ترمیم و لکه گیری ایزوگام فرسوده سطوح ساختمان ها : ترمیم ایزوگام پشت بام ابتدا نیاز  به تشخیص و بررسی دارد تا عیب کار مشخص شود. بررسی عیب ایزوگام معمولا بعد از آمدن باران انجام می شود. در غیر این صورت باید خودمان آب بر روی ایزوگام بریزیم. استفاده از آب سبب می شود که تشخیص از طریق حوضچه های تشکیل شده از آب آسانتر شود.

ترمیم و لکه گیری ایزوگام فرسوده سطوح ساختمان ها

به طور کلی برای نصب ایزوگام باید توجه کرد که سطح نصب ایزوگام رطوبت نداشته باشد چه ایزوگام بر روی پشت بام نصب نشود و یا چه درون خانه اگر دمای هوای درون متناسب باشد و ایزوگام شکننده نشود و سطح مورد نصب هم خشک باشد ایراد چندانی ندارد که ایزوگام در فصل های دیگر نصب شود البته  اگر ایزوگام را بخواهیم در داخل نصب کنیم . باید توجه کرد که همه ی مواردی که قید کردیم رعایت شوند. نشتی و وجود رطوبت در سقف ممکن است دلایل مختلف داشته باشد که باید به کمک یک متخصص ایزوگام کار و ماهر در زمینه نصب عایق های رطوبتی بررسی شود. این عوامل می تواند شامل موارد زیر باشد :

  • روزنه ها و ترک های روی دیوار و سقف ساختمان.
  • پوسیدن و از بین رفتن کف خواب فلزی ناودانی.
  • بندها و قسمت های جدا شده ایزوگام و عایق رطوبتی.
  • وجود آسیب دیدگی در ایزوگام و عایق رطوبتی.
  • وجود طبله ها.
  • آسیب دیدن عایق و ایزوگام زیر وسایل سنگین مانند کولر.
  • وجود چروکیدگی در ایزوگام.
  • خرابی در سازه ی سقف و ساختمان.

ترمیم ایزوگام فرسوده ترمیم ایزوگام فرسوده, نصب و لکه گیری ایزوگام

نصب ایزوگام جدید با جدا کردن ایزوگام قدیمی :

تعویض ایزوگام قدیمی با ایزوگام جدید چند مزیت نسبت به دو روش دیگر دارد. این مزیت ها شامل امکان بررسی شرایط سقف ساختمان، تعمیر بخش های آسیب دیده سقف و تنظیم کامل شیب بام ساختمان است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسباندن ایزوگام روی ایزوگام قدیمی نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد. به‌طورکلی ایزوگام را می‌توان روی آسفالت و یا ایزوگام‌های قبلی اجرا کرد؛ اما قبل از این کار باید به وزن سازه، نحوه پوسیدگی ایزوگام قبلی و بسیاری نکات دیگر توجه داشت. بنابراین بهتر است قبل از این کار با یک متخصص مشورت کنید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. یکی از خدمات فوق­‌ العاده استادکار در زمینه ایزوگام کاری، بازدید و کارشناسی رایگان است که می ‌توانید از آن استفاده کنید. قبل از زدن ایزوگام روی ایزوگام قبلی می‌بایست به طور کامل وضعیت سطح سقف ساختمان را بررسی کنید. ایرادات و مشکلاتی از قبیل جمع شدن لایه های کناری، برآمدگی و یا طبله های ایجاد شده روی ایزوگام و همچنین ترک ها و آسیب های ایزوگام قبلی یا سقف ساختمان به طور کامل باید رفع شوند. این کار به این علت صورت می‌گیرد که سطحی که قرار است روی آن ایزوگام زده شود باید کاملاً مسطح و صاف باشد.