فروش مواد رنگ استخری پوششی پایه پلیمر : رنگ استخری نانو دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی است که آن را به یک رنگ بسیار مورد استفاده در استخرها تبدیل کرده است. این رنگ دارای قابلیت چسبندگی بسیار بالا به سطوح بتنی و سیمانی می‌ باشد و همچنین از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و اشعه‌ های نور خورشید برخوردار است. یکی از ویژگی‌ های بارز رنگ استخری نانو، قابلیت ضد ترک بودن و حالت کشسانی آن است. به دلیل این ویژگی، این رنگ قادر به مقاومت در برابر تغییرات دمایی و ترک‌های ریز است و به طور کامل از تغییر شکل جلوگیری می‌ کند. ماندگاری بسیار بالای این رنگ به دلیل مقاومتش نسبت به شرایط آبی و محیط ، استفاده کنندگان را به خرید آن ترغیب کرده است. با خرید رنگ استخری نانو، افرادی که در منازل خود استخر دارند، می‌ توانند از آن به عنوان یک پوشش ماندگار و مقاوم برای استخر خود استفاده کنند.

فروش مواد رنگ استخری پوششی پایه پلیمر

رنگ استخری پوششی بر پایه انواع پلیمر‌ها و رزین‌های نانو می‌باشد که بسیار مقاوم در برابر آب و اشعه  UV هستند. این محصول به عنوان پوشش نهایی برای سازه‌های آبی و مکان‌هایی که نیاز به حفظ نمای ظاهر دارند، استفاده می‌شود. این رنگ نانو اکریلیک به دو صورت پایه آب و پایه حلالی  قابل ارائه می‌باشد. نوع پایه حلالی این محصول بر پایه رزین‌های وارداتی می‌باشد. این رنگ، پس از خشک شدن نسبت به نوع پایه آب خود دارای مقاومت و طول عمر و دوام بالاتر هستند. شاید در نگاه اول استفاده از رنگ‌ها به عنوان بک روش عایق بندی استخر سیمانی کاری بیهوده به نظر برسد، اما این روش بسیار موثر است. زیرا رنگ‌ها بر پایه آب و رزین اکریلیک هستند، که چسبندگی بسیار بالایی دارند و در برابر محلول‌های شیمیایی مقاومت خوبی خواهند داشت. رنگ‌ های عایق، برای پر کردن ترک‌های مویی و سطحی که آب به درون آنها نفوذ می‌کند، به کار برده می‌شوند.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری نانو رنگ استخری نانو, انواع پوشش رنگی استخر

دلایل استفاده از رنگ برای عایق بندی استخر :

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، روش‌های فراوانی جهت عایق سازی استخرهای سیمانی وجود دارند. اما در میان همه آنها استفاده از رنگ جز، برترین‌ها شناخته شده است. علل آن هم موارد زیر هست:

  • اصولاً افرادی که ظاهر استخر برایشان حائز اهمیت است، استفاده از رنگ‌ها را خیلی جایزتر می‌دانند. زیرا یک جلوه شفاف به استخر داده و موجب می‌شود، تمام لکه‌ها و آلودگی‌ها پوشانده شوند.
  • رنگ کردن استخر، از رشد باکتری‌های بیمارزا و همچنین جلبک‌های سطحی در استخر جلوگیری می‌شود.
  • با استفاده از رنگ، ایمنی سازه خیلی بالاتر می‌رود و همچنین از نشست کف استخر جلوگیری به عمل می‌آورد.