عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

خدمات آببندی نمای ساختمان در تهران

خدمات آببندی نمای ساختمان در تهران:عایق :عایق کاری یکی از مهم ترین آیتم های عملیات ساختمان در بازسازی و نوسازی ساختمان بوده ودر حال گسترش می باشد.زیرا با افزایش روزافزون حامل های انرژی عایق ساختمانها اهمیت بیشتری پیدا می کند  انتخاب نوع عایق کاری در ساختمان های نوسازی بسیار زیاد است در صورتی که در بازسازی ساختمان انتخاب نوع عایق کاملا متفاوت است مثلا عایق دیوارها ی خارجی چون نما اجرا شده وبسیاری از آنها دائمی هستند پس نمی توان از بیرون عایق کاری کرد واز داخل بسیاری از عایق ها دارای ضخامت هستند پس تنها عایق حرارتی ،رطوبتی وصوتی که می توان کار کرد رنگ نانوعایق  که به ضخامت 1 الی 2میلی متر می تواند صرفه جویی قابل ملاحظه ای در انرژی داشته باشد.

عایق کاری

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۷:۰۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آب بندی ساختمان های سیمانی توسط واترسیلs500

آب بندی ساختمان های سیمانی توسط واترسیلs500 : آب بندی نمای ساختمان معمولا از چند بخش تشکیل می شود . در این نوع از  نماها معمولا آجر و سنگ را ترکیبی کار می کنند و چون بین آن ها درزهایی هست ک آب از آن ورود می کند باعث ترک خوردن و باد کردن گچ و کاغذ دیواری داخلی ساختمان می شود که هزینه های بسیار بالایی برای مالک به همراه دارد شرکت گوهر ابنیه پایتخت با تولید عایق نانو واترسیل گامی نوین به جلو نهاده است جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید: 09121754110

ادامه مطلب...
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پخش و فروش انواع قیر در کرج و تهران

پخش و فروش انواع قیر در کرج و تهران:قیر استخراج شده از نفت یا سنگ‌های معدنی مخصوص، قیر خالص نام دارد که با توجه به منشأ تشکیل، طبقه‌بندی می‌شود. قیرهای خالص همچنین برای اینکه خواص مورد نظر برای کاربردهای مختلف را پیدا کنند، تحت فرایندهای دیگر قرار می‌گیرند و انواع مختلف قیر را (ازجمله قیر دمیده، قیر محلول، قیر امولسیون، قیر پلیمری و…) را تشکیل می‌دهند.قیر دارای ترکیبات پیچیده ای بوده که به دو صورت می توان به آن دست یافت. قیر طبیعی یا معدنی که به صورت مخلوط با مواد معدنی وجود دارد و قیری که از تقطیر نفت خام بدست می آید.

قیر

ادامه مطلب...
۲۷ مهر ۹۸ ، ۱۲:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ایزوگام چیست و کارایی آن در پشت بام

ایزوگام چیست و کارایی آن در پشت بام: ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از قیر و الیاف های مختلف مصنوعی می‌باشد که به وسیله حرارت به سطح مورد نظر چسبانده می‌شود. ایزوگام پوشش بسیار مقاومی برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت است که معمولا عمر آن حدود ۱۰ سال می‌باشد. همچنین امروزه در بیشتر ساختمان‌ها در مرحلهٔ پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی صورت می‌گیرد و تا ۴۰ سال پیش عایق بندی رطوبت ساختمان‌ها که به صورت سنتی با استفاده از قیر و آسفالت انجام می گرفت و مقاومت بسیار خوبی را نداشتند. امروزه با پیدایش عایق های مختلف ایزوگام جای خود را به این عایق های مقاوم و بادوام دادند.

ایزوگام پشت بام

ادامه مطلب...
۲۶ مهر ۹۸ ، ۱۷:۲۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آببندی درز موزاییک توسط واترسیل در مهرشهر کرج

آببندی درز موزاییک توسط واترسیل در مهرشهر کرج:عایقکاری بیرنگ نانو واترسیل درز موزائیک سرامیک : واترسیل نانو بیرنگ سردریز  S-500 بر پایه رزین های آلمانی آکرلیک ، بصورت گرانول های آماده از شرکت سیلانت آلمان وارد شده  و در داخل ایران توسط این شرکت ،  نانو فناوری شده و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد. این محصول مایع شیری رنگ با خاصیت واتر پروفی صددرصدی که دارد ، یکی از مواد بسیار حرفه ای آب بندی  میباشد که توسط  ، هر شخص حرفه ای یا غیر حرفه ای بدون نیاز به تخریب با هر نوع شیب مثبت یا منفی روی تمامی مصالح و مواد ساختمانی مثل گچ ،.سیمان ،.موزائیک ،.چوب.، دوغاب و ملات زیر کاشی بدون نیاز به تخریب  مورد استفاده قرار میگیرد و جایگزین قطعی قیر و عایقهای سنتی میباشد که پس از مصرف روی سطح ، کاملا بیرنگ میشود و ظاهر مکان مورد نظر را فقط براق میکند.

