خرید عایق های پلیمری رطوبتی سراسر کشور : عایق جدید رطوبتی گونه‌ای عایق مایع آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای آب‌بندی پشت‌بام در ساختمان‌ها، استخرها و  زیر سنگ، کاشی و موزاییک است. به طور کلی عایق مایع رطوبتی پوششی است مناسب عایق کردن و برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به کار می‌رود که از فراورده‌های پلیمری ساخته می‌شود که جهت جلوگیری ورود و خروج آب از رطوبت ناشی از برف و باران و آب های زیر زمینی در استخرها، پشت بام‌ها، موزائیک، سرویس بهداشتی، روف گاردن، سطوح فلزی، سیمانی و تمامی سطوح ساختمان می‌باشد.

خرید عایق های پلیمری رطوبتی سراسر کشور

عایق رطوبتی پلیمری بر پایه یک نوع پلیمر خاص تولید می شوند و می توانند با عملکرد ضد آب خود، به یکی از بهترین انتخاب ها برای عایق کاری محیط تبدیل شوند. این نوع عایق ها دارای دو فرم پایه آب و پایه حلال هستند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. عایق رطوبتی پلیمری از نظر ساختار به سه دسته زیر تقسیم بندی می شود:

  •  عایق رطوبتی نانو

عایق رطوبتی نانو نوعی عایق پلیمری است که عملکرد بسیار عالی در محیط دارد. این نوع عایق می تواند با ساختار ریز مولکولی خود به راحتی سطوح مختلف را بپوشاند و از آسیب دیدگی سطوح جلوگیری کند. استفاده از عایق های رطوبتی نانو در محیط های صنعتی و ساختمانی امکان پذیر بوده و مزایای زیادی را به همراه دارد. یکی دیگر از کاربرد های این عایق استفاده به عنوان عایق رطوبتی نانو بام و استخر می باشد که پوشش ضدآب ایجاد می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پلیمری بام عایق پلیمری بام, انواع پوشش بام

  •  عایق رطوبتی سفید

عایق رطوبتی پلیمری سفید از جمله پرفروش ترین عایق های رطوبتی است که معمولا بر پایه آب بوده و پس از رقیق سازی می تواند مانند رنگ در محیط اجرا شود. در حال حاضر مهم ترین کاربرد برای این نوع عایق، عایق کاری پشت بام است که با مواد عایق رطوبتی سفید انجام می شود.

  •  عایق پایه سیمان

عایق رطوبتی پلیمری پایه سیمان یکی دیگر از انواع عایق های رطوبتی است که می تواند مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت داشته باشد و چسبندگی بسیار خوبی را روی سطوح ایجاد می کند. مقاومت بالای عایق رطوبتی پلیمری پایه سیمان به قدری است که اجرای آن در محیط های مختلف می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. جذب رطوبت مصالح بیشتر از مواد غیرطبیعی دیگر است. مصالح ساختمانی مختلف استفاده شده در نما و بام ساختمان از جمله سیمان، سنگ، سمنت بورد، کاشی، موزاییک، ساندویچ پنل، ورق گالوانیزه، بتن، غیر و…. پس از مدتی قرارگیری در برابر آب یا بارش برف و باران دچار آسیب (شوره زدگی، پوسیدگی، زنگ‌زدگی، ترک، طبله‌شدگی و تخریب) می‌شوند.