نمایندگی فروش عایق ایزوهم پوشش صدا : ایزوهم علاوه بر کارکرد آن به عنوان عایق صوتی، می ­تواند به عنوان عایق حرارتی عمل کند. عایق حرارتی ایزوهم که از الیاف نانو PES تشکیل شده، به دو صورت پانل و رول قابل فرآوری بوده و قابل اجرا در دیوارهای خارجی، داخلی، سقف و کف است. عایق ایزوهم با توان کاهش بیش از 60 درصد مصرف، در صنعت ساختمان قابل استفاده است. همچنین به اعتقاد کارشناسان، با توجه به ضخامت عایق،  40 تا 80 درصد مصرف انرژی از طریق ایزوهم کاهش می ­یابد. ذخیره انرژی برق و کاهش آلودگی هوا از فواید عایق حرارتی است زیرا برای تولید برق از سوخت مازوت استفاده می­ شود که همین امر، آلودگی هوا را افزایش می ­دهد.

نمایندگی فروش عایق ایزوهم پوشش صدا

به طور مثال در ساختمان­ هایی که از چند جهت به سمت فضای باز هستند، به خاطر لایه نازک دیواره­ های خارجی ساختمان تبادل بین هوای خارج از منزل و داخل آن، موجب اتلاف انرژی می­ شوند. در فصل تابستان، گرمای حاصل از تابش خورشید به دیواره­های ساختمان موجب فعالیت مستمر سیستم خنک­ کننده ساختمان و عدم وجود عایق حرارتی، باعث هدر رفتن انرژی خواهد شد. عایق حرارتی ایزوهم با ضخامت مناسب مانند پنج میلی­متر برای مجتمع­ های مسکونی و تجاری مناسب است و نیازی به ضخامت بالای محصول نیست. با عایق حرارتی ایزوهم در دیوارها، تبادل هوای گرم و سرد صورت نمی­ گیرد و با میزان اندکی از سرمای خنک ­کننده، امکان تامین هوای مطبوع فراهم می ­شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ایزوهم صوتی عایق ایزوهم صوتی, بهترین پوشش صوتی در کرج

عایق ایزوهم رو به عایق هایی می گوییم که چند منظوره باشند یعنی هم عایق صوتی هم عایق حرارتی و هم عایق رطوبتی باشند، این نوع عایق بدلیل چند منظوره بودن، محبوبیت بالایی نسبت به بقیه عایق ها دارند، عایق های چند منظوره دارای قابلیت هایی بشرح ذیل می باشند:

  1. صرفه جویی در مصرف سوخت
  2. جلوگیری از انتقال صوت و رطوبت
  3. در مقابل حوادث مقاوم ساز هستند

عایق ها معمولاً باید نرم و سبک باشند و دارای خواص فیزیکی مطلوبی باشند و ساختاری سبک و الیاف طور دارند و مورد تأیید سازمان بین المللی هستند و در مقابل رطوبت هوا و سایر شرایط محیطی مقاوم بوده و آسیب پذیر نیستند.
قابل ذکر است این عایق ها از شکستگی و ترک دیوار ممانعت می کنند و به این علت باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان ها می شود. از عایق ایزوهم جهت مجتمع های مسکونی که تعداد ساکنان زیادی داشته باشند در دیوارهای مشترک استفاده می کنند  و در کل از این نوع عایق، متناسب با نوع کارکردشان و قابلیت هایشان بر روی دیوار، کف و سقف ساختمان ها نصب می گردد.