اجرای ماستیک ضد نفت و بنزین در فرودگاه : ماستیک ضد حلال به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در محیط‌های صنعتی و ساختمانی به شمار می‌آید و نقش کلیدی در حفاظت از تجهیزات و سازه‌ ها ایفا می‌کند. استفاده از ماستیک ضد تینر و بنزین علاوه بر حفاظت از سازه‌ها، باعث کاهش هزینه‌ های تعمیرات و نگهداری در بلندمدت می‌شود، زیرا از تخریب زودرس و کاهش کارایی سطوح جلوگیری می‌کند.

اجرای ماستیک ضد نفت و بنزین در فرودگاه

همچنین، این ماده به علت ویژگی‌ های شیمیایی پایدار خود، در برابر طولانی‌مدت تماس با حلال‌های قوی تغییرات قابل توجهی نشان نمی‌ دهد. ماستیک مقاوم نفتی ماده پرکننده دو جزئی بسیار مقاوم در برابر حلال های نفتی می باشــد که از ترکیبات قطـران و لاستیک های بیتومن برای ساخت این مــاده استفاده شده است . بسیاری از کف ها و فضاهای در معرض مواد نفتی و حلال ها مانند کف پمپ بنزین ها و آشیانه سوخت هواپیماها ، کف تعمیرگاه ها ، کف انبارهای نگهداری سوخت و … می بایست با ماستیک ضد حلال درز بندی شود تا مواد نفتی و حلال ها ، موجب از بین رفتن ماستیک و خالی شدن درز نشوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک مقاوم نفتی ماستیک مقاوم نفتی, انواع ماستیک های ضد حلال

ماستیک ضد نفت و بنزین در فرودگاه یکی از مواد پرکاربرد در زمینه عایق‌بندی و حفاظت از زیرساخت‌های فرودگاهی است. این ماده با ترکیبات ویژه‌ای طراحی شده که مقاومت بالایی در برابر نفوذ سوخت‌های هوانوردی، نفت، بنزین و سایر حلال‌های نفتی دارد.

ویژگی‌های ماستیک ضد نفت و بنزین در فرودگاه

  1. مقاومت شیمیایی بالا:
    مقاومت در برابر سوخت‌های هوانوردی، بنزین، نفت و سایر مواد شیمیایی فرودگاهی.

  2. چسبندگی قوی:
    قابلیت اتصال به بتن، فلز و سطوح دیگر موجود در فرودگاه.

  3. انعطاف‌پذیری:
    تحمل تغییرات دمایی شدید و فشارهای ناشی از حرکت هواپیماها و تجهیزات سنگین.

  4. ضد آب و ضد نشتی:
    جلوگیری از نفوذ مایعات و حفظ عملکرد در شرایط مرطوب.

  5. طول عمر بالا:
    مقاومت در برابر فرسایش و تخریب ناشی از شرایط محیطی سخت فرودگاه‌ها.

برای ذوب کردن ماستیک ضد حلال پیشنهاد می شود که از حرارت غیر مستقیم و ظرف مناسب استفاده شود بویلر باید مجهز به همزن باشد تا از گرم شدن موضعی و غیر یکنواخت ماستیک ضد حلال جلوگیری شود. انتقال حرارت تمام روغن و ماده ذوب شده باید با ترموستات کنترل شود در غیر اینصورت خطربالا رفتن بیش از حد دما وجود دارد و ممکن است ماستیک ضد حلال قبل از ریختن بصورت جامد درآید . در صورت در دسترس نبودن دیگ دو جداره می توان از حرارت دادن روغن و کنترل مداوم روی آن و قرار دادن ظرف دیگری درون مخزن روغن و استفاده از حرارت غیرمستقیم ماستیک ضد حلال را به حالت سیال درآوریم.