عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

استفاده از رزین پودری در ملات ترمیم کننده

استفاده از رزین پودری در ملات ترمیم کننده : استفاده از رزین پودری (پودر لاتکس) یا همان rdp در ملات های پایه سیمانی راهکاری بسیار عالی برای انجام عملیات ترمیمی می باشد؛ چراکه به کارگیری آن سبب حفظ آب در ملات ها و بالابردن توان اتصال و چسبندگی، افزایش پایداری مکانیکی، استقامت در مواجه با سایش و ترک خودردگی می گردد.  برای استفاده از rdp در ملات های تعمیری باید میزان استفاده آن را بر اساس وزن سیمان تعیین نمود. برای این کار می توانید در زمان خرید، اصول و استانداردهای لازم را از فروشندگان پودر لاتکس جویا شوید و ما نیز سعی کرده ایم در بسته بندی محصولات خود تمامی نکات لازم را درج کنیم. پودرهای صدفی بدلیل درخشنگی و زیبائی و تنوع رنگ علاوه بر استفاده در ساخت محصولات رزینی ضمن مخلوط شدن با انواع روغن ها، رنگ ها، چسب ها، خمیرها و … در صنایع و موارد مختلف کاربرد دارند.

ادامه مطلب...
۰۷ تیر ۰۳ ، ۱۲:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت عایق پوشش محافظ خوردگی پلی یورتان

قیمت عایق پوشش محافظ خوردگی پلی یورتان : ماده پایه پوشش ضد خوردگی یک عامل بسیار حیاتی در انتخاب و عملکرد عایق‌های ضد خوردگی محسوب می‌شود. این ماده پایه عمدتا به عنوان ماده اصلی در تشکیل عایق‌ها عمل می‌کند و ویژگی‌های حفاظتی و مقاومتی آنها را تعیین می‌نماید. انتخاب مناسب ماده پایه بستگی به محیط کاربری و شرایط محیطی دارد. خوردگی در نتیجه واکنش شیمیایی فلزات با محیط اتفاق می افتد و به همین خاطر باعث تغییرات در خواص آهن آلات می شود. خوردگی آسیب های زیادی به فلزات وارد کرده و کاهش عملکرد آن ها را به دنبال دارد.

ادامه مطلب...
۰۶ تیر ۰۳ ، ۱۰:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

استفاده رنگ و روکش رنگی آب بندی استخر

استفاده رنگ و روکش رنگی آب بندی استخر : عایق استخر باعث می‌شود که دمای آب در استخر در شرایط سرد حفظ و از گرم شدن آب جلوگیری شود. همچنین در شرایط گرم نیز موجب کاهش انرژی مصرفی برای گرم کردن آب می‌شود. بنابراین، استفاده از نانو استخر با مقاومت دمایی بالا، علاوه بر افزایش راحتی و کارایی باعث صرفه جویی در قیمت نهایی میشود. همچنین، عایق استخر می‌تواند کمک کننده‌ای برای حفظ کیفیت آب استخر نیز باشد. با حفظ دمای آب در استخر، رشد میکروب‌ها و آلودگی آب کاهش می‌یابد و آب استخر تمیزتر و سالم‌تر خواهد بود. استفاده از عایق مناسب برای استخر باعث افزایش عمر مفید استخر میشود. این محصول با حفظ دمای آب از فرسایش و خرابی سریع‌تر استخر جلوگیری کند. در نهایت، استفاده از عایق مناسب و با کیفیت برای استخر نه تنها به صرفه اقتصادی است، بلکه به بهبود کیفیت زندگی و لذت بردن از استخر شما نیز کمک می‌کند.

ادامه مطلب...
۰۴ تیر ۰۳ ، ۱۱:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای تعمیرات سطوح با مواد نانو

اجرای تعمیرات سطوح با مواد نانو : عایق نانو یک سیستم عایق بندی جدید هست که جایگزین ایزوگام و قیرگونی است این عایق به صورت مایع عرضه می شود و جهت عایق کاری پشت بام و نما و استخر و آبنما کاربرد دارد ،این عایق جدید محصولی توانمند و منحصر به فرد است که  بر پایه رزین های آکرلیک ساخته شده است ،این محصول بهترین جایگزین برای عایقکاری به روشهای سنتی مانند ایزوگام و قیر گونی می باشد . عایق نانو که در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد و شامل عایق سفید و عایق بی رنگ و عایق دوجزئی پایه سیمان می باشد که هر کدام از این محصولات کاربرد خاص خود را دارند، از مزایای عایق رطوبتی نانو می توان به وزن سبک آن انعطاف در برابر ترک های ساختمان ،عدم استفاده قیر و مواد نفتی و آتشزا و زیبایی منحصر به فرد این عایق رطوبتی اشاره کرد.

ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۰۳ ، ۰۹:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

تولید عایق های رطوبتی نانوبام سراسر ایران

تولید عایق های رطوبتی نانوبام سراسر ایران : امروزه با پیشرفت علم و استفاده از فناوری های بروز موادی کاربردی ساخته شده است که برای جایگزین مناسب به جای عایق ایزوگام استفاده می شوند . عایق نانو زیر نظر افراد متخصص با استفاده از تکنولوژی جدید برای پوشش سطوح ساختمانی ساخته شده است.عایق رطوبتی نانو برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل سطح‌ها یا محیط‌هایی که حساسیت بالایی به رطوبت دارند، استفاده می‌شوند. نانومواد در این عایق‌ها به عنوان عناصر اصلی استفاده می‌شوند به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند باعث می‌شوند عملکرد عایق رطوبتی بهتر باشد.

ادامه مطلب...
۰۲ تیر ۰۳ ، ۱۰:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی