موارد کاربرد عایق رطوبتی پودر بتن واترپروف : عایق رطوبتی فرآیندی است که برای جلوگیری از ورود مایعات به یک سازه طراحی شده است. معمولاً برای کنترل رطوبت در حین ساخت، اقدامات عایق رطوبتی جامعی به ساختمان اضافه می شود و پس از ساخت سازه از مواد عایق رطوبتی استفاده می شود تا هرگونه مشکلی که ممکن است با آن مواجه شود برطرف شود. در عین حال، عایق رطوبتی باعث کاهش رطوبت داخلی، آسایش بیشتر ساختمان و جلوگیری از آسیب دیدن اشیاء داخل ساختمان توسط رطوبت و بخار آب می شود.

موارد کاربرد عایق رطوبتی پودر بتن واترپروف

واتر پروف نوعی ماده آب بند کننده می باشد که تمام مقطع بتن را به جسمی آبگریز تبدیل می نماید. واتر پروف بتن با دو حالت فیزیکی مایع و پودری عرضه می گردد.نوع مایع آن افزودنی مناسبی برای آب بندی و نفوذناپذیر ساختن انواع ملات های بنایی و دوغاب کاری می باشد. نوع پودری واترپروف با سایز ذرات میکرونیزه، فیلر ضد آب موثری برای پر نمودن فضاهای خالی ناشی از کسری فیلر سنگدانه ها می باشد. با به کارگیری این فیلر مناسب علاوه بر اصلاح دانه بندی مصالح، خواص رئولوژی مخلوط بتن تازه نیز بهبود پیدا می نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش واترسیل رنگی پوشش واترسیل رنگی, انواع عایق های رطوبتی نانو

دامنه کاربرد عایق رطوبتی واترپروف :   

  • آب بند نمودن سطوح داخلی و خارجی  
  • پایداری در برابر آب و رطوبت  
  • نفوذ ناپذیری در برابر گازهای جوی و رطوبت هوا 
  • افزایش چسبندگی و مقاومت علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ رطوبت(تا 4برابر ملاتهای معمولی)

استفاده از این محصول از نفوذ محلول های شیمیایی به داخل بتن جلوگیری می کند. عایق رطوبتی پودر بتن از نفوذ یون کلر به داخل بتن جلوگیری می کند. این ماده قدرت انتشار بالایی دارد و به راحتی با بتن مخلوط می شود. استفاده از ضد آب پودری از حمله سولفات ها و قلیایی شدن بتن جلوگیری می کند. ضد آب بتن پودری خواص آب بندی بتن را در طول زمان حفظ می کند. این محصول هیچ تاثیری بر مقاومت فشاری بتن ندارد. عایق رطوبتی بتن پودری منافذ را کاملا مسدود می کند. استفاده از این ماده باعث حذف جذب آب و نفوذپذیری بتن می شود. همچنین در سدسازی و منابع هوایی و زمینی ساخته شده از بتن، استخرها، سازه های بتنی که لازم است آب بندی گردد. در جاهایی که شرایط یخبندان و ذوب حاکم می باشد. جهت استفاده از بتن برای نفوذپذیری کردن در مقابل محلول های شیمیایی و آب دیوارهای حائل، کانالهای آب، تونل ها، پل ها، حوضچه ها و برای ساخت و سازهای ضد آب با دوام و طولانی مدت استفاده می شود.