عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

ویژگی های منحصر به فرد رنگ استخری نانو

ویژگی های منحصر به فرد رنگ استخری نانو : عایق استخری باقابلیت ارتجاعی و چسبندگی بالا، مقاومت بالا در برابر هرگونه محلول‌های شیمیایی مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. عایق رطوبتی استخر عاری از هرگونه حلال‌های اشتعال آور، غیر سمی، بدون بو و ضد قارچ و جلبک که بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا است. رنگی بر پایه رزین‌های آکریلیک پایه آبی بهبودیافته با خاصیت ویژه آب‌بندی می‌باشد که با پر کردن ترک‌های مویین مقاطع زیر آیند پوششی یکپارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم و فاز آبی و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) بهترین جایگزین ایزوگام، رنگ استخری و هرگونه محصولات ایزولاسیونی دیگر است. عایق استخری بهترین گزینه جهت رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب، نمای بنا و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه ممکن است.

ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای اجرای عایق کاری مخازن فلزی و بتنی

مزایای اجرای عایق کاری مخازن فلزی و بتنی : آب بندی برای جلوگیری از ورود اب به داخل مخازن و برعکس برای جلوگیری از خروج آب کاربرد دارد و همچنین مانع نفوذ حرارت به داخل مخازن می شود و درصد فساد مواد داخل مخازن در صورت فساد پذیری را کاهش می دهد. 

ادامه مطلب...
۲۹ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش عایق پشم سنگ پتویی پوشش حرارتی

فروش عایق پشم سنگ پتویی پوشش حرارتی : پشم سنگ که در زبان انگلیسی RockWool نامیده می شود، جزو خانواده عایق های حرارتی و صوتی متشکل از الیاف معدنی است. عایق پشم سنگ با شکل ها و ساختارهای مختلف در ساختمان های مسکونی، مجتمع های پتروشیمی، پالایشگاه های نفت و گاز، نیروگاه و صنایع سنگین به عنوان عایق حرارتی و صوتی کاربرد گسترده ای دارد. علاوه بر آن پشم سنگ توانایی خوبی در تامین و حفظ مواد لازم برای رشد و نمو گیاهان دارد. همچنین پشم سنگ ماده ای عایقی است که به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، خصوصاً برای عایق کاری مجاری، کوره ها و اتاقهایی که در معرض دمای شدید قرار دارند. این عایق حرارتی کاربردهای بسیار فراوانی در صنعت دارد. این عایق ویژگی های حرارتی و صوتی بسیار خوبی را به همراه رفتار بهینه در برابر آتش و حرارت نشان می دهد. به همین دلیل یکی از متداول ترین راه حل ها در صنایع مختلف است.

ادامه مطلب...
۲۱ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق های صوتی الاستومری منازل در کرج

خرید عایق های صوتی الاستومری منازل در کرج : با توجه به وجود و شیوع انواع آلودگی‌های زیست محیطی از جمله آلودگی‌های صوتی، تولید مواردی از جمله عایق صوتی را در برنامه‌ی محققان و صنعتگران گذارد. از گذشته به صورت کلاسیک از انواع عایق از جمله عایق پشم سنگ و پشم شیشه به عنوان عایق صوتی استفاده می‌گشته که به خاطر عوارض و پیامدهایی از قبیل حساسیت‌زایی دانشمندان و مخترعین را به ابداع نوع جدیدی از عایق صوتی رهنمون نمود. به طوری که در سال‌های اخیر در ایران و از دهه ۵۰ قرن بیستم میلادی در کشورهای صنعتی کاربرد انواع عایق صوتی (عایق صوتی الاستومری) بسیار رواج یافته است.

ادامه مطلب...
۲۰ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

تفاوت قیر محلول و امولسیونی در صنایع راهسازی

تفاوت قیر محلول و امولسیونی در صنایع راهسازی : در قیرهای محلول بجای آب در قیر امولسیون از مخلوط کردن قیر و حلال های نفتی حاصل میشوند. به دلیل استفاده از حلال نفتی در قیرهای محلول استفاده از آن در محیط زیست همراه خسارت برای آن است. به دلیل استفاده از حلال های نفتی برای مایع نمودن قیر، استفاده از آن گرانتر بوده و در مقایسه با قیرهای امولسیونی مقرون به صرفه نمی باشد. در هنگام بهره برداری برای روان شدن هرچه بیشتر قیر محلول استفاده از حرارت و گرم کردن آن قبل از مصرف لازم است که موجب میگردد هزینه های اجرا افزایش یابد.  قیرهای محلول در هنگام گرم کردن و حمل و نقل و بهره برداری به دلیل وجود مواد نفتی در آن بسیار خطرناک هستند و بایستی با احتیاط کامل با آن برخورد کرد.
ادامه مطلب...
۱۹ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهرین عایق ملات محافظ ایزوگام در سراسر کشور

بهرین عایق ملات محافظ ایزوگام در سراسر کشور : همان طور که می دانید ایزوگام کردن سطوح مختلف به دلیل مقاوم‌ شدن آن ها در برابر نفوذ آب و رطوبت و همچنین محافظت در برابر اشعه خورشید است. مهم ترین مزیتی که در تولید ایزوگام ها وجود دارد انواع مختلف و متنوع عایق ها است، عایق ها متناسب با سطوح مختلف، ضخامت و دوام آن ها و شرایط اقلیمی متفاوت تولید و روانه بازار می شوند. به طور کلی عمر مفید ایزوگام بین ۱۰ تا ۱۵ سال تخمین زده شده است اما دوام ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله این عوامل میتوان به کیفیت عایق، زیرسازی مناسب و نصب اصولی آن، عوامل محیطی، نحوه استفاده و مراقبت از ایزوگام که مؤثر در دوام و طول عمر مفید این عایق هستند اشاره کرد.
ادامه مطلب...
۱۷ فروردين ۰۲ ، ۱۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب با عایق نانو

آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب با عایق نانو : اگر به دنبالی محصولی هستید که جایگزین ایزوگام کنید و دردسر ها و خطرات ایزوگام و قیرگونی را هم نداشته باشد، می توانید این محصول را انتخاب کنید. کافی است محصول را با آب مخلوط کنید و براحتی با قلم مو یا تی پلاستیکی بر روی سطح مورد نظر اعمال نمایید. در خیلی از مواقع آب بندی سرویس های بهداشتی مشکلات فراوانی را برای ساکنین منزل ایجاد میکند. یکی از گروه محصولاتی که در زمینه عایقکاری و آب بندی در شرکت فرازپایه ارائه میگردد، پودر بندکشی آب بند است. شما می توانید این ملات آماده آب بند را جهت ترمیم و بندکشی بند کاشی و سرامیکهای حمام و دستشویی منزل استفاده نمایید.

ادامه مطلب...
۱۶ فروردين ۰۲ ، ۱۰:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

تولید و فروش عایق الاستومری پشت چسبدار در کرج

تولید و فروش عایق الاستومری پشت چسبدار در کرج : پلی اتیلن و پلی پروپیلن، پلیمرهایی هستند با دمای انتقال شیشه ای بسیار ناچیز و دارای ماهیت بلورینگی که به دلیل همین ماهیت، فاقد خواص لاستیکی بوده و به عنوان پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. با کوپلیمر کردن اتیلن و برهم زدن نظم ساختمانی هر یک از هموپلیمرها می توان ویژگی بلورینگی را از پلیمر جدا و پلیمری با ویژگی لاستیکی پدید آورد. کوپلیمر تشکیل شده با این روش خاص، EPR نامیده می شود که دارای ماهیت کاملا اشباع شده بوده و به دلیل همین امر، از مقاومت جوی و حرارتی بالایی برخوردار است. اما این الاستومر به علت عدم وجود پیوند دوگانه در ساختار شیمیایی فاقد قابلیت پخت گوگردی بوده و فقط با سیستم پخت پراکسیدی پخت می شود.

ادامه مطلب...
۱۵ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نصب و اجرای انواع عایق های نانو در نما

نصب و اجرای انواع عایق های نانو در نما : نمای ساختمان در معرض هوا و نور خورشید قرار دارد. بسته به نوع مصالح ساختمانی که برای نما مورد استفاده قرار گرفته است، ممکن است در طول زمان با نفوذ آب باران و همچنین در معرض نور خورشید و گرد و خاک قرار گرفتن، دچار خوردگی و فرسایش شود و عمر مفید آن کاهش یابد. نمای مجدد طبیعتا هزینه های زیادی را بر دوش مالک ساختمان خواهد گذاشت. پس بهتر است که کار عایق بندی نمای ساختمان به درستی و با دقت انجام شود. یکی از گرانترین و با ارزش ترین انرژی های حال حاضر، سوختی است که برای گرمای ساختمان یا سرد کردن ساختمان استفاده می شود. در صد قابل توجهی از این انرژی از طریق دیوار های بیرونی ساختمان به هدر می رود. بنابراین باید دیوار های خارجی ساختمان عایق بندی شود.

ادامه مطلب...
۱۰ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت پوشش لوله پرایمر عایق کاری بیتوسیل کرج

قیمت پوشش لوله پرایمر عایق کاری بیتوسیل کرج : ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب ایزوگام جهت بالا بردن کیفیت عایق کاری و ایزولاسیون ساخته شده است. این ماده از ترکیب قیر و پودر‎های معدنی مخصوص بدست می‎آید و از لحاظ فیزیکی به صورت مایع بوده که می‎توان این خمیر امولسیون را به صورت خالص یا رقیق شده با آب یا بنزین استفاده نمود البته در ابتدای پیدایش پرایمر این محصول را با بنزین مخلوط می‎کردند که به دلیل خطرات و همچنین آسیب زدن به لایه پشت بام دیگر از این محلول استفاده نمی‎شود و بجای آن از محلول آب استفاده می‎شود که هنگام اجرا در پشت بام آب آن تبخیر شده ویک لایه مقاوم و قابل انعطاف که دارای چسبندگی خوبی می باشد به وجود می‎آید.

ادامه مطلب...
۰۷ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی