عایق کاری رطوبتی دیواره های سونا خشک : عایق رطوبتی سونا به وسیله مواد اولیه پلیمری ساخته می شود و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. تولیدکنندگان ایرانی این عایق حتی افدام به صادرات آن علاوه بر پوشش بازار داخلی می نمایند. نمونه و ها و مدلهای مختلفی برای این محصول توسط تولید کنندگان لحاظ شده است تا قابلیت استفاده در مکانهای مختلف را داشته باشد. بحث عایق کردن فضاهای مختلف یک ساختمان در برابر رطوبت و نم امروزه برای پیمانکاران اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. بخش های خاصی از بناها نظیر سونا یا استخر چه در منزل باشند چه در باغ و یا محیط های عمومی و تخصصی از این قاعده مستثنی نیستند و وجود آنها منجر به پیدایش عایق های تخصصی برای این امر شده است.

عایق کاری رطوبتی دیواره های سونا خشک

عایق رطوبتی سونا مشابه رنگ یا اسپری می باشد و می تواند کامل سطح زیر کار را پوشش دهد و بعد هم می توان یک لایه دیگر به مثابه پوشش یا پایان کار روی آن افزوده شود که منجر به تراکم سطحی کار شود و این مساله و پوشش شفاف و بی رنگ آن به گونه ای عمل می کند که انگار سطح مورد نظر چرب شده باشد و آب به نوعی روی آن نمی ماند و لیز می خورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق سونا خشک پوشش عایق سونا خشک

عایق کاری دیواره های سونا، به گرم شدن سریع تر سونا کمک کرده و همچنین از مصالح ساختمانی اطراف در برابر گرمای سونا محافظت می کند. به منظور عایق دیواره های سونای خشک، باید مراحل زیر را طی کرد:

  • یک لایه تیویک (Tyvek) را روی تمام دیوارهای بیرونی نصب کنید.
  • پانل های چوبی بیرونی را روی لایه Tyvek قرار دهید.
  • عایق بت (batt)ر ا روی دیوار داخلی نصب کنید.
  • دو لایه ورق پلی اتیلن را در بالای عایق بت قرار دهید و تمام دیوار داخلی را بپوشاند.
  • یک لایه مانع تابشی روی ورق های پلی اتیلن نصب کنید.
  • پانل های چوبی داخلی در کنار مانع تابشی قرار می گیرند.

فرآیند عایق کاری، باید به شکل متصل انجام شود. مانع تابشی روی زمین، باید یک مانع پیوسته در اطراف فضای داخلی سونا ایجاد کند. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که مراحل برای نصب عایق در زمانی که سونا تازه ساخته می شود، مناسب است. حتی در این صورت، این مراحل را می توان برای عایق کاری سونا که قبلا با نیاز به تغییرات بسیار کمی ساخته شده است، تطبیق داد.