اجرای تعمیرات سطوح با مواد نانو : عایق نانو یک سیستم عایق بندی جدید هست که جایگزین ایزوگام و قیرگونی است این عایق به صورت مایع عرضه می شود و جهت عایق کاری پشت بام و نما و استخر و آبنما کاربرد دارد ،این عایق جدید محصولی توانمند و منحصر به فرد است که  بر پایه رزین های آکرلیک ساخته شده است ،این محصول بهترین جایگزین برای عایقکاری به روشهای سنتی مانند ایزوگام و قیر گونی می باشد . عایق نانو که در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد و شامل عایق سفید و عایق بی رنگ و عایق دوجزئی پایه سیمان می باشد که هر کدام از این محصولات کاربرد خاص خود را دارند، از مزایای عایق رطوبتی نانو می توان به وزن سبک آن انعطاف در برابر ترک های ساختمان ،عدم استفاده قیر و مواد نفتی و آتشزا و زیبایی منحصر به فرد این عایق رطوبتی اشاره کرد.

اجرای تعمیرات سطوح با مواد نانو

استفاده از مواد ترکیبی عایق با فناوری نانو می‌تواند به عنوان یک راه‌حل مناسب برای جلوگیری از نفوذ حتی از کوچک‌ترین قطره آب و رطوبت، برای هر سطح و هر نوع کاری مرتبط با آببندی، در ساختمان‌ها باشد. این روش می‌تواند به تمام ساکنین یک ساختمان کمک کند تا از خطرات ناشی از رطوبت و آب جلوگیری کرده و سازه‌های خود را محافظت کنند. این عایق های  رطوبتی دارای مزایای زیادی هستند و در بازار به نانو عایق های رطوبتی شناخته می شوند. این نانو عایق ها چون ساختاری بدون رنگ دارند جهت عایق کاری مصالحی مانند چوب،گچ،آجر،سنگ،کاهگل، سیمان و ... بدون تغییر در رنگ ظاهر مصالح در نمای ساختمان  کاربرد زیادی دارند. نانو عایق های رطوبتی چون به صورت مایع هستند به داخل هر جسمی که جذب آب داشته باشد نفوذ می کنند و آن جسم را دربرابر نفوذ نم و رطوبت و آب،اشعه های مضر خورشیدی و رنگ پریدگی،و حمله حشرات موذی مقاوم می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید نانو عایق سفید نانو, عایق های آب بندی نانو
نانو عایق های رطوبتی با ساختار فیزیکی مایع قابل نفوذ به داخل درزها و ترک های مویی می باشند که این ویژگی باعث شده تا در بندکشی و درزگیری کاش ها و سرامیک ها و موزاییک ها،سنگ ها و ... که دارای بندکشی و درز هستند کاربرد فراوانی داشته باشند.این ویژگی عایق ها باعث شده تا مکان ها و یا فضاهایی که به دلیل نقص در اجرای عایق رطوبتی و یا از بین رفتن لایه عایق رطوبتی به مشکل نفوذ نم و رطوبت خورده باشند و این مکان ها با موزاییک یا سرامیک پوشیده شده باشند مثل سرویس های بهداشتی،پشت بام،تراس،استخرهاو... بدون تخریب کاشی و سرامیک تنها با استفاده این عایق ها بصورت دوغابی قابلیت عایق کاری و آب بندی را دارند که این ویژگی باعث کاهش چشم گیر در هزینه های عایق کاری ،زمان و دردسرهای تخریب و ترمیم مجدد عایق های رطوبتی سنتی مانند ایزوگام و قیر در منازل مسکونی شده است.