نوار‌های درزگیر جهت درزگیری و عایق بندی صوتی حرارتی پنجره ها : نوار‌های درزگیر جهت درزگیری، هوا بندی و عایق‌ کاری در محل درزها و شکاف‌ ها (جهت پیشگیری از اتلاف انرژی) و در مدل‌ های مختلفی نظیر‌ پشت چسبدار و نخ ‌دار (منجیددار) و بسته به نوع کاربرد، با ضخامت و عرض‌های گوناگون عرضه می‌ شوند. افزایش عایق بودن در برابر صدا و گرما تنها با استفاده از لاستیک های درزگیر در پنجره دوجداره امکان پذیر می باشد. ما برای لاستیک درزگیر درب و پنجره دو جداره از باکیفیت ترین مواد خام و همچنین پروپلین اتیلن دین مونومر (EPDM) استفاده می کنیم. این نوع مواد بکار رفته موجب مقاومت پنجره UPVC در برابر نور خورشید، اکسید شدن در برابر هوا، مقاومت سیستم پنجره دو جداره در برابر فشار هوا و تحمل اختلاف دمایی بالا خواهد شد.

نوار‌های درزگیر جهت درزگیری و عایق بندی صوتی حرارتی پنجره ها

یکی از مهمترین ویژگی های این لاستیک درزگیر درب و پنجره دو جداره، استمرار و باقی ماندن در کیفیت اولیه می باشد. همچنین به سبب انبار انبوه مواد خام اولیه، استفاده از دستگاه های تغذیه تمام اتوماتیک، میکس مواد اولیه توسط کامپیوتر و آزمایشگاه های تست مواد اولیه و کنترل کیفی محصول انتهایی، تمامی لاستیک های درزگیر درب و پنجره دوجداره با کیفیت و استاندارد یکسانی تولید می شود. تولید این قطعات بر طبق استاندارد های RAL GZ-716/1 Ab و TSE -7510 می باشد که براساس این استاندارد، چگالی، هاردنس، میزان کشش و کنش، مقاومت در برابر فشار و برگشت پذیری (دفرمیشن) در آزمایشگاه های ویژه تست می شود. برای اطمینان از برگشت پذیری شکل (دفرمیشن) جوش لاستیک با استفاده از سولفور و پروکسید در دمای بالا داده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع نوار درزگیر :

  • نوار درزگیر الاستومری
  • نوار درزگیر آلومینیومی
  • نوار درزگیر برزنتی
  • نوار درزگیر لاستیکی
  • نوار درزگیر PVC
  •  پروتکت بلک.

لاستیک درزگیر پنجره لاستیک درزگیر پنجره, درزبندی و عایق کاری سطوح ساختمان

لاستیک‌ درزگیر یکی از قسمت‌های مهم در پنجره دو یا سه جداره دارند. یکی از عوامل ایجاد عایق بندی صوتی و حرارتی در این پنجره‌ها علاوه بر پروفیل، لاستیک ‌های درزگیر هستند. انتخاب لاستیک نامناسب برای درزگیر باعث می‌شود با گذشت زمان ترک بخورد یا از قاب خود خارج شود. بنابراین دیگر کارایی و کیفیت لازم را نخواهد داشت. توصیه می‌شود در هنگام خرید و انتخاب پنجره دو جداره به حداقل رعایت اصول کیفی در آن توجه کنید زیرا پنجره ای‌ که در ساخت آن اصول کیفی و استاندارد رعایت نشده باشد نمی‌تواند یک پنجره عایق حرارتی و صوتی معرفی شود. لاستیک درزگیر مناسب به همراه پروفیل یو پی وی سی با کیفیت بالا  برای در و پنجره دو جداره خانه را از لحاظ صدا، گرد و غبار و حرارت عایق می کند.