مرجع فروش و نصب انواع ایزوگام سراسر کشور : ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته است. محصولی با قدمت حدود 40 سال، با ساختاری دو لایه از تیشو الیاف شیشه و پلی استر که توسط قیر تقویت شده با پلیمرها پوشیده شده ‌است. عایق ایزوگام به منظور آب بندی قسمت های مختلف سازه های ساختمانی و تاسیساتی به کار گرفته می شود. استفاده از این بستر پلیمری به منظور آب بندی ساختمان اولین بار در کشور ایتالیا انجام گرفته و خطوط تولید آن در ایران الگو برداری شده است. امروزه ایزوگام بعنوان یک محصول کاملا بومی در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار می گیرد. ایزوگام فرآورده ای نفتی است که طی فرایندی صنعتی، متکی به دانش، تجربه، تخصص و فناوری در راستای ایمن سازی سازه‌های ساختمانی و صنعتی در برابر نم و رطوبت تولید می شود و انواع گوناگونی دارد.

مرجع فروش و نصب انواع ایزوگام سراسر کشور

بستر این عایق به دو صورت دو لایه ( تیشو فایبر گلاس نخ دار و پلی استر ۱۱۰ گرمی ) می باشد که مقاومت کششی بالایی را در آن ایجاد کرده و در برابر لرزش های ساختمان مقاوم می سازد. همچنین ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیادی که دارد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل می‌باشد که در موارد مختلفی مانند پشت‌بام‌ها ایرانیت پی ساختمان استخرها مخازن آب تونل‌ها کانال‌های آبیاری سرویس‌های بهداشتی سردخانه‌ها سدها پل‌های هوایی باند فرودگاه پارکینگ‌های طبقاتی مرغداری‌ها لوله‌های آب گاز، نفت دامداری‌ها و… استفاده می‌شود.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش روی ایزوگام پوشش روی ایزوگام, عایق های حفاظتی ایزوگام

ایزوگام ها از نظر روکش هم دسته بندی شده و به 4 دسته تقسیم می شوند:

  • ایزوگام فویل دار
  • ایزوگام ساده یا پودری
  • ایزوگام طرح دار
  • ایزوگام سنگریزه ای

یک نوع ایزوگام، ایزوگام فویل دار است که روی ایزوگام از فویل آلومینیومی استفاده شده است و فویل فقط جهت جلوگیری از نور آفتاب استفاده شده و تاثیری در کیفیت ایزوگام ندارد و این نوع ایزوگام برای مکان هایی که در معرض نور خورشید است استفاده می شود. نوع دیگر ایزوگام، ایزوگام ساده یا اصطلاحاً پودری یا بدون روکش است که روی ایزوگام به جای فویل آلومینیومی از پودر معدنی یا پلاستیک استفاده شده است و این ایزوگام معمولاً برای زیر کار استفاده می شود مانند کف ساختمان ها و کف سرویس های بهداشتی. نوع دیگر ایزوگام، ایزوگام طرح دار یا رنگی است که این ایزوگام به جای فویل آلومینیومی از فویل طرح دار استفاده شده است که طرح های آن شامل آجری، چمنی، سرامیکی، چوبی و چندین طرح دیگر است.  نوع دیگر ایزوگام، ایزوگام سنگریزه ای است که روی سطح این ایزوگام به جای فویل آلومینیومی از سنگریزه های طبیعی رنگی استفاده شده است.