بهترین عایق رطوبتی نانو درزگیری تهران : نسل جدید عایق‌ های رطوبتی بر پایه الاستومرهای مصنوعی و رزین‌های مخصوص بوده که با خواصی چون انعطاف‌پذیری و کشسانی بالا، پوشش دهی ترک‌ ها، مقاومت مکانیکی و سایشی مطلوب و چسبندگی عالی بر روی کلیه سطوح محصولی منحصر به فرد است. عایق لاستیکی شفاف WLR با ایجاد پوشش محافظ و بدون درز، سطوح مختلف را در برابر رطوبت، اکسیداسیون و خوردگی محافظت می‌نماید و بر کلیه سطوح اعم از سنگ، چوب، فلز، سیمان، فایبر گلاس، پلاستیک، ایزوگام و سرامیک قابل اجراست. این محصول در سه گرید سفید، رنگی و شفاف تولید می گردد که گرید رنگی آن همه گستره رنگ ها را شامل می شود.

بهترین عایق رطوبتی نانو درزگیری تهران

عایق رطوبتی نانو به عنوان پوشش‌هایی شناخته می‌شود که با ترکیب شدن با مواد دیگر و استفاده از آن‌ها بر روی سطوح مختلف مانند سقف، پشت‌بام، حمام، استخر و غیره، مانع ورود رطوبت به داخل ساختمان می‌شوند. نفوذ رطوبت می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند زنگ زدن فلزات، رشد کپک و قارچ، یخ زدگی سازه‌ها و موارد دیگر شود. از ابتدای تاریخ فعالیت خود تاکنون به دنبال ارائه یک کسب و کار پایدار، پرشور و با انگیزه بوده است. با توجه به رضایت مشتریان زیادی که به دست آورده است، این شرکت توانسته است در طول ۱۶ سال فعالیت خود، تعداد زیادی از محصولات مختلف عایق رطوبتی نانو را به بازار عرضه کند و به یک برند معتبر در زمینه عایق‌های رطوبتی نانو تبدیل شود. این موفقیت باعث افزایش توجه و احترام گسترده‌ای از سوی مشتریان و مصرف‌کنندگان دائمی شده است. مشتریان عزیز لطفاً توجه داشته باشند که تمامی محصولات نانو ساختمانی به نوعی به عنوان عایق رطوبتی نانو شناخته می‌شوند، اما با توجه به تنوع محصولات و نیازهای مختلف ساختمانی تلاش دارد تا محصولات خود را به‌طور دقیق و با توجه به نیازهای مشتریان تفکیک کند. هدف این شرکت همواره ایجاد تنوع و بهبود عملکرد تمامی محصولات نانو ساختمانی بوده و خواهد بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی و درزگیری چسب آب بندی و درزگیری، انواع عایق درزبندی

ویژگی های این محصول عبارتند از: دوام و ماندگاری بالا، عایق کاری کلیه سطوح افقی و عمودی داخلی و خارجی ساختمان مانند بام، تراس، شیروانی‌ های فلزی و سیمانی، سرویس‌ های بهداشتی، استخر،چاله آسانسور و غیره، مقرون‌ به‌صرفه و سهولت اجرا، مقاوم در دما بالا و عدم چسبناکی سطحی و شل شدن، مقاوم در برابر عوامل جوی، نور خورشید و سیکل‌ های دمایی مانند ذوب و یخبندان، قابلیت اجرا در یک لایه بر روی اغلب سطوح مختلف، مقاومت مکانیکی و سایشی مطلوب و قابل تردد سبک.