بهترین رزین پودری در مصالح ساختمانی : خاصیت عالی پخش کنندگی سیمان توسط رزین پودری سنگ مصنوعی CLIBUILD D-18، آن را تبدیل به افزودنی های بتن یا رزین پودری سمنت پلاست ایده آل برای صنایع بتن آماده، تولید کنندگان سنگ مصنوعی، سیستم سمنت پلاست و بتن پیش ساخته نموده است. به خصوص در طرح هایی که نسبت آب به سیمان خیلی کم است. این خاصیت امکان تولید بتن هایی با مقاومت های اولیه و دراز مدت بسیار زیاد را فراهم می آورد که حاوی حباب کم تری بوده و در نتیجه بسیار فشرده می باشند. این ویژگی ها (توسعه مقاومت) امکان صرفه جویی در انرژی عمل آوری با بخار در کارخانه های قطعات پیش ساخته را به وجود می آورد.

بهترین رزین پودری در مصالح ساختمانی

اثرات بازمانده های صنایع و مشاغل خانگی مختلف بر بافت زیستی زمین به عنوان خانه ی امن ما انسان ها برای زندگی ، مساله مهم و قابل تفکری است. در دوره جدید صنعت مسئله ی خلاقیت ، عنصر اصلی موفقیت در بازار سرمایه های مختلف است. در صنایع دستی امروزه مقدار زیادی مواد ضایعاتی تولید می شود که بخش عظیمی از آن در طبیعت رها می شود. این وظیفه ی ما به عنوان یک مجموعه دوستدار طبیعت است که در مورد بازمانده های مضر زیستی پژوهش کنیم . یکی از ضایعات صنایع دکوراتیو و قالبگیری بازمانده های رزین پلی استر است. با مدیریت و بازیافت این ضایعات  و برگشت این مواد به چرخه تولید می توان کمک بزرگی به محیط زیست آینده کرد. رزین پلی استر یک ماده شیمیایی است که در صنایع مختلف برای قالبگیری و ساخت اکسسوری ها و ظروف دکوراتیو و … مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

واترپروف پودری بتن واترپروف پودری بتن, عایق پودری بتن

رزین پودری قابل انتشار RDP (Redispersible Polymer Powder) یک ماده افزودنی در صنعت ساخت‌وساز است که به صورت پودر خشک تولید و به کار گرفته می‌شود. این پودر از پلیمرهای مصنوعی تهیه می‌شود که می‌توانند در آب دوباره پخش شوند و به امولسیون تبدیل گردند. اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده RDP اتیلن وینیل استات (EVA) است و برخی از انواع آن ممکن است شامل کوپلیمرهای دیگر نیز باشند. رزین های پودری در مصالح ساختمانی مختلف به کار برده می‌شود تا خصوصیات مکانیکی مانند مقاومت کششی، انعطاف‌پذیری، و مقاومت در برابر آب را بهبود ببخشد. این محصول به عنوان یک افزودنی مهم در موادی مانند ملات خشک، چسب کاشی و پوشش‌های نما کاربرد دارد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بهتر به سطوح مختلف بچسبند و در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت کنند.