عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

پرکاربرد ترین مدل های کفپوش عایق برق فشار قوی

پرکاربرد ترین مدل های کفپوش عایق برق فشار قوی : ایمنی در محل کار یکی یا ساختمان‌ های مسکونی و غیره از موارد مهمی است که می‌تواند تاثیر فراوانی بر کاهش خسارت‌های جانی داشته باشد. سالانه افراد زیادی بر اثر برق‌گرفتگی و ایست قلبی از دنیا می‌ روند و یا دچار سوختگی‌های داخلی و خارجی شدیدی می‌شوند. این حوادث به خاطر عدم رعایت مسائل ایمنی است و می‌توان با تجهیزاتی مانند کفپوش عایق از این اتفاقات جلوگیری کرد. از آنجایی که آمار مربوط به حوادث برق‌گرفتگی بسیار بالا است، لزوم رعایت نکات ایمنی و آموزش افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۰۳ ، ۱۰:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

استفاده از عایق نانو عایق کاری مخزن ها

استفاده از عایق نانو عایق کاری مخزن ها : عایق کاری مخازن یکی از مراحل مهم درعدم اتلاف آب بشمار میرود و در صورت عدم آبندی مخزن توسط مواد عایقبندی بدیهی است مقدار آب مصرفی بسیار بالا خواهد بود. از مزایای استفاده از عایق رنگی نانومولتیزو میتوان به بحث بهداشتی این عایق اشاره کرد برای ایزوله مخزن ها باعث می شود که علاوه بر عایق کاری، این عایق نانویی درون مخزن ها از زنگ زدگی نیز جلوگیری کند. با توجه به حفظ منابع توسط عایق‌ بندی، اتلاف انرژی کاهش یافته و صرفه اقتصادی بالایی دارد. از طرفی با دید محیط زیستی می‌توان به کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای اشاره کرد. با عایق‌ بندی انتقال حرارت کاهش می‌یابد در نتیجه از یخ‌ زدگی مایع ( استفاده از مخازن چهار لایه فوم دار ) و یا گرم شدن آن جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر نوعی از عایق برای ضد حریق کردن مخازن با عنوان پوشش ضد حریق نیز امنیت مخزن را در برابر آتش‌سوزی و از بین رفتن مخزن و مایع درون آن نجات می‌دهد.

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۰۳ ، ۱۵:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت روکش عایق الاستومری پشت چسب دار

قیمت روکش عایق الاستومری پشت چسب دار  : عایق الاستومری پشت چسب دار یک ماده حفاظتی پیشرفته است که با توجه به نیازهای حفاظتی شما طراحی و تولید شده است. این عایق به دلیل دارا بودن پشت چسب دار، به راحتی می‌توان آن را روی انواع سطوح و محل‌های مورد نظر اعمال کرد. با استفاده از عایق الاستومری پشت چسب دار، می‌توانید از حمله عوامل محیطی، رطوبت، حرارت یا صدا به سازه‌ها و محل‌های مختلف محافظت کنید. عایق چسبدار یکی از محصولاتی است که به منظور عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق در مدل ها و ساختارهای مختلفی تولید می شود که هر کدام کاربردهای مختلفی دارد. عایق الاستومری یکی از ایده آل ترین عایق های موجود در بازار است که در این مقاله به صورت کامل توضیح خواهیم داد. مقاومت بالای عایق چسبدار نظرها را به خود جلب کرده و فروش این محصول را در بازار افزایش داده است.

ادامه مطلب...
۲۹ مرداد ۰۳ ، ۱۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بررسی انواع فوم‌ بتن جهت عایق حرارت صوت

بررسی انواع فوم‌ بتن جهت عایق حرارت صوت : برای تولید فوم بتن ابتدا سیمان و آب با در نظر گرفتن مقدار مشخص چگالی در میکسر مخلوط می‌شود. بعد از آن، ماده فوم در فوم ژنراتور دستگاه، با آب ترکیب شده و به وسیله پمپ هوا از لوله مخصوص با فشار زیاد عبور داده می‌شود. این عمل باعث تولید کف می‌شود. حالا کف به دست آمده با ملات سیمان و آب در میکسر مخلوط می‌شود و در این حین، حباب‌های بسیار ریز در همه ملات به وجود می‌آید و بعد از به عمل آمدن، به وسیله پمپ به طبقات پمپاژ و روی سطح ریخته می‌ شود. بعد از اتمام مراحل اجرای فوم بتن، برای جلوگیری از ایجاد ترک‌های سطحی روی فوم بتن باید حداقل تا ۳ روز، سطح بتن مرطوب باشد. به طور کلی برای خشک شدن فوم بتن نباید عجله کرد. چون زود خشک شدن آن، باعث کاهش مقاومت و حتی جمع‌شدگی آن می‌شود.

