استفاده از رزین پودری در ملات ترمیم کننده : استفاده از رزین پودری (پودر لاتکس) یا همان rdp در ملات های پایه سیمانی راهکاری بسیار عالی برای انجام عملیات ترمیمی می باشد؛ چراکه به کارگیری آن سبب حفظ آب در ملات ها و بالابردن توان اتصال و چسبندگی، افزایش پایداری مکانیکی، استقامت در مواجه با سایش و ترک خودردگی می گردد.  برای استفاده از rdp در ملات های تعمیری باید میزان استفاده آن را بر اساس وزن سیمان تعیین نمود. برای این کار می توانید در زمان خرید، اصول و استانداردهای لازم را از فروشندگان پودر لاتکس جویا شوید و ما نیز سعی کرده ایم در بسته بندی محصولات خود تمامی نکات لازم را درج کنیم. پودرهای صدفی بدلیل درخشنگی و زیبائی و تنوع رنگ علاوه بر استفاده در ساخت محصولات رزینی ضمن مخلوط شدن با انواع روغن ها، رنگ ها، چسب ها، خمیرها و … در صنایع و موارد مختلف کاربرد دارند.

استفاده از رزین پودری در ملات ترمیم کننده

بسیاری از رزین کارها از این پودر برای ساخت جواهرات مانند انگشتر و نیز ساخت تابلو ها و میزهای رودخانه ای استفاده می کنند. این رزین های پودری به همراه غلظت دهنده های پودری سلولزی (ترکیباتی از  قبیل تیلوز.....) عملکرد بهتری از خود نشان می دهند. رزین ها به صورت پودر های نرم بوده و به آسانی در آب پخش می شود. در محصولات پایه گچی و پایه سیمانی با عث ایجاد چسبندگی بهتر و طولانی مدت شده ، از این رو طول عمر سازه را بالا می برند. ملات واترپروف ترکیبی از رزین های فرآوری شده ضد آب، پودر پایه سیمانی، پلیمرها و افزودنی های پایدار کننده می باشد که سبب انعطاف و کارپذیری مناسب آن پس از اختلاط، پایداری در برابر فشارهای هیدرواستاتیک، جریان های توربولنسی مایعات و همچنین عدم ترک خوردگی در تنش های انبساطی و انقباضی پس از کیورینگ ملات خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۴۶۸۱۵۳۱ تماس حاصل نمایید.

رزین آب بندی پلی اوره رزین آب بندی پلی اوره, انواع رزین عایق کاری

چسبندگی زیاد، سرعت و سهولت عملیات اجرایی و سازگاری با محیط زیست و آب شرب از دیگر ویژگی های بارز این ملات می باشد. در ملات های متداول اتصال بین آجرها در دمای ۱۱۰۰ درجه سانتیگراد به ندرت به اندازه کافی مستحکم می شود زیرا در این دما عملاً هیچ مرحله ای از مایع شدن در ملات انجام نمی شود. این موضوع باعث ایجاد مشکلات عدیده ای می شود. به عنوان نمونه در کوره های ریفرمر آمونیا لایه های آستر دیواره های کانال باید به گونه ای در برابر عوامل مختلف عایق شوند که هیچ گونه واکنش جانبی اتفاق نیافتد؛ حال اگر ملات نامناسب به گونه ای اعمال گردد که بندکشی درز آجرهای عایق به درستی انجام نشود، کل سیستم کوره با عیوب بسیار شدیدی مواجه خواهد شد.