عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۴۸ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

عرضه انواع عایق پشت بام ارزان قیمت در کرج و حومه

عرضه انواع عایق پشت بام ارزان قیمت در کرج و حومه : عایق ارزان پشت بام نانویی با وزن کم و بدون تخریب پشت بام ، عایق کاری نانویی بدون نیاز به حلال و رقیق کننده ،عایق کاری بدون کثیف کاری ، وزن کم عایق توسط مجموعه گوهر ابنیه پایتخت اجرا می شود. عایق نانویی با کیفیت در پشت بام و انواع سقف و روف گاردن (بام سبز) با محصول عایق رطوبتی پلیمری نانو که عمل آب بندی و عایق کاری نانویی درجه یک روی انواع پشت بام و دیوار و کار رنگ و عایق را به طور همزمان بدون هیچ گونه رنگ پریده شدن ، بدون پوسته پوسته شدن ، بدون سنگین کردن سازه انجام می دهد.

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۳:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش عایق پلیمری ایزوپل آب بندی پشت بام آپارتمان ها

فروش عایق پلیمری ایزوپل آب بندی پشت بام آپارتمان ها : نفوذ رطوبت در بخش های مختلف بنا خساراتی را موجب می شود که می بایست از آن جلوگیری کرد. در پاره ای از موارد، روی سنگ و آجر، مواد ضد رطوبت بی رنگ کشیده می شود، یا داخل بتن ملات عایق افزودنی اضافه می شود، ولی در بیشتر موارد ناگریز از مصرف عایق های قیری یا پلیمری هستیم.

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۰:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای مایع آب بندی عایق کاری رطوبتی در استخرها

اجرای مایع آب بندی عایق کاری رطوبتی در استخرها : آب بندی استخر مهمترین قسمت ساخت استخر و اخذ نتیجه نهایی مطلوب برای صاحبان استخر می باشد. با توجه به اهمال کاری و عدم اطلاع از روش دقیق ساخت استخر توسط سازندگان منابع آب که عمدتا بناها و پیمانکاران ساختمانی می باشد در مرحله آبگیری استخر مشاهده می شود استخر شدیدا با افت میزان آب مواجه می گردد که به عدم استفاده از مواد آب بندی استخر هنگام ساخت و بعد از اتمام مرحله ساخت استخر می باشد.

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۳:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش ژل درزگیری و آب بندی خمیری استخرها در کرج

فروش ژل درزگیری و آب بندی خمیری استخرها در کرج : ژل درزگیری و آب بندی خمیری شیری رنگ با خاصیت ترمیم و آب بندی بدون نیاز به تخریب است که جهت درزگیری و بندکشی سنگ و موزاییک، کاشی و سرامیک، اطراف سینک و شیشه های نما، در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر، سونا و جکوزی، تراس، اطراف ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب و کلیه مکان های آبگیر که بندکشی آنها تخریب شده و مشکل نم و رطوبت دهی دارد می توان از ژل آب بندی پادآب استفاده می گردد.

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۸:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای عایق کاری موتورخانه و لوله کشی های ساختمانی

اجرای عایق کاری موتورخانه و لوله کشی های ساختمانی : عایق کاری موتورخانه شوفاژ و سیستم های حرارتی دیگر بیشتر به منظور کاهش تلفات گرما و به تبع آن کم شدن مصرف سوخت انجام می شود. منبع دوجداره و کویل دار موتورخانه , کلکتور موتورخانه و لوله های آب و شوفاژ از مواردی هستند که شوفاژخانه عایق می شوند. عایق کاری موتورخانه معمولا و به طور سنتی با پشم شیشه , مل و ماستیک و کرباس و رنگ آمیزی صورت می گیرد. اخیرا عایق های الاستومری و پلیمری که به بازار ارایه شده به علت کارکرد مناسب و اجرای آسانتر تا حدودی توانسته در صنعت عایق کاری موتورخانه و لوله کشی رواج پیدا کند.

ادامه مطلب...
۲۸ مهر ۹۹ ، ۱۴:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق کاری منبع آب فلزی با کیفیت عالی در گلشهر کرج

عایق کاری منبع آب فلزی با کیفیت عالی در گلشهر کرج : جهت ایجاد پوششی صددرصد آب بند و با دوام ،درزهایی که در اثر فواصل زمانی در بتن ریزی ایجاد شده است و قسمت هایی که به دلیل عدم ویبره کافی و یا اختلاط نامناسب در بتن بوجود آمده است، تخریب شود و سپس پوشش داده شود.  عمل تخریب و پوشش نقاط پوک و کرمو  باید در عمق مناسب انجام شود تا باعث چسبندگی و گیرداری خوبی بین بتن و بتونه ترمیمی  شود تا در گذر زمان از سطح بتن جدا نشود.

ادامه مطلب...
۲۸ مهر ۹۹ ، ۱۱:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع عایق های نانو ضد رطوبت عایق بندی در سازه ها

انواع عایق های نانو ضد رطوبت عایق بندی در سازه ها : عایق نانو، یکی از عایق هایی است که می توان آن را به راحتی مانند رنگ، روی سطوح مختلف مانند سطوح فلزی و غیرفلزی کشید و از هدر رفت انرژی جلوگیری کرد. عایق نانو عایقی است ضد آب بر پایه ساختار شیمیایی ارگانوسیلان که دوستدار طبیعت و قابل حل در آب است. فناوری نانو در حال حاضر یک ابزار موثر و مقرون به صرفه برای افزایش بهره ‌وری انرژی در ساختمان‌ های موجود و همچنین ساخت و ساز جدید ارائه شده است.

ادامه مطلب...
۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۳:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت عایق های رطوبتی پلیمری آب بندی در کرج تهران

قیمت عایق های رطوبتی پلیمری آب بندی در کرج تهران : عایق رطوبتی پلیمری، یک پوشش جهت جلوگیری ورود و خروج آب از رطوبت ناشی از برف و باران و آب های زیر زمینی در استخر ها، پشت بام ها، موزائیک، سرویس بهداشتی، روف گاردن، سطوح فلزی،  سیمانی و تمامی سطوح ساختمان می باشد. جذب رطوبت مصالح بیشتر از مواد غیرطبیعی دیگر است. مصالح ساختمانی مختلف استفاده شده در نما و بام ساختمان از جمله سیمان ، سنگ ، سمنت بورد ، کاشی ، موزاییک ، ساندویچ پنل ، ورق گالوانیزه ، بتن ، غیر و …. پس از مدتی قرارگیری در برابر آب  یا بارش برف و باران دچار آسیب (شوره زدگی ، پوسیدگی ،زنگ زدگی ، ترک ، طبله شدگی و تخریب) می شوند.

ادامه مطلب...
۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش درزگیر چسبی ماستیک بیتومین در سراسر کشور

فروش درزگیر چسبی ماستیک بیتومین در سراسر کشور : ماستیک بیتومین از بهترین نوع ماستیک های آب بندی محسوب می‌شود که قابلیت چسبندگی بر روی تمامی سطوح را دارد. شرکت پخش کننده ماستیک بیتومین در ایران علاوه بر عرضه این محصول در بازارهای داخلی گامی در جهت صادرات آن به کشورهای دیگر برداشته‌اند. این محصول به دلیل کیفیت بالا، با استقبال ویژه ای از طرف مصرف کنندگان روبرو شده است. این ماستیک ها به صورت مستقیم و بی واسطه به تمام مناطق کشور ارسال می گردند. فروش این محصولات به صورت عمده و خرده و با ارزانترین قیمت انجام می شود.

ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۹ ، ۱۴:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد های ماستیک قیر امولسیونی آب بندی سطوح بتنی

کاربرد های ماستیک قیر امولسیونی آب بندی سطوح بتنی : امولسیون‌ قیری ترکیبی از قیر و آب می باشد که به کمک ماده ی امولسیون ساز ساخته می‌شود. در این ترکیب قیر در آب حل نمی شود  بلکه به صورت گلبول‌هایی ریز در آب شناور می باشد. در برخی موارد امکان دارد به همراه ماده امولسیون ساز، ماده پایدار کننده نیز استفاده گردد. رنگ امولسیون قیری قبل از مصرف، قهوه‌ای است و بعد از شکستن به رنگ سیاه قیر تبدیل می‌شود. قیر امولسیون از مدل فاز معلق به دو دسته ی آب در روغن و روغن در آب تقسیم می‌گردد. قیر امولسیون معمولا از نوع امولسیون‌های روغن در آب می باشند که قیر در فاز آب پراکنده می باشد.

ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۹ ، ۱۱:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی