کاربرد عایق های رطوبتی نانو ضد آب جدید در ساختمان سازی : یک مسئله مهم و قابل توجه در صنعت ساخت و ساز عایق نمودن اصولی و استاندارد ساختمان ها و سازه های ساخته شده است. عایق ها با توجه به نوع کارکرد آن به چند دسته تقسیم می شوند. حرارتی، رطوبتی، صوتی از جمله ی این دسته بندی ها هستند. عایق های حرارتی نانو در هر مکانی که استفاده شود از هدر رفت انرژی ممانعت می کنند در واقع بهینه نمودن مصرف انرژی مهمترین کارکرد آن است. به عنوان نمونه در نما کاری برج های بلند به این منظور از این فراورده استفاده می شود همچنین در لوله های موتورخانه ها، کانتینرها، اتاقک های قطار، دودکش های حرارتی و … استفاده می شود.

کاربرد عایق های رطوبتی نانو ضد آب جدید در ساختمان سازی

عایق رطوبتی نانو هیچ گونه پوشش و آستری بر روی سطوح ایجاد نمی کند. فرمول شیمیایی آن به گونه ای است که جذب سطح مورد نظر شده و بخشی از ساختار آن می گردد. در این شرایط با اسپری نمودن این محصول به سطح مورد نظر یک لایه نازک بر روی سطح انتخابی تشکیل می شود. این محصول را می توان برای تمام نقاطی که در ارتباط با آب و رطوبت هستند استفاده کرد. علاوه بر موارد فوق این محصول می تواند از هدر رفتن انرژی و گرمای ساختمان نیز جلوگیری کند. این محصول پلیمری بر مبنای پایه آبی سیلیکونی می باشد یعنی محصولی که هیچ ضرری برای طبیعت و جانداران ندارد و یک همزیستی مسالمت آمیز با طبیعت دارد، این یکی از قابلیت های مهم عایق رطوبتی نانو است همچنین بهداشتی بودن این فراورده قابلیت دیگری است که با خیال راحت می توانید از آن بهره ببرید. عایق رطوبتی نانوبرای مقابله با آسیب ها و ضررهای که رطوبت از خود برجای می گذارد طراحی شده است بنابراین در نقاطی که در ارتباط با آب و نم حاصل از آن هستند مانند سرویس های بهداشتی، پشت بام، استخرها، پایه های مربوط به ستون برق، پایه های پل، واتر پروف نمودن نما، آبگریز کردن کف کارخانجات و فروشگاه ها، چاله های مربوط به خطوط انتقال نفت و گاز و … استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی ضد آب عایق رطوبتی ضد آب, عایق نانو ضد آب کننده

نانو عایق تنها عایقی است که می توان از آن به صورت رنگ بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی توسط پیستوله، برس و رول های نقاشی استفاده کرد. بنابراین می توان با صرف هزینه کم و هیچ گونه تغییری در فضای ساختمان از اتلاف انرژی جلوگیری نمود. یکی از ویژگی های نانو عایق ها که آن ها را از سایر عایق ها متمایز می کند، این است که می توان از آنها به راحتی در ساختمان های در حال بهره برداری نیز استفاده نمود، بدون آن که در ظاهر ساختمان تغییری ایجاد شود.