درزبندی موزائیک

ادامه مطلب...
۲۵ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع چسب بتن در ماهدشت کرج

فروش انواع چسب بتن در ماهدشت کرج:یکی از مواد شیمیایی که امروزه در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی یافته چسب بتن است. این چسبها عموما محلولهای کلوئیدی از پلیمرهای مختلف در آب هستند که مقاومت کششی، خمشی و دوام بتن را افزایش می دهند ولی مهمترین خاصیت آنها افزایش چسبندگی است.چسب بتن اصطلاحا به موادی گفته می شود که به صورت پودری یا مایع به منظور افزایش چسبندگی و دوام به بتن و ملات اضافه می شود.

ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع روش های عایق کاری استخر در کرج

انواع روش های عایق کاری استخر در کرج:چسب آب بندی استخر؛ برای آب بندی استخر و جکوزی، سازه های سیمانی و سرویس های بهداشتی و تقویت کننده ملات سیمان و چسب های کاشی و سرامیک و ...مناسب می باشد.معمولا استخر ها بعد از گذشته مدتی از ساخت آنها یا بعد از ساخت به دلیل عدم استفاده از محصولات آب بندی و مقاوم سازی در حین ساخت و یا حتی به دلیل عدم مهارت در استفاده از محصولات آب بندی با مشکل آب بندی و ایزولاسیون و کم کردن آب از استخر مواجه می گردند.

 

عایق استخر

ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۵:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایقکاری درز بین سرویس بهداشتی در عظیمیه کرج

عایقکاری درز بین سرویس بهداشتی در عظیمیه کرج: اجرای بازسازی حمام و توالت ، تبدیل کاسه توالت ایرانی به فرنگی و عایق کاری کف حمام و توالت ، استخر و جکوزی به دلیل در معرض بودن دائمی با آب و رطوبت، نیاز به آب بندی و عایق بندی کف و دیوارها در این مکان ها برای جلوگیری از نفوذ آب به طبقات ساختمان بسیار ضروری است و در اثر سهل انگاری به قضیه آب بندی سرویس حمام و توالت و حیاط خلوت باعث مشکلات زیادی برای ساکنان ساختمان و سازه ساختمان میشود.

 

عایقکاری درز بین سرویس بهداشتی در عظیمیه کرج:آب بندی درز کاشی و سرامیک کف حمام و دستشویی با استفاده از چسب بند کشی ماستیک است. ماستیک، یک چسب ساختمانی با کیفیت بالا است. که معمولا برای اتصال کاشی و سرامیک کف، درز انبساطی بتن، آسفالت، چرم و پارچه استفاده می شود. از ویژگی های ماستیک می توان به چسبندگی بالا و ضد آب بودن، مقاوم در برابر تغییر شکل و دوام آن اشاره کرد.

 

نحوه آب بندی سرویس بهداشتی و حمام در گوهردشت کرج:
آب بندی درز بین دیوارها و کف سرویس های بهداشتی:
روش اول : آب بندی درز کاشی های کف سرویس بهداشتی و حمام با استفاده از پودر های مخصوص بند کشی برای بندکشی کف توالت و حمام ابتدا پودر بندکشی را به مقدار مورد نیاز  همراه با آب به میزان ۱به ۱ با پودر بندکشی مخلوط نمائید و به حالت خمیری متوسط در بیاورید سپس با ماله یا کاردک در بین درز های خالی کاشی و سرامیک با زاویه ماله ۴۵ درجه بکشید و در انتها با دستمال نرم و ابر پارچه ای مرطوب محل بند کشی را پاک کرده و سطح بند کشی را صاف و یک دست نمائید بهتر است کنج اتصال دیوار و کف را بصورت ماهیچه ای تا ضخامت ۵ میلیمتر با فنر بند کشی اجرا نمایید برای رسیدن به نتیجه بهتر بین درزها را تا حد ممکن از هر گونه مصالح و آلودگی و چربی کاملا پاک نمائید و سپس عملیات بند کشی وآب بندیرا انجام دهید.شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد.

