اجرای فوم آکوستیک هرمی عایق صوتی مانند شانه تخم مرغی : فوم آکوستیک هرمی یکی از محصولات مناسب جهت عایق صوتی دیوار که از ابر پلی یورتان سلول باز ساخته شده است و به صورت هرمی برش دهی شده است. شکل هرمی این نوع فوم و ساختار سلول باز آن موجب می گردد که این فوم نقش موثری را در آکوستیک کردن و عایق صوتی نمودن محیط ایفا نماید و بتواند موجب کاهش  فرکانس های بالا و متوسط و حذف ریورب گردد.  از سوی دیگر علاوه بر آکوستیک نمودن این فوم با شکل ظاهری خود می تواند زیبایی خاصی به استودیو  یا اتاق ببخشد. فوم صداگیر ما در شکل های متنوع عایق صوتی شانه تخم مرغی، فوم جاذب صدای هرمی ، فوم آکوستیک شیار دار، بیس ترپ و عایق بیس ترپ و ابعاد و ضخامت متنوع بسته به کاربرد و نیاز مشتریان گرامی تولید و عرضه می گردد.

اجرای فوم آکوستیک هرمی عایق صوتی مانند شانه تخم مرغی

این عایق صوتی مانند نمونه شانه تخم مرغی، سطح غیر صاف و فرم دار دارد. فوم های منشوری و یا گوه ای، دارای واحد هایی مشابه هرم است و نما و تنوع رنگ آن باعث شده نمونه ای مناسب برای استفاده روکار در فضا های داخلی باشد. جهت گیری این نوع عایق صوتی در حین اجرا و نصب نیز تاثیر زیادی بر روی کارایی آن دارد. این محصول از نظر ظاهری ، به صورت یکپارچه و یک دست از جنس اسفنج فشرده به همراه فوم پلی یورتان عرضه می شود و تفاوت محصولات در سلول باز و بسته بودن می باشد که برای جذب صدا بسیار مهم است . نصب این پنل نیز بسیار ساده و سریع انجام میگیرد ، شما می توانید برای نصب از چسب های معمولی یا اسپری  ، حتی از میخ  استفاده کنید . مهم این است که سطح مورد نظر با پنل هرمی پوشیده شود و چندان نوع چسب و ..  اهمیت ویژه ای ندارد . پنل های هرمی در مقایسه با سایر محصولات عایق صوتی کاربردی تر، قیمت مناسب تر و نصب آسان تری دارد. این پنل قابل استفاده در استودیو صدابرداری ، آموزشگاه های موسیقی ، سالن های تئاتر و نمایش ، کتابخانه و ها و مکان های پر سر وصدا می باشد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم عایق صوتی هرمی فوم عایق صوتی هرمی, انواع عایق های صوتی

از عایق های قوی برای اسیر کردن سر و صدا در فرکانس با بسامد بالا و متوسط , عایق صوتی فرم هرمی است . نام آن از هرم گرفته شده , همانطور که میدانیم هرم ها به شکل کو هایی هستند, در طراحی این عایق هرم های یکسان و یک اندازه در کنار هم قرار دارند . فوم هرمی را معمولا بر روی سقف یا دیوارها نصب میکنند . این فوم برای اتاق تمرین و میکس و مسترینگ بهترین گزینه پیشنهادی سامان دکو است . فوم هرمی یکی از انواع پر کاربرد فوم آکوستیک می باشد. این پنل آکوستیک به منظور آکوستیک تریتمنت فضاهایی نظیر ددروم ، کنترل روم ، پلاتو ها ، اتاق های ضبط ( پادکست ) ، اتاق دوبلاژ و… قابل استفاده می باشد. نوع فوم مورد استفاده در این پنل آکوستیک ابر پلی یورتان سلول باز مرغوب می باشد. که این متریال مناسب ترین ماده برای ساخت پنل های آکوستیک جاذب است. از سوی دیگر برش دهی هرمی این پنل آکوستیک نیز که با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های CNC انجام می شود سطح جذب این پنل را افزایش می دهد.