نحوه تشخیص نشتی آب استخر و ترمیم آن : اولین گام برای آب بندی کردن استخر آن است که مشخص کنید چه‌قدر آب نشت می‌کند. اگرچه پوسیدگی که نتیجه نشت آب می‌باشد، به تدریج رخ می‌دهد ولی هر چه زمان بیشتری می‌گذرد، شناسایی آن دشوارتر از قبل خواهد شد. به همین دلیل، نباید همیشه به دنبال درزهای بزرگ بگردید. بر این اساس، پیدا کردن تَرَک‌ها و درزهای کوچک نیز به همان اندازه یافتن تَرَک‌ها و درزهای بزرگ اهمیت دارد. یکی از شاخص‌ها و معیارهای تشخیص نشتی آب این است که نباید سطح آب یک استخر در یک هفته بیش از 5 سانتی‌متر افت کند. حال اگر بررسی کردید و متوجه شدید که سطح آب 5 سانتی‌متر یا بیشتر پایین‌تر رفته، می‌توانید این احتمال را بدهید که از دیواره استخر، در مکان‌های اتصال کاشی‌ها به یکدیگر و یا دیواره‌های بتنی، آب نشتی دارد.

نحوه تشخیص نشتی آب استخر و ترمیم آن

در گذشته از ایزوگام به وفور در آب بندی استخرها استفاده می شد. اما امروزه این محصول جای خود را به مواد نوین عایق کاری داده است و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. از ایزوگام ها اغلب در پشت بام ها و کف سرویس بهداشتی و حمام استفاده می کنند؛ زیرا این محصول نمی تواند آب را به مدت طولانی نگهدارد و پس از مدتی ویژگی های عایق بودن خود را از دست می دهد. اگر آب بندی استخر با ایزوگام انجام شود، این محصول نمی تواند با بدنه استخر پیوند خوبی برقرار کند. در نتیجه پس از مدتی در فشارهای بالا از جای خود بلند می شود و تمام بخش های دیگر استخر را نیز خراب می کند. در نتیجه امروزه با وجود عایق های باکیفیت دیگر که با استفاده از فناوری روز بوجود آمدند، دیگر استفاده از ایزوگام در آب بندی استخر نمی تواند گزینه ایده آلی باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رنگی استخری عایق رنگی استخری, پوشش نانو استخری

اندود کاری یکی از روش‌های قدیمی و کلاسیک است که افراد متخصص به خوبی می‌توانند آن را به کار گیرند. علی‌رغم سنتی بودن این شیوه، مزایای زیادی برای آن برشمرده‌اند. در این شیوه، با روش اندود کاری نوعی ماده خمیری شکل تشکیل شده از گچ و آهک به همراه ماسه و آب می‌سازند و از آن استفاده می‌کنند. این خمیر با شرایط مختلف سازگار بوده و در برابر آب مقاوم است. معمولاً زمانی که میان قسمت‌های مختلف دیواره‌ها یا کف فضاهای ریزی به وجود آمده‌اند، این ماده به کار می‌رود تا این منافذ و حفره‌ها پوشیده شوند. در واقع این ملات به خاطر بادوام و نفوذ ناپذیر بودن و چسبندگی بالایی که دارد، به لایه‌های قبلی می‌چسبد و اجازه نمی‌دهد آب وارد دیواره‌ها شود.