روش دوم: آب بندی درز کاشی و سرامیک کف حمام و دستشویی با استفاده از چسب بند کشی  ست که معمولا برای اتصال کاشی و سرامیک کف، درز انبساطی بتن، آسفالت، چرم و پارچه استفاده می شود. از ویژگی های چسب می توان به چسبندگی بالا و ضد آب بودن، مقاوم در برابر تغییر شکل و دوام آن اشاره کرد. ماستیک با داشتن حالت خمیری، در ساختمان به عنوان یک سیلر یا پرکننده استفاده می شود.برای بندکشی سطوح پوشانده شده توسط موازییک و سنگ بر روی انواع تراس ها و پشت بام ابتدا بند های قدیمی توسط سنگ فرز باز و تخریب شده و بعد توسط پمب باد بندها بادگیری و خالی از باقی مانده نخاله ها گردد سپس با فرایند پر کردن درزها باید در چند مرحله انجام پذیرد اول به صورت دوغابی شل(مقداری خیلی کم سیمان سفید و مقدار لازم نانو بندکشی) بدون پودر سنگ برای نفوذ بهتر در درزها و در مراحل بعدی با افزودن پودر سنگ و سیمان سفید اقدام به درزگیری بندها می نماییم تا زمانی که درزها کاملا پر شود و کنج ها نیز باید ماهیچه کشی شود.

۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۷:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع ایزوگام فویلدار مخصوص دیوار در ماهدشت کرج

فروش انواع ایزوگام فویلدار مخصوص دیوار در ماهدشت کرج:پوشش ایزوگام فویل‌دار از آلومینیوم است که بیشتر مواقع در کارخانه بر روی ایزوگام پرس‌‌‌‌ می‌شود و یا پودر و نایلکس‌‌‌‌ می‌شوداغلب فروشندگان فکر‌‌‌‌ می‌کنند که ایزوگام‌‌‌های فویل‌دار بهتر از سایر مدل‌‌‌های دیگر هستند و خریداران را تشویق به خرید این نوع محصول ‌‌‌‌می‌کنند اما حقیقت این است که فویل روی ایزوگام تاثیری بر روی کیفیت آن نخواهد گذاشت.بایستی به این نکته را مد نظر داشت که وجود فویل به تنهایی نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت بالای ایزوگام باشد و شاخص مناسبی برای انتخاب یک ایزوگام مرغوب نخواهد بودفویل موجود بر روی ایزوگام هیچ تاثیری بر کیفیت آن ندارد، تنها به این دلیل است که موجب زیبایی آن‌‌‌‌ می‌شود و زیبایی یکی از ویژگی‌‌‌های ایزوگام فویل‌داراست وجود فویل بر روی ایزوگام باعث‌‌‌‌ می‌شود که زمان‌‌‌هایی که تابش نور خورشید بسیار شدید است، فویل که روی ایزوگام است نور را منعکس کند و از شل شدن ایزوگام و ازهم گسیختگی آن جلوگیری کند

ادامه مطلب...
۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۶:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرا ایزوگام ساختمان و آسفالت خیابان در دولت آبادکرج

اجرا ایزوگام ساختمان و آسفالت خیابان در دولت آبادکرج:نکته ای که باید به آن توجه شود اول از همه بار گیری ونوع چیدن ایزوگام در وسایل نقلیه می باشد که بسیار مهم بوده و اگر بارگیری به طورغیر اصولی انجام گیرد باعث وارد امدن ضرر و زیان به تولید کننده وخریدار میگردد ، پس جهت جلوگیری از این خسارت می بایست در هنگام بارگیری دقت کرد که کف کامیون یا وسیله نقلیه صاف باشد وبدون بر امدگی وفرو رفتگی باشد و در رولهای ایزوگام بصورت خیلی فشرده بدون هیچ فاصله ای در کنار هم بارگیری شوند و قسمت انتهای بار رولها باید بوسیله یک طناب یا ایزوگامهای درجه ٢ محکم بشوند تا در طول مدت مسیر جابجایی صورت نگیرد، در صورتی که به این موارد توجه نشود رولهای ایزوگام روی هم ریخته می شوند و کتابی شده و غیر قابل استفاده میگردند

ادامه مطلب...
۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۵:۲۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی