خرید عایق چسبی ماستیک سرد ریز S2 جهت درزبندی سازه ها : یکی از محصولات حرفه ای برای آب بندی، ماستیک سرد ریز S2 است که بر اساس بیتومن رابر یا به عبارتی قیر لاستیکی و رزین است که توسط هر فرد می تواند مورد مصرف قرار گیرد و تا پایان عمر سازه عمل کند. ماستیک ها حدود ۱۵۰ نوع دارند که با توجه به مکان مورد نظر استفاده می شود. ماستیک ارتجاعی S2 بسیار راحت پس از آزاد و مشاهده کردن درز یا ترک داخل محل قرار میگیرد و با خاصیت لاستیکی که دارد، به سطح بغل درز چسبیده و با خاصیت کشسانی خود مانع ترک خوردگی و در نهایت مانع از آب دادن سطوح می شود.

خرید عایق چسبی ماستیک سرد ریز S2 جهت درزبندی سازه ها

این ماده بعلت داشتن مواد اولیه بسیار مرغوب که عموما انگلیسی می باشد و فقط قیر پلیمری آن در داخل موجود می باشد ،توسط دستگاه های آلمانی تولید شده و تا موقعی که سازه پابرجا است کارایی دارند. ماستیک ها کلا به دو صورت گرم اجرا (ذوبی ) و سرد اجرا ،بسته به نوع خود  دارای کاربرد های مختلفی می باشند، برخی ساختمانی، برخی صنعتی ، برخی ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب ، کانال های آبیاری و برخی هم دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی کاربرد دارند. نوعی دیگر از ماستیک ها که بر پایه رزین می باشند ، جهت آب بندی دور پنجره ها ،کاشی و سرامیک ، سینک های ظرفشویی و روشوئی  ، سرویس های ایرانی و فرنگی ، اتومبیل و غیره…و یا مصارف سبکتر ، کاربرد دارند. در زمان اجرای ماستیک ها ، بخصوص گرم اجرا، باید شرایط ایمنی و بهداشت فردی (جلوگیری از تماس با چشم و پوست)  کاملا  رعایت گردد. در هر نوع ماستیک گرم ریز ، درجه حرارتی ذوب آن بر روی محصول درج شده است .مثلا ماستیک ترموپلاستیک جوئینت P.G.S  باید طبق مشخصات خود به آرامی تا دما ۱۷۰ درجه سانتی گراد ذوب شود کیورینگ ماستیک و حرارت مستقیم داده نشود، وگرنه باعث سوخته شدن مواد الاستیته آن می شود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک S2 درزبندی ماستیک S2 درزبندی, عایق چسب ماستیک درزگیر

این ماستیک سرد ریز S2  تک جزئی ، بر پایه بیتومن رابر (قیر لاستیکی) می باشد که بعد از مصرف مقاومت بالایی داشته و تا پایان عمر سازه عمل میکند و در شرایط جوی مقاومت بالایی خواهد داشت. به دستور کارفرما ، این شرکت با تجربه طولانی (۱۸سال) در امر اجرای آب بندی با ماستیک ها ،واتر سیل ها، پرایمر های امولسیون و غیر امولسیون ، بیتوسلف ها ،می تواند ماستیک های گرم اجرا را در داخل کارخانه بصورت نواری و یا رولی به هر ابعادی در بیاورد که کارفرما در زمان مصرف  فقط با لحیم کاری جزئی ،آن را داخل درز مصرف کند.