ادامه مطلب...
۲۸ مرداد ۰۳ ، ۰۹:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق کاری بویلرها بوسیله صفحه موجدار فولادی

عایق کاری بویلرها بوسیله صفحه موجدار فولادی : عایق کاری بویلرها سخت می باشد زیرا باید انبساط حرارتی در تمام ساختار آن در زمان عایق کاری در نظر گرفته شود. روی سطح این عایق ها بوسیله ورقه موجدار و یا روکش آلومینیومی پوشانده می شود. در بالای بویلرها یکسری از انشعابات لوله قرار دارد که این انشعابات باید به همراه اتاقک بویلر عایق کاری شود. این اتاقک معمولا یا فقط بوسیله ی پشم سنگ پتویی دوخته شده با تورسیمی و یا بوسیله ی عایق پشم سنگ تخته ای و پتویی عایق کاری می شود. تمام این عایق کاری ها بوسیله ی صفحه های موجدار فولادی مقاوم پوشانده می شود و بالای بویلر بوسیله ی صفحات فلزی که تحمل وزن کارگران را داشته باشند پوشانده می شوند.

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۰۳ ، ۱۰:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

تهیه و اجرا اسفالت سرد حفاظتی در کشور

تهیه و اجرا اسفالت سرد حفاظتی در کشور : آسفالت سرد در کلیه لایه‌ های روسازی کاربرد دارد مشروط بر آن که تمام ضوابط و معیارهای طراحی و محدودیت‌های ترافیکی مسیر رعایت شده باشد. این نوع آسفالت در قشرهای رویه، آستر و اساس قیری برای ترافیک سبک و متوسط و در قشر اساس قیری برای ترافیک سنگین و خیلی سنگین می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۰۳ ، ۱۱:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ویژگی های عایق رطوبتی پلی یوریا سازه ها

ویژگی های عایق رطوبتی پلی یوریا سازه ها : عایق های پلی اوره ای که به عنوان عایق های رطوبتی عرضه می‌شوند نوعی پلیمر الاستومری یا همان پلاستیکی هستند. این نوع پوشش ها از واکنش ایزوسیانات و ماده شیمیایی دیگری به نام آمین تولید می‌شوند. معمولاً این نوع عایق ها خیلی سریع حتی در دماهای زیر صفر درجه خشک و جامد می‌شوند. بدون آنکه هیچ نوع کاتالیزوری در واکنش آن‌ها دخالت داشته باشد‌. به همین دلیل از عایق های پلی یوریا برای مقاوم سازی و پوشش رطوبتی انواع سازه های فلزی، ساختمان های بتنی و تجهیزات فولادی استفاده می‌شود. 

ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۰۳ ، ۱۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اهمیت عایق کاری دیوارهای احداث شده ساختمان

اهمیت عایق کاری دیوارهای احداث شده ساختمان : عایق کاری ساختمان نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگه داشتن آن در فصل تابستان دارد . به کمک عایق کاری می توان یک خانه را در زمستان ۵ درجه گرم تر و در تابستان ۱۰ درجه خنک تر نگه داشت. عایق کاری جداره های خارجی ساختمان، می تواند ۳۵ تا ۵۵ درصد از اتلاف حرارت ناشی از سقف،کف و دیوارهای مجاور فضای آزاد را کاهش دهد. انتخاب روش مناسب عایقکاری ساختمان نیازمند توجیه فنی اقتصادی می باشد و به عوامل مختلفی نظیر وضعیت جدار، هزینه عایق کاری،نمای خارجی ساختمان و … بستگی دارد. همچنین روش های عایقکاری ساختمان های احداث شده با ساختمان های درحال ساخت متفاوت می باشد.

ادامه مطلب...
۲۳ مرداد ۰۳ ، ۱۹:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایا و ویژگی‌ های قیر اصلاحی با پلیمر

مزایا و ویژگی‌ های قیر اصلاحی با پلیمر : در سال‌های اخیر به وضوح ثابت شده است که قیرهای معمولی دیگر نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای صنعتی جوامع مختلف باشند و این باعث شده است که امروزه قیرها با مواد مختلفی مخلوط و بهینه شوند. برای حل مشکلاتی مانند ایجاد فاصله‌های زیاد بین دانه‌های قیر از روش پلیمری کردن آن استفاده می‌شود. قیرهایی که دارای رزین ترموپلاستیک الاستومری هستند امروزه استفاده‌های بسیار زیادی دارند و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیر طبیعی که در اشکال مختلفی همچون پودر گیلسونایت وجود دارد زمانی که به صورت پلیمری باشد به دلیل داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌ های منحصر به‌فرد می‌تواند کاربردها و استفاده‌های متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند.

ادامه مطلب...
۲۲ مرداد ۰۳ ، ۱۱:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

موارد کاربرد عایق رطوبتی پودر بتن واترپروف

موارد کاربرد عایق رطوبتی پودر بتن واترپروف : عایق رطوبتی فرآیندی است که برای جلوگیری از ورود مایعات به یک سازه طراحی شده است. معمولاً برای کنترل رطوبت در حین ساخت، اقدامات عایق رطوبتی جامعی به ساختمان اضافه می شود و پس از ساخت سازه از مواد عایق رطوبتی استفاده می شود تا هرگونه مشکلی که ممکن است با آن مواجه شود برطرف شود. در عین حال، عایق رطوبتی باعث کاهش رطوبت داخلی، آسایش بیشتر ساختمان و جلوگیری از آسیب دیدن اشیاء داخل ساختمان توسط رطوبت و بخار آب می شود.

ادامه مطلب...
۲۱ مرداد ۰۳ ، ۱۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی