پرکاربرد ترین مدل های کفپوش عایق برق فشار قوی : ایمنی در محل کار یکی یا ساختمان‌ های مسکونی و غیره از موارد مهمی است که می‌تواند تاثیر فراوانی بر کاهش خسارت‌های جانی داشته باشد. سالانه افراد زیادی بر اثر برق‌گرفتگی و ایست قلبی از دنیا می‌ روند و یا دچار سوختگی‌های داخلی و خارجی شدیدی می‌شوند. این حوادث به خاطر عدم رعایت مسائل ایمنی است و می‌توان با تجهیزاتی مانند کفپوش عایق از این اتفاقات جلوگیری کرد. از آنجایی که آمار مربوط به حوادث برق‌گرفتگی بسیار بالا است، لزوم رعایت نکات ایمنی و آموزش افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پرکاربرد ترین مدل های کفپوش عایق برق فشار قوی

یکی از مشخصه های برتر  فرش عایق برق ، تولید لایه به لایه با ضخامت های یک میلیمتری میباشد که بکارگیری این تکنولوژی ضمن تقویت و توزیع یکسان مقاومت الکتریکی در تمام سطح ورق لاستیک ، نقاط ضعف موضعی احتمالی را نیز همپوشانی می کند. خرید کفپوش عایق برق فشار قوی بدون هیچ گونه مواد رسانا بوده و باعث افزایش امنیت محیط های کاری و با ضریب ریسک بالا می‌شود. در ساختار این محصول از کربن بلک به عنوان یک فیلر رسانا استفاده نشده است. رنگ بندی های بسیار متنوعی دارند و معمولاً در رنگهای طوسی طراحی و ساخته می‌شوند. اما در فرآیند سفارشی سازی می‌توان این کفپوش‌ها را در دیگر رنگ‌ها مانند سفید، قرمز، سبز و آبی نیز تولید کرد. طبق آزمایشات و تست هایی که برای انتخاب متریال انجام شده است فیلر کربن بلک خاصیت رسانایی خفیفی را ایجاد می‌ کند.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کفپوش‌های عایق برق معمولاً از موادی ساخته می‌شوند که قابلیت عایق‌بندی در مقابل جریان الکتریکی را دارند. بسته به نیاز و میزان فشار و ولتاژ برق در محیط مورد نظر، انواع مختلفی از کفپوش عایق برق وجود دارد. مدل های مختلفی برای کفپوش عایق برق می‌توان مطرح کرد که شامل کفپوش عایق برق فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی است. هر کدام از این‌ها دسته بندی های گوناگونی دارند. اما در ارتباط با کفپوش عایق برق فشار قوی دو نمونه پرکاربرد طراحی و تولید می‌شود. این کفپوش‌ها عبارتند از نمونه 36 کیلوولت و 61 کیلوولت است. همانطور که از نام آنها مشخص است محدوده مقاومت الکتریکی آن‌ها در مقادیر مذکور می‌باشد. در نتیجه هرگونه افزایش ولتاژ بیش از مقادیر تعیین شده باعث فروپاشی کفپوش می‌شود. به همین دلیل بسیاری از فضاهای پر ریسک صنعتی باید دقت بالایی را در انتخاب این محصولات داشته باشند.