خرید آسفالت های حفاظتی با امولسیون قیری جهت روسازی : رویه آسفالتی راهها در اثر مرور زمان و اثرات جوی مانند یخ زدگی، تابش نور خورشید، گرما و نمک پاشی و برف روبی و همچنین اثرات بار سنگین وسایل نقلیه و سایش چرخ ها خصوصاً در زمان استفاده از زنجیر چرخ و تیغه های برف روب در طول دوران بهره برداری دچار فرسایش، کچلی، پریدن دانه ها، شن زدگی و سولفاته شدن میگردند و چنانچه تعمیر و اجرای روکش در زمان خود انجام نشود این خرابی ها گسترش یافته و دچار تخریب کلی راه شده و حتی لایه های زیرین را نیز تخریب می کنند برای جلوگیری از تشدید فرسودگی و به عقب انداختن زمان اجرای روکش و حفظ وضع موجود و پر کردن ترک های آسفالت استفاده از پوشش های حفاظتی آسفالت توصیه می شود.

خرید آسفالت های حفاظتی با امولسیون قیری جهت روسازی

محافظ آسفالت و بتن با ۱۰ درصد وزنی آب به خوبی مخلوط شود و در دو دست هر دست ۷۵۰ گرم در متر مربع با طی ، برس و بصورت پاششی اجرا می گردد. به نحوی که دست اول را اجرا نمایید سپس دست دوم را بعد از خشک شدن دست اول اجرا نمایید. این پوشش ها ضمن فراهم آوردن سطحی مناسب برای رویه راه موجب آب بند شدن آسفالت شده و از تخریب آسفالت و لایه های زیرین آن جلوگیری بعمل می آورد و به عنوان یک شیوه نگهداری ارزان قیمت توصیه می شود که موجب می گردد سطح سرویس دهی راه حفظ شده و بهره برداری ایمن از راه را فراهم آورد. روش های مختلف و متعددی حسب میزان تخریب رویه و وزن و تعداد ترافیک عبوری و نوع آسفالت راه پیشنهاد می شود. این روش ها ارزان قیمت بوده و بایستی در ابتدای دوران شروع خرابی ها و حتی قبل از شروع تخریب انجام داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق محافظ آسفالت و بتن عایق محافظ آسفالت و بتن, محافظ ضد نفت

کاربرد آسفالت حفاظتی :

  • سطوح زیر کار بایستی صاف و بدون گرد و خاک و عاری از آلودگی باشد.
  • یک لایه پرایمر بوسیله تی یا ماشین مخصوص بر روی سطح آسفالت اجرا می شود.
  • پس از خشک شدن پرایمر، پوشش  kariz coat ASCرا با 20% آب مخلوط نموده و بعد از همگن سازی مخلوط بر روی سطح بکار برده می شود.
  • در انتها پس از خشک شدن لایه اول، یک پوشش دیگر kariz coat ASC بدون افزودن آب به آن، با تجهیزات فوق الذکر بر روی سطح اجرا می گردد.
  • زمان خشک شدن: زمان لازم برای خشک شدن پوشش استفاده شده، بستگی به درجه حرارت محیط، میزان رطوبت و سرعت باد دارد. (بر اساس تجارب کسب شده، زمان خشک شدن این پوشش در کشور ایران بطور متوسط 8-4 ساعت می باشد.)