فروش پوشش امولسیونی روکش آسفالت بیتوپلاست در گلشهر : سطوح آسفالت و بتنی که بطور مداوم در معرض حرارت خورشید و تغییرات جوی می باشد به سرعت فرسوده ، آب به داخل منافذ آن نفوذ و پس از یخ زدگی ایجاد شکستگی و یا فعال سازی ترک شده و همچنین ریزش انواع حلال و روغن این سطوح را دچار فرسایش شدید می کند. امولسیون بیتو پلاست با ایجاد پوشش غیر قابل نفوذ بر روی سطح از نفوذ آب ، انواع حلال و روغن و اکسیده شدن جلوگیری می نماید.در هوای گرم روان نمیگردد و در سرمای زیاد حالت الاستیک خود را حفظ کرده و به هیچ وجه نمی شکند. روکش بیتو پلاست عمر آسفالت را زیاد کرده و مخارج نگهداری آن را پایین آورده و در نتیجه مهمترین عامل صرفه جویی اقتصادی می باشد.

فروش پوشش امولسیونی روکش آسفالت بیتوپلاست در گلشهر

به منظور جلوگیری از نفوذ مشتقات نفتی و محافظت از لایه‎های آسفالت از روکش بیتو پلاست دو جزئی که بر پایه رزین های کولتار و هاردنر استفاده میکنند این روکش در مقابل سوخت ها و مواد نفتی دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از قدرت چسبندگی بالایی بر روی سطوح بتنی و آسفالت برخوردار است. پوشش حفاظتی بیتوپلاست، محصولی دو جزئی با کارپذیری مناسب، قابلیت حفاظتی عالی و چسبندگی فوق العاده به انواع سطوح سیمانی، بتنی، فلزی و... می باشد که بر پایه مواد قیری، حلال، پلیمر و رزین تولید و عرضه می گردد. مقاومت شیمیایی بالای این محصول در برابر املاح خورنده و مواد نفتی و رطوبت سبب کاربرد روز افزون این محصول به منظور محافظت سازه هایی که در معرض هوا و یا درون آب و خاک قرار دارند علی الخصوص در مناطق ساحلی و سازه های کنار آب دریا شده است. اجرای محصول روکش محافظ آسفالت بیتوپلاست ضد حلال از خدمات شرکت گوهر ابنیه پایتخت به هموطنان و کارفرمایان عزیز می باشد. این شرکت افتخار اجرای این روکش قیری را در کف آسفالت فرودگاهی در کشور عزیزمان را داشته است و با داشتن تجربه 22 ساله در این حوزه بهترین محصول و عالی ترین کیفیت اجرا را برای همگان فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از فروش این محصول عایق کاری و فیکس کننده آسفالت و یا سایر محصولات آب بندی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بیتوپلاست در کرج عایق بیتوپلاست در کرج, خرید انواع عایق درزبندی

برای روش مصرف و اجرای این محصول باید سطح زیر کار بایستی عاری از رطوبت، گرد و غبار، روغن، آلودگی و رنگ باشد.در صورت لزوم سطوح به روش شیمیایی یا مکانیکی آماده سازی گردد. جهت اجرای پوشش ابتدا یک لایه به عنوان پرایمر روی سطوح اعمال شده و پس از خشک شدن بر حسب نیاز یک الی دو لایه دیگر روی آن اجرا می گردد.