، قابلیت عملکرد به عنوان یک عایق عالی را نیز دارا می‌باشد. فوم عایق چسب دار آلاستومری ضدآب ، با دوام و با خصوصیات ویسکوالاستیک است. این چسب فومی در برابر گرمای شدید و باران های سنگین و ساییده شدن مقاوم است. این محصول با با ضخامت 5 میل پشت چسب دار و با چسب الیاف دار مسلح شده است تا در مقابل کشش مقاوم باشد و جهت عایق بندی ملزومات تاسیساتی  طراحی شده است که عرض آن  5سانتی متر و طول آن 10 متر می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

روکش لوله اب روکش لوله اب, عایق های الاستومری لوله

فوم الاستومری مانع بسیاری خوبی در مقابل نفوذ بخار و کنترل چگالش محسوب می گردند. این فوم معمولا در سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.ساختار فوم الاستومری سلول بسته بوده  و مواد مورد استفاده در آن مقاومت بالایی در مقابل نفوذ رطوبت دارا می باشند. از فوم الاستومری بعد از محاسبه ضخامت مورد نیاز می توان برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده نمود.