فروش انواع عایق رطوبتی استخری پوشش آبی در کرج تهران : رنگ استخری بر پایه رزین های مقاوم در برابر آب و سریع خشک فرموله شده است و چسبندگی آن بر روی سطوح بتنی، آجری و سیمانی بسیار بالا بوده و مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش دارد. این رنگ عموماً جهت رنگ آمیزی استخرهای شنا، استخر کشاورزی، حوضچه های پرورش ماهی، میگو، جانوران دریائی و مخازن آب پیشنهاد می‌گردد. رنگ استخری در دو مدل بر پایه حلالی و پایه آب ساخته و ارائه می‌شود. در تولید مدل حلالی از رزین های وارداتی استفاده می‌شود و نسبت به پایه آب دوام و عمر بیشتری را دارد.

فروش انواع عایق رطوبتی استخری پوشش آبی در کرج تهران 

عایق رطوبتی استخر یکی از انواع مختلف عایق رطوبتی است این نوع عایق وظیفه عایق کاری و آب بندی استخر را برعهده دارند و از انواع مختلفی تشکیل شده است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم، یکی از ویژگی های مثبت این نوع عایق این است که می توان در هر مرحله از ساخت استخر از آن استفاده کرد. در بسیاری از عایق بندی استخر با این حال که عایق رطوبتی که استفاده شده کیفیت بالایی داشته ولی چون که استفاده صحیح و دقت کافی در کار نشده نتیجه مطلوب برای کارفرما به همراه نداشته است پس بنابراین باید برای اجرای عایق بندی استخر، شرایط محیطی، شناخت سازه هیدرولیکی و چگونگی استفاده از متریال مورد نیاز باید مورد توجه واقع شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ابی استخری عایق ابی استخری, انواع عایق رطوبتی استخر

مزایا عایق استخری ابی:

  • عایق نمودن به صورت یکپارچه و به رنگ آبی
  • کاربرد آسان
  • داشتن حالت کشسانی و مقاوم در برابر ترک های مویی
  • تنفس پذیر و ضد شوره بودن در داخل استخر
  • استفاده، نگهداری و تعمیر آسان و ارزان
  • غیر سمی، بهداشتی و دوستدار محیط زیست
  • چسبندگی عالی به سطوح
  • انعطاف پذیر، ارتجاعی و عدم نفوذ پذیری
  • حفظ کیفیت و رنگ، یکپارچگی در شرایط مختلف
  • خواص بالای حفظ کیفیت و رنگ در طولانی مدت

روش استفاده از عایق آبی استخری :

این عایق بر روی سطح بتن یا سیمان صاف قابل اجرا می باشد تمامی درزهای موجود در استخر می بایست با بتونه کاری( ترکیب گروت نرم و چسب بتن آب بندی تیس )پر شوند. در صورت امکان بهتر است که محل اتصال کف به دیواره در کنج ها ماهیچه کشی با گروت و چسب بتن اجرا گردد. سپس برای اجرای دست اول عایق آبی استخری را با ۱۰ درصد آب رقیق نمایید و با برس یا به صورت پاششی روی سطح تمیز و عاری از چربی و با زدودن نقاط سست و لق اجرا نمایید در صورت نیاز و امکان ترک خوردن استخر در دیواره ها و کف می بایست توری استفاده شود. در غیر این صورت نیاز به اجرای توری نمی باشد سپس دست دوم و سوم را به ترتیب پس از خشک شدن مرحله قبل به مقدار ۵۰۰ تا ۷۵۰ گرم از عایق آبی استخری را با ۱۰ درصد آب رقیق نمایید و اجرا کنید پس از اجرای کامل بعد از گذشت هفت روز بسته به شرایط آب و هوایی استخر قابل آبگیری می باشد.