چسب درزگیر نانو بندکشی برای انواع تراس و پشت بام : از این محصول برای از بین بردن تمام منافذ بین کف ساختمان خود استفاده نماید بدون آن که نیاز به دوغآب داشته باشید و در واقع یک نوع درزگیر مقاوم نیز هست درزگیری که با استفاده از فناوری نانو ساخته شده و مقاومت بین درز ها را بیشتر کرده و مانع نفوذ رطوبت ،حرارت بین درزها می شود. بهترین روش برای از بین بردن منافذ بین سرامیک استفاده از پودر درزگیر است. گروه گوهر ابنیه پایتخت با بهره گیری از فناوری نانو و استفاده از آن در صنعت به ویژه درزگیری کاشی و سرامیک و از بین بردن منافذ کف ساختمان ها محصولی را برای شما عزیزان تهیه و تولید کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

چسب درزگیر نانو بندکشی برای انواع تراس و پشت بام

برای درزگیری سطوح پوشانده شده توسط موازییک و سنگ بر روی انواع تراس ها و پشت بام ابتدا بند های قدیمی توسط سنگ فرز باز و تخریب شده و بعد توسط پمپ باد بندها بادگیری و خالی از باقی مانده نخاله ها گردد سپس با فرایند پر کردن درزها باید در چند مرحله انجام پذیرد اول به صورت دوغابی شل (مقداری خیلی کم سیمان سفید و مقدار لازم نانو درزگیر) بدون پودر سنگ برای نفوذ بهتر در درزها و در مراحل بعدی با افزودن پودر سنگ و سیمان سفید اقدام به درزگیری بندها می نماییم تا زمانی که درزها کاملا پر شود و کنج ها نیز باید ماهیچه کشی شود. تکنولوزی نانوی به کار رفته در تولید این محصول باعث تفاوت و تمایز آن نسبت به سیمان معمولی شده است چرا که ذرات نانوی مخلوط شده با سیمان آن عایق درزگیر سیمانی را ضد آب و ضد اسید می کند و باعث می شود در اثر استفاده ی مواد شیمیایی مختلف و به مرور زمان از بین رود و دوام بالایی داشته باشد در ضمن اینکه محل مورد نظر شما در در کمترین زمان آب بندی می کند و نشتی را برطرف می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب درزگیر نانو بندکشی چسب درزگیر نانو بندکشی, عایق چسبی آب بندی نانو

درزگیر کاشی و سرامیک از جنس نانو دارای خاصیت بالای درزگیری و آب گریزی است و بهترین گزینه برای درزگیری کاشی سرویس بهداشتی یا حمام است. درزگیر سرامیک هم می توان به آن اطلاق کرد چرا که در مواردی کف ساختمان ها یا اماکن باید تحت شست و شوی مداوم و ریختن آب فراوان باشند و به همین دلیل استفاده از درزگیر سرامیک نانو می تواند موثر و راه گشا باشد. پودر درزگیر نانو گوهر ابنیه پایتخت از دو جز تشکیل شده است یکی محلول نانو است که اگر بندکشی تازه و نو از قبل انجام داده اید فقط این محلول را پس از تمیز کردن محل مورد نظر روی سطح بریزید تا ضد اسید و ضد آب شود و در صورتی که به منطور ترمیم بندکشی های قدیمی استفاده می کنید.