قیمت عایق پوشش محافظ خوردگی پلی یورتان : ماده پایه پوشش ضد خوردگی یک عامل بسیار حیاتی در انتخاب و عملکرد عایق‌های ضد خوردگی محسوب می‌شود. این ماده پایه عمدتا به عنوان ماده اصلی در تشکیل عایق‌ها عمل می‌کند و ویژگی‌های حفاظتی و مقاومتی آنها را تعیین می‌نماید. انتخاب مناسب ماده پایه بستگی به محیط کاربری و شرایط محیطی دارد. خوردگی در نتیجه واکنش شیمیایی فلزات با محیط اتفاق می افتد و به همین خاطر باعث تغییرات در خواص آهن آلات می شود. خوردگی آسیب های زیادی به فلزات وارد کرده و کاهش عملکرد آن ها را به دنبال دارد.

قیمت عایق پوشش محافظ خوردگی پلی یورتان

شرایط محیطی که عایق ضد خوردگی در آن استفاده می‌شود بسیار مهم است. میزان دما، رطوبت، اکسیژن، شوری و دیگر عوامل محیطی می‌توانند تاثیر مستقیمی بر عملکرد عایق داشته باشند. معمولا توصیه می‌شود که عایق با مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی موردنظر انتخاب شود. همچنین عوامل اقتصادی نیز در انتخاب پوشش ضد خوردگی نقش دارند. هزینه تولید و نصب پوشش ضد خوردگی باید با مزایای آن تناسب داشته باشد.  با در نظر گرفتن این عوامل و تجزیه و تحلیل دقیق نیازها، انتخاب عایق ضد خوردگی مناسب می‌تواند به حفاظت از سطوح و تجهیزات در برابر خوردگی و تخریب کمک کند و عمر مفید آن‌ها را افزایش دهد. پوشش های پلی اورتان به عنوان پلیمری که امروزه در حال جایگزینی کامل به جای پوشش پلی اتیلن است از مزایای زیادی، نظیر خواص بالای مکانیکی و شیمیایی برخوردار هستند. پوشش های پلی اورتان با جامد صد در صد (اصطلاح بدون حلال بیانگر این موضوع است که هنگام ساخت و یا زمان کاربرد این پوشش ها از هیچ گونه حلالی استفاده نمی شود) عضو مهمی از خانواده بزرگ پوشش های پلی اورتان محسوب می گردند. رنگ های پلی اورتان برای پوشش دهی انواع لوله های فولادی مورد مصرف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، انتقال آب و سایر صنایع استفاده می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد خوردگی عایق ضد خوردگی، انواع پوشش های ضد اسید

پوشش های پلی اورتان با جامد صد در صد خواص بهتری نسبت به سایر پوشش ها دارند و مقاومت به خوردگی آن ها در اکثر محیط های خورنده زیاد است، به طوری که استفاده از این پوشش ها بسیار توصیه می شود. استفاده از پوشش های پلی اورتان خطرناک نیست و از لحاظ ایمنی در وضعیت مناسبی قرار دارند. استفاده از فناوری نانو در رنگ باعث افزایش کیفیت رنگ، خواص ضد خوردگی و کاهش مصرف آن می گردد. فناوری نانو به دو صورت به این بخش کمک می کند. یکی در انتخاب مواد مناسب در رنگ و دیگری در روش های بهینه رنگ کردن. امروزه با توسعه ی فناوری نانو، رنگ های پایه آبی نیز از این امر متاثر گشته اند. مزایای عالی این نوع رنگ ها با اعمال این فناوری دوچندان شده است. این رنگ ها از رزین های پخش شونده در آب با ابعاد نانو و نیز از نانو رنگ دانه ها و افزودنی هایی در اندازه نانو استفاده می شود که باعث کیفیت بهتر رنگ های معمولی پایه آبی گردیده است.