عایق کاری رطوبتی ساختمان ها با عایق نانو : استفاده از مواد ترکیبی عایق با فناوری نانو می‌تواند به عنوان یک راه‌حل مناسب برای جلوگیری از نفوذ حتی از کوچک‌ترین قطره آب و رطوبت، برای هر سطح و هر نوع کاری مرتبط با آببندی، در ساختمان‌ها باشد. این روش می‌تواند به تمام ساکنین یک ساختمان کمک کند تا از خطرات ناشی از رطوبت و آب جلوگیری کرده و سازه‌های خود را محافظت کنند. عایق رطوبتی نانو یکی از روش های جدید عایق کاری می باشد که برای انواع سطوح اعم از پشت بام، استخر، دیوار های جانبی، سرویس بهداشتی، چاله آسانسور و… به کار می رود. این عایق ها جایگزین مناسبی به جای ایزوگام، قیرگونی و سایر روش های سنتی به حساب می آید.

عایق کاری رطوبتی ساختمان ها با عایق نانو

در تمام ساختمان‌ ها حفاظت در برابر بارش نزولات جوی و رطوبت خاک الزامی است. بام‌های تخت، ایوان‌ها، کف‌های در تماس با زمین‌های نمناک، کف کلیه فضاهای بهداشتی در طبقات، دیوارهای زیرزمین و سایر دیوارهای در تماس با زمین نمناک، بدنه و کف و دیوار استخرها و منابع آب، باید عایق رطوبتی شوند. بام‌های شیب‌دار و قوسی و گنبدها و نماهایی که در معرض بوران‌های موسمی قرار می‌گیرند، باید با روش مناسب در برابر نزولات جوی و کج‌باران عایق کاری رطوبتی شوند. در تمام فضاهای داخلی بنا، هرجا که شیر برداشت آب تعبیه شود، کف فضا باید عایق کاری رطوبتی شده و کف‌شوی دارای شترگلویی یا سیفون و تمهیدات لازم دیگر برای دفع فاضلاب، مطابق با ضوابط مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان، پیش‌بینی شود. عایق کاری رطوبتی سطح کف و دیواره‌های زیرزمین، جهت جلوگیری از نفوذ آب‌های سطحی و زیرزمینی و نشت آب لوله‌کشی، در ساختمان الزامی است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب عایق رطوبتی چسب عایق رطوبتی, عایق چسبی نانوپوش

موارد مزایای عایق رطوبتی نانو :

۱.دوام بالا:  مواد نانو ۱۰ سال گارانتی و بیشتر از ۳۰ سال دوام و مقاومت دارند.

۲.صرفه اقتصادی: بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر از ایزوگام هستند.

۳. مقاومت بالا: مواد نانو در برابر اشعهUV ، گرمای شدید ، سرمای زیاد ، تنش های جوی ، برف و باران، اسید و بازهای قوی، صدا و…. مقاوم می باشند.

۴.قابل اجرا روی تمامی سطوح: محدودیت اجرایی روی آسفالت ،فلز، چوب و … را ندارند.

۵.اجرای ساده: تجهیزات مورد نیاز برای عایق بندی به روش نانو تنها قلمو یا رل یا حتی پمپ است.

۶.قابلیت ترمیم روش‌های دیگر: با مواد نانو می توانید سطوح قبلا عایق کاری شده به هر روشی اعم از سنتی و … را ترمیم کنید.

۷.زیبایی: مواد نانو رنگ و جلای زیبایی به ساختمان، استخر و بناهای قابل آب بندی می‌دهند.

۸.تاریخ انقضا: مواد نانو پس از تولید ۲ سال تاریخ انقضا دارند و شرایط خاصی برای نگهداری آنها لحاظ نشده است.

۹. عدم ایجاد آلودگی محیط زیست