بهترین قیر بیتومن در عایق سازی سطوح ساختمان : قیر ماده ای است مایع با ویسکوزیته بالا و گاهی حالت نیمه جامد دارد که دارای رنگ سیاه یا قهوه ای است و از نفت به دست می آید. قیر را در برخی کشورها با نام آسفالت هم می شناسند. قیر (بیتومن) ممکن است به شکل طبیعی در طبیعت وجود داشته باشد و یا از تصفیه نفت و طی فرآیند پالایش به دست آید. قیر را به عنوان پیچ (pitch) دسته بندی می کنند. بیشترین استفاده قیر یعنی 70 درصد استفاده قیر در صنعت راه سازی است که به عنوان بایندر با ذرات شن مخلوط می شود و برای ساخت روکش جاده از آن استفاده می گردد. استفاده دیگر قیر برای ساخت محصولات ضد آب مورد استفاده در صنعت ساختمان است مانند ساخت عایق های مورد نیاز برای بام خانه ها. نام های آسفالت و قیر (بیتومن) معمولاً برای هر دو نوع قیر طبیعی و تولید شده در پالایشگاه استفاده می شود.

بهترین قیر بیتومن در عایق سازی سطوح ساختمان

قیر از زمان های بسیار گذشته و در زمان سومری ها و آشوری ها و حتی بسیاری از تمدن های پیشین نیز کاربردی به عنوان عایق رطوبتی داشته است و بیشترین استفاده از آن در ساختن و عایق کاری کشتی ها در برابر نفوذ آب و غرق شدن بوده است . همچنین در مصر باستان و یونان قدیم از قیر برای مومیایی کردن اجساد همچنین مجسمه سازی و تزئینات و حتی در جنگ ها برای دفاع از حجوم دشمنان به دروازه شهر ها استفاده می شده . از این ماده با ارزش همچنین به صورت ترکیب با آجر پخته به عنوان ماستیک  در ساختمان معبد ها و ستون پل ها یا به عنوان سنگ فرش سطح خیابان ها و خانه ها استفاده می کرده اند . یکی از کاربرد های دیگر این ماده بسیار پر ارزش استفاده از آن به عنوان ماده ضد رطوبت و عامل اتصال در وسایل نگهداری و ذخیره آب بوده است . به طور ثبت شده قدمت استفاده از قیر به حدود ۳۸۰۰ سال قبل یعنی زمان سومری ها بر می گردد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر بیتومن قیر بیتومن, انواع عایق قیری

قیر ماده‌ای است سیاه رنگ و خمیری شکل که در عایق قیرکاری رطوبت و ساخت آسفالت کاربرد دارد. قیر انواع گوناگونی دارد که هر یک از انواع آن، دارای کاربرد خاصی است. در یک دسته بندی کلی می توان منابع اولیه قیر را به سه دسته زیر تقسیم بندی نمود :

۱٫ قیرهای نفتی : آن دسته از قیر هایی هستند که منشا آنها نفت خام می باشد. این قیرها، قیرهای جامد و نیمه جامدی هستند که به طور مستقیم از تقطیر نفت خام و انجام عملیات های تکمیلی در واحدهای تولیدی قیر بدست می آید.

۲٫ قیرهای قطرانی : موادی سیاه رنگ و سخت هستند که باقیمانده تقطیر قطران زغال سنگ می باشند.

۳٫ قیرهای طبیعی : دسته ای از مواد قیری هستند که تحت تاثیر عوامل جوی و گذشت زمان به طور طبیعی ایجاد شده و بدون نیاز به روش های تقطیر به کار می روند.