عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید ایزوگام عایق های آماده ضد نم و رطوبت در گوهردشت

خرید ایزوگام عایق های آماده ضد نم و رطوبت در گوهردشت : برای اطمینان از آسایش ساکنان خانه در تمام فصول ، ساختمان باید انرژی بیشتری (گرمایش ، تهویه و غیره) مصرف کند، در حالی که عایق بندی حرارتی پشت بام برای محدود کردن تغییرات دما در ساختمان کافی خواهد بود. عایق بندی خوب به محافظت از سقف در برابر شرایط آب و هوایی کمک می کند. بنابراین ماندگاری آن از سقف غیر عایق بیشتر خواهد بود. انجام کارهای عایق حرارتی در پشت بام می تواند به سرعت و در دراز مدت صرفه جویی زیادی را فراهم کند. در واقع ، از دست دادن گرما در حال کاهش است ، نیازهای گرمایشی یا تهویه بسیار کم اهمیت هستند. به لطف یک سقف کاملا عایق بندی شده ، محیط حفظ می شود زیرا برای اطمینان از راحتی ساکنان خانه به انرژی اولیه کمتری نیاز است. 

ادامه مطلب...
۳۱ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای پوشش عایق بندی رطوبتی نانو پلیمری در آپارتمان ها

اجرای پوشش عایق بندی رطوبتی نانو پلیمری در آپارتمان ها : این عایق همان طور که از اسمش مشخص است از مواد پلیمری ساخته شده است و با افزایش میزان مواد پلیمری موجود در این عایق ، مقاومت عایق نانو به همان نسبت در برابر رطوبت افزایش پیدا می کند .مواد به کار رفته در این عایق باعث آب گریز شدن عایق های نانو پلیمر شده اند.همین امر باعث شده است این عایق ،دوام نسبتا خوبی داشته باشد. یکی از مهمترین اتفاقاتی که در این عایق افتاده است، این است که: کلیه عایق های نانو پایه آبی سیلیکونی دارند و برای محیط زیست ضرری ندارند .باعث ایجاد آلودگی در محیط زیست نمی شوند. عایق های رطوبتی نانو را روی بسیاری از مواد مثل : چوب، آجر، سطوح بتنی و سیمانی و….می توان اجرا کرد.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای پرایمرهای زیرسازی ایزوگام در انواع سطح ساختمان

اجرای پرایمرهای زیرسازی ایزوگام در انواع سطح ساختمان : نصب کامل و بدون مشکل ایزوگام به زیرسازی مناسب وابسته است تا چسبندگی و دوام کافی بین ایزوگام و سطح دیوار یا بام وجود داشته باشد و در اثر گرما و سرما و بارش برف و باران ایزوگام از سطح جدا نشود. برای این منظور لازم است تا پیش از نصب ایزوگام بررسی‌های لازم به انجام برسد و اگر سطح مورد نظر کیفیت لازم را ندارد، ابتدا زیرسازی مناسب انجام شود و سپس ایزوگام روی سطح چسبانده شود. پرایمر ایزوگام مایعی است هم بطور مجزا و هم بصورت ترکیب با مواد دیگر برای افزایش کیفیت عایق کاری ایزوگام کاربرد دارد. در گذشته برای آماده سازی پرایمر ایزوگام از حلال بنزین استفاده می‌شد. اما امروزه برای تهیه پرایمر ایزوگام آن را با آب ترکیب کرده و برای زیرسازی نصب ایزوگام استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق های لوله ای الاستومری جایگزین عایق های قدیمی در کرج

بهترین عایق های لوله ای الاستومری جایگزین عایق های قدیمی در کرج : عایق الاستومری لوله ای جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می گردد که مانع از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آنها جلوگیری بعمل می آورد.همچنین در سیستم های گرمایشی مانع از کاهش دما و گرما می گردد.عایق های لوله ای الاستومری، از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی ممانعت می کنند.این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می گردند. عایق الاستومری لوله ای بصورت عایق الاستومری لوله ای ساده ،عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم و عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور عرضه می گردد که نوع ساده آن جهت عایق کاری در فضاهای بسته و نوع با روکش آلومینیوم در ضخامت های مختلف برای استفاده در محیط های باز بکار گرفته می شود. عایق لوله ای الاستومری در ضخامت های ۹، ۱۳، ۱۹، ۲۵   میلیمتر قابل عرضه می باشد.

ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پخش و توزیع انواع مواد محافظت کننده نما در گلشهر

پخش و توزیع انواع مواد محافظت کننده نما در گلشهر : با ما خیالتان راحت باشد و تضمینی و با مواد بسیار مناسب محل مورد نظر را ضد اب می کنیم. برای ضد اب سازی و جلوگیری از نفوذ اب به داخل نما باید حتما عایق بندی نما را انجام داد. عایق به چندین روش گفته می شود که ایزوگام جزو عمومی ترین انها است. ولی ما یک روش جدید برای عایق بندی نماهایی داریم که از سنگ و شیشه هستند و ایزوگام برای نماهای کناری و روی سقف پشت بام انجام می گیرد. زمانی نمای ساختمان را ضد اب میکنیم که اب از بیرون ساختمان به داخل بزند و دیوار خانه را خراب کند.

ادامه مطلب...
۲۶ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش ایزوگام صادراتی ایزومکس با بهترین کیفیت در کرج

فروش ایزوگام صادراتی ایزومکس با بهترین کیفیت در کرج : تولید ایزوگام در ایران قدمت حدودا پنجاه ساله دارد که در این مدت طولانی همیشه سعی برآن شده تا کیفیت را به بهترین نحو ممکن در حد استانداردهای