عایق کاری سیستم گرمایشی و سرمایشی موتورخانه ها در کرج تهران : به همین دلیل است که می گوییم عایق کاری موتورخانه امری ضروری است. طی فرایند عایق کاری لوله های موتورخانه ابتدا به وسیله خود عایق قطر لوله اندازه گیری می شود و سپس عایق را طبق اندازه به دست آمده برش زده و جدا می کنیم، در مرحله بعد عایق برش داده شده را به وسیله سیم مفتول نرم به دور لوله های مورد نظر خود می پیچیم. همچنین زدن ضد زنگ به لوله ها را نباید فراموش کرد. عایق‌کاری حرارتی با توجه به نوع سیستم‌های موتورخانه متفاوت هستند، در واقع دمای عملکرد سیستم، نوع عایق را مشخص می‌کند. از عوامل دیگری که باید به هنگام انتخاب عایق مناسب، در نظر بگیرید شرایط موتورخانه، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، آب و نور خورشید، نوسانات دمای محیط، محل قرارگیری موتورخانه در خارج یا داخل ساختمان است. از دیگر مزیت‌های عایق‌کاری موتورخانه می‌توان به جلوگیری از یخ زدن آب در لوله‌های موتورخانه‌هایی اشاره کرد که در فضای بیرون از ساختمان طراحی شده‌اند. این امکان وجود دارد تا در شرایط آب و هوای سرد، آب در لوله‌ها یخ بزند.

عایق کاری سیستم گرمایشی و سرمایشی موتورخانه ها در کرج تهران

عایق کاری موتورخانه حتی در مسیر رایزرها نیز باید این فرآیند انجام گیردو رایزها نیز عایق شود عایق ها چند مدل دارد قدیمی ترین روش که هم اکنون نیز انجام می گیرد پشم شیشه است ابتدا لوله ها ضد زنگ و سپس عایق پشم شیشه می شود. همچنین موضوع قرارداد شرح وظایف عایق کار را مشخص می‌کند. کارفرما باید نوع و کیفیت متریال عایق بندی موتورخانه را به صورت دقیق مشخص کند. عایق کار موظف است که عایق کاری موتورخانه را مطابق با انتظارات کارفرما انجام دهد. کارفرما به صورت مطلق و بدون ذکر جزئیات نیز می‌تواند پروژه عایق کاری موتورخانه را به عایق کار واگذار کند و به او بگوید که با نظر خود و به بهترین شکل ممکن عایق کاری موتور خانه را انجام دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری موتورخانه عایق کاری موتورخانه, انواع عایق های حرارتی برودتی

عایق ها را براساس چند معیار متفاوت به چند دسته مختلف تقسیم بندی می کنند. به عنوان مثال عایق ها بسته به کارکردی که دارند به انواع عایق های هدایت حرارتی، رطوبتی، صوتی، تشعشعی و… دسته بندی می شوند. دسته بندی دیگر این عایق ها در به کارگیری آنها برای عایق کاری موتورخانه، براساس جنس به کار رفته در ساختار آنها بستگی دارد که در این صورت به دو نوع فوم های آلی و مواد غیرآلی طبقه بندی می شوند.