عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

روش آب گریز کردن سنگ نمای ساختمان

روش آب گریز کردن سنگ نمای ساختمان : نانو نمای ساختمان یک عایق محافظ بهره گرفته از فناوری نانو می باشد که بسته به نوع خود می توانند نما را از باران و رطوبت ،جرم و زنگ آب ،شوره ،گرد و غبار و فضولات پرندگان محافظت می نماید . به صورت خلاصه و علمی؛ کلمه نانو نما اصطلاحی است که در میان بازاریان، جا افتاده است، و برای هر قسمتی از نمای ساختمان مثل: (آجر، سنگ، سیمان، بتن و…) که بخواهند، آن سطح مورد نظر را آبگریز کنند، به اصطلاح می‌گویند که مواد نانو نما باید، بر روی آن سطح اجرا شود، اما در واقع نانو نما از نظر کارایی و ماندگاری، انواع مختلفی دارد.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۰۱ ، ۰۹:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت عایق های استخری پایه آب در کرج تهران

قیمت عایق های استخری پایه آب در کرج تهران : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. نانو عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا می‌باشد. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است. 

ادامه مطلب...
۲۹ شهریور ۰۱ ، ۱۹:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نمایندگی عایق رطوبتی بی رنگ پوشش سطوح

نمایندگی عایق رطوبتی بی رنگ پوشش سطوح : یکی از مشکلاتی که در عایقکاری و آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی و حتی سنگی وجود دارد، نگرانی از تخریب سطوح مورد نظر و سپس بازسازی آن است.عایق رطوبتی بی رنگ این مشکل را حل کرده است.عایق رطوبتی بی رنگ یا به اصطلاح کریستالی ، در دو نوع غلیظ و رقیق تولید شده که هرکدام کارایی خاص خود را دارد. عایق رطوبتی بی رنگ مواد رقیق ، شیری رنگ بوده و پس از اجرا و خشک شدن به حالت لاستیک بی رنگ و کریستالی و نازک درآمده و روی سطح را پوشش می دهد .

ادامه مطلب...
۲۸ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

استفاده از عایق های صنعتی حرارتی نسوز در کوره

استفاده از عایق های صنعتی حرارتی نسوز در کوره : از مهم­ترین مصرف کنندگان انرژی، کوره ­ها هستند که در صنایع مختلف کاربرد دارند. در صورتی که مصرف انرژی در این کوره­ها به طور صحیح مدیریت نشوند، انرژی زیادی اتلاف می­ گردد و این در حالی است که قیمت حامل­های انرژی، روند رو به افزایش دارد و همچنین قوانین زیست محیطی سخت­تر شده است. مدیریت مصرف انرژی لازم است با هدف کاهش مصرف انرژی با حداقل هزینه و بدون تاثیرگذاری بر روی کیفیت محصولات و خدمات انجام ­گردد. استفاده از عایق کوره، یکی از راه­حل­هایی است که به منظور کاهش میزان اتلاف انرژی کوره، مطرح می‌شود. 

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین پوشش های عایق کاری خطوط لوله تاسیسات

بهترین پوشش های عایق کاری خطوط لوله تاسیسات : یکی از دغدغه های مهم و همیشگی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بحث خوردگی و فرسودگی است که در هر قسمتی نظیر لوله ها و اتصالات، مخازن مختلف حاوی مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی، کمپرسور ها، توربین ها، بویلر ها، پمپ ها، فیلتر ها، درام ها، سطوح کوره ها، حوضچه ها، برج های خنک سازی، مبدل های حرارتی، کف و دیواره ی سالن های تولید و انبار، مخازن تحت فشار، ابزارآلات و ماشین آلات و… می تواند خسارت های زیادی را به سیستم تحمیل کند. این خوردگی ها می تواند از خوردگی های ساده و یک نواخت تا خوردگی های حفره ای، سایشی، گالوانیک، شیاری، خوردگی در زیر عایق ها، حملات هیدروژنی، SCC، خزش و خستگی در دما و فشار بالا، خوردگی اتمسفری و تردی در دماهای پایین و… متغیر باشد.

ادامه مطلب...
۲۴ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید مواد و پوشش عایق بندی سقف ساختمان ها

خرید مواد و پوشش عایق بندی سقف ساختمان ها ::هر چیزی که مانع عبور جرم و انرژی شود، عایق می‌گویند. عایق‌ها موادی هستند که به صورت پوشش روی سقف، کف و دیوارهای ساختمان به کار می‌روند.  عایق‌های ساختمانی استفاده‌های متفاوتی دارند. بعضی از آن‌ها برای جلوگیری از رد و بدل شدن حرارت یا سرما در ساختمان به کار می‌روند. عایق‌های رطوبتی برای جلوگیری از ورود و خروج آب و رطوبت و عایق‌های صوتی برای کنترل صدا و کاهش آلودگی صوتی در ساختمان، استفاده می‌شوند. عایق بندی سقف و همچنین آب بندی سقف یکی از امور مهم و تاثیر گذار در امور ساختمانی و امنیتی آن به شمار می آید.

ادامه مطلب...
۲۳ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

استفاده از پوشش‌ پلی‌ یورتان جهت پوشش داخلی

استفاده از پوشش‌ پلی‌ یورتان جهت پوشش داخلی : پلی‌اورتان‌ها به شکل‌های مختلف از جمله فوم‌های نرم، فوم‌های سخت؛ الاستومرها، ترموپلاستیک الاستومرها، رزین، رنگ، پوشش و… در دنیا کاربرد دارند. یکی از کاربردهای پلی‌اورتان‌ها، استفاده به عنوان پوشش لوله‌های مدفون در خاک با هدف حفاظت در برابر خوردگی می‌باشد. پلی‌اورتان مورد استفاده در این روش، از نوع ۱۰۰٪ جامد و با مواد اولیه دو جزئی است ولی نبایستی چسبندگی زیادی به سطح لوله از این پوشش توقع داشت. پلی اورتان‌ها در شرایط کاربری خاص مانند دمای بالای خط لوله یا تعمیرات پوشش اصلی کاربرد دارند و کمتر به عنوان پوشش اصلی خطوط انتقال استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع عایق های سقفی در کرج تهران

فروش انواع عایق های سقفی در کرج تهران : عایق کاری سقف کاذب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد زیرا اگر ای کار به خوبی انجام نشود در زمستان ها هوای گرم خانه به بیرون و در تابستان ها هوای گرم به داخل خانه ورود پیدا می‌کند. در حال حاضر مشکلات بسیار زیادی در سقف ساختمان دیده می‌شود که مهم ترین علت ایجاد این مشکلات، عایق کاری نامطلوب و نام مناسب سقف ساختمان می‌باشد. در انجام عایق کاری سقف کاذب افراد باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته تا بتوانند از نم زدگی و از بین رفتن فضای ساختمان تان جلوگیری نمایید. عایق پشم سنگ نیز یک عایق معدنی است که از تحمل حرارتی بسیار بالا برخوردار می باشد. این عایق از سنگ بازالت که حاصل فعالیت های آتشفشانی است تولید می شود.

ادامه مطلب...
۱۹ شهریور ۰۱ ، ۰۹:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

موارد کاربرد عایق های امولسیونی قیری در ساختمان

موارد کاربرد عایق های امولسیونی قیری در ساختمان : عایق امولسیونی قیری نوعی پوشش محافظتی برای جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌های مخرب شیمیایی موجود در خاک روی مقاطع بتنی که پیش از دفن شدن اجرا می‌شود. پس از خشک شدن، الاستیسیته زیاد و چسبندگی قابل توجهی به سطح دارد. عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی، مایعی ویسکوز به‌صورت امولسیون است که به‌صورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می‌شود. وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن است. در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد، است.

ادامه مطلب...
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۰۹:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش عایق سفید جایگزین ایزوگام در کرج

فروش عایق سفید جایگزین ایزوگام در کرج : عایق سفید که می توان آن را ایزوگام سفید نیز نامید فراورده ای با ویژگی ها و توانایی های یک عایق رطوبتی توانمند می باشد. ماده اولیه تشکیل دهنده این فراورده رزین های اکریلیک است که این فراورده را به جایگزینی بسیار عالی برای عایق های سنتی تبدیل نموده است. ایزوگام سفید لایه ای آب گریز می باشد که از بسپار و رابرهایی با فرمولاسیون آب گریزی ساخته شده است و بعد از به کاربردن در سطح مورد نظر و خشک شدن به یک محصول تمام عیار در امر عایق کاری و آب بندی تبدیل می شوند. این فراورده را در هر قسمت و هر نوع سطحی که به آب گریزی نیاز داشته باشد می توان به راحتی کار برد از جمله سطوح سیمانی، آجری، فلزی و ….. همچنین چسب نانو جایگزین ایزوگام خواهد بود و میتوان برای آب بندی از مواد نانو استفاده کرد.

ادامه مطلب...
۱۴ شهریور ۰۱ ، ۰۹:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی