قیمت عایق ایزوگام تک لایه ای ترموباند در کرج : ایزوگام ترموباند عایق ضد نم و رطوبت می باشد و برای پوشاندن پشت و بام و استخر و… استفاده می شود و از آن برای عایق کردن و جلوگیری از نفوذ آب استفاده می گردد و از فراورده های نفتی می باشد. ایزوگام ترموباند تک لایه ای جهت ایجاد مقاومت کششی بالاتر ایزوگام تک لایه با یک لایه حامل ترموباند تولید می گردند که از انعطاف پذیری کمتری برخوردارند. استحکام کششی بالا، پایداری حرارتی و انعطاف پذیری بسیار زیاد انواع عایق رطوبتی ایزوگام، آیزوگام، آنها را برای کلیه ی کاربری ها اعم از ساختمان ها و ابنیه های مختلف، تونل، استخر، پل و سرویس های بهداشتی، جهت عایق بندی رطوبتی، بصورت تک لایه و یا ت رکیبی از لایه ها مناسب نموده است. پوشش کاری خطوط انتقال سیالات جهت محافظت آنها از خوردگی و پوسیدگی در اثر عوامل جوی و رطوبت یا محیط های شیمیایی با استفاده از لایه مناسبی از محصولات ایزوگام به خوبی میسر است.

قیمت عایق ایزوگام تک لایه ای ترموباند در کرج

استفاده از لایه‌های با کیفیت، اثر مستقیم روی قابلیت کششی و مقاومت ایزوگام در برابر فشارهای ایجاد شده در جهت‌های مختلف می‌شود. لایه‌های ایزوگام سپس وارد سینی قیر مذاب می‌شوند و توسط قیر پوشش می‌شوند. در مرحله‌ی نهایی دو طرف ایزوگام با لایه‌ای از پلاستیک نازک پوشانده می‌شود تا هنگام نصب به حرارت زیادی نیاز نباشد. ممکن است لایه‌ی بیرونی ایزوگام نیز با فویل پوشانده شود که این نوع ایزوگام، ایزوگام فویل‌دار نامیده می‌شود. یکی از ویژگی‌های ایزوگام خوب، استفاده از تیشو مرغوب است. برخی از تولیدکنندگان ایزوگام ارزان قیمت و بی کیفیت با استفاده از تیشوهای غیر استاندارد چینی که عمر و مقاومت کمی دارند، قیمت ایزوگام را برای مصرف کننده کاهش می‌دهند. ایزوگام صنعتی متکی بر دانش و فناوری و در راستای ایمن سازی سازه ها در برابر نم و رطوبت پیش امده از بارش برف و باران است .ایزوگام دارای انواع گوناگونی می باشد و  آزمایشگاه های کارخانه فرآوری ،ضریب پایداری آن را افزایش می دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام ترموباند ایزوگام ترموباند, عایق رطوبتی تک لایه ای

ایزوگام به دو صورت تک لایه و دولایه تولید می گردد. تیشو و پلی استر وارد تشک قیر می شود و سپس با مواد پرایمری یا قیر دمیده اغشته میگردد ،در مرحله اخر و خروجی ضخامت ایزوگام تنظیم می گردد. ورق آلومینیم به لایه آغشته به مواد، چسبیده و وارد حوض آب شده و سرد می گردد که در مرحله بعدی نیز پلاستیک به لایه پشت آن اضافه شده و ایزوگام در مرحله آخر وارد آسانسور ذخیره سازی میگردد. در انتها فن های خشک کننده عملیات خشک کردن ایزوگام را انجام می دهند. تا بتوانند آن را رول کرده و به شکل مخروطی در بیاورند.