پخش و توزیع عایق الاستومری حرارتی ضد حریق : عایق ها چون وظیفه ی اصلی اشان کم کردن انتقال حرارت می باشد، بایستی خواص بسیار مطلوبی داشته باشند. عایق ها بایستی دارای ویژگی هایی برای کاهش نرخ انتقال حرارت به صورت هدایت، تابش و همرفت و تابش داشته باشند. عایق ها به لحاظ کاربردی به 5 دسته تقسیم می شوند. این 5 دسته عبارتند از: عایق الاستومری حرارتی، رطوبتی، برودتی، عایق ضد حریق، عایق های صوتی و عایق های الکتریکی. بهتر است بدانید که در ساختمان ها موردی که بیشترین کاربرد را دارد و از آن استفاده می شود، عایق الاستومری حرارتی-برودتی می باشد. عایق الاستومری نیز به همین منظور تولید می شود. شما می توانید با به کارگیری این نوع عایق انتقال حرارت را به صفر برسانید.

پخش و توزیع عایق الاستومری حرارتی ضد حریق

یکی از مهمترین ویژگی ها و خاصیت های عایق های الاستومری حرارتی این است که آنها مقاومت حرارتی بالایی دارند. علاوه بر این ویژگی، خاصیت های دیگری نیز وجود دارد که استفاده از این نوع عایق را مطلوب می سازد. یکی دیگر از ویژگی های عایق الاستومری حرارتی این است که پایداری بالایی دارد. از دیگر ویژگی های آن می توان به دانسیته، قیمت مناسب و آثار عایق بر سلامتی و محیط زیست انسان ها اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های عایق الاستومری که در برابر حریق مقاومش می کند این است که مقدار متصاعد شدن مواد سمی در شرایط گوناگون مثل رخ دادن حریق می باشد. عایق الاستومری یکی از بهترین و کارآمدترین عایق ها در هر دو دسته عایق های حرارتی و برودتی محسوب می شود. از مواد تشکیل دهنده این عایق ها می توان به اتیلن و پروپن اشاره کرد که علاوه بر استحکام زیاد بسیار انعطاف پذیر هستند. از آنجا که عایق های الاستومری نقش بسزایی در حفظ محیط زیست ایفا می کنند می توان آن ها را بجای عایق های معدنی حرارتی و برودتی قدیمی مثل پشم شیشه و پشم سنگ به کار گرفت، چرا که در ترکیب مواد سازنده این نوع عایق ها، مواد مضر و زیان آور که سلامت انسان را به خطر می اندازند وجود ندارد و می توان با خیال راحت این عایق ها را برای انواع فعالیت های ساختمانی و صنعتی به کار گرفت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش فومی الاستومری

ویژگی های منحصر به فرد عایق های الاستومری باعث شده اند که این عایق ها در زمینه های مختلف  و صنایع گوناگون نقش کلیدی داشته باشند؛ به همین خاطر است که ردپای استفاده از این عایق ها در انواع صنایع نفتی و پتروشیمی دیده می شود و حتی در صنعت ماشین سازی نیز حضور عایق های الاستومری به وضوح مشهود است. این عایق های مستحکم در برابر نفوذ برودت و حرارت در درجه و مقدارهای بالا مقاومت بسیاری دارند و می توانند در مقابل نفوذ رطوبت و گرد و خاک نیز پایداری کنند. همین ویژگی ها باعث شده که این عایق ها جایگاه مناسبی را در انواع فعالیت های صنعتی و تولیدی از آن خود کنند.