خرید و اجرای انواع آسفالت گرم و سرد در سراسر ایران : در استفاده از آسفالت‌ ها باید دانست که کدام یک از نوع آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این که کدام یک از این آسفالت‌ها برای چه جاده‌هایی و شرایط آب و هوایی می‌توانند مناسب باشند و می‌ توان از آن‌ها استفاده کرد. یکی از این آسفالت ‌ها که می‌توان از آن‌ها نام برد استفاده از آسفالت گرم است. آسفالت دارای حالتی می باشد که رطوبت ناپذیر است. این ماده اولین بار توسط بابلیان شناخته شد.

خرید و اجرای انواع آسفالت گرم و سرد در سراسر ایران

امروزه از این ماده بیشتر برای صاف کردن جاده ها استفاده می شود. اما استفاده های دیگری نیز دارد. در زمان های قدیم آسفالت بصورت طبیعی ساخته می شد. به این صورت که یک ماده چرب از بین لایه های ماسه و سنگ هایی که زیر زمین بودند، بیرون می آمد و باعث به وجود آمدن آسفالت طبیعی روی آن سطح می شد. اما امروزه آسفالت بصورت صنعتی نیز ساخته شده و توسط کسانی که در کار اجرای آسفالت متخصص هستند، اجرا می شود. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع آسفالت :

آسفالت ها از نظر کاربردی به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :

1-آسفالت گرم

2-آسفالت حفاظتی

3-آسفالت سرد (تراشه)

آسفالت گرم :

آسفالت گرم به آن دسته از آسفالت ها گفته می شود که در آن قیر و مصالح سنگی گرماگرم مخلوط شوند و گرما گرم پخش و متراکم گردند. در بین انواع آسفالت گرم برترین نوع از نظر مقاومت و دوام ، بتن آسفالتی است. بتن آسفالتی از مخلوط کردن سنگ های مرغوب و شکسته شده و قیر خالص بدست می آید. بتن آسفالتی در تمامی کاربرد ها مثل روسازی راه ها و باند فرودگاه ها کاربرد دارد و در برابر شرایط مختلف و سخت جوی و یا ترافیک بسیار با دوام است.

کاربرد انواع آسفالت کاربرد انواع آسفالت, عایق رطوبتی آسفالت

آسفالت سرد :

آسفالت سرد که با اصطلاح (Cold Mix) شناخته می شود، مثل آسفالت گرم از مصالح سنگی خرد شده و قیر خالص بدست می آید و تفاوت آن با آسفالت گرم در این است که در آسفالت سرد این مواد در دمای محیط با هم مخلوط می شوند و پس از کوبیده شدن در دمای عادی محیط سفت می شوند و حالت جامد می گیرند.

آسفالت حفاظتی :

پخش قیر در راه‌ های خاکی، شنی، آسفالتی و بتنی و بلافاصله پخش سنگدانه بر روی آن، یا قیرپاشی بدون سنگدانه یا استفاده از مخلوط‌ های آسفالتی پیش ساخته از نوع دوغاب قیری (اسلاری سیل) یا میکروسرفیسینگ آسفالت حفاظتی نامیده می ‌شود. ضخامت این نوع رویه سازی (میکروسرفیسینگ)، حداکثر ۱۲ میلی‌متر در ۲ لایه است که جزء سازه باربر روسازی راه محسوب نمی‌ شود و عملکرد ساز ه‌ای ندارد. در آسفالت های حفاظتی از قیرهای محلول، قیرابه‌ ها یا قیرهای خالص با کندروانی کم استفاده می ‌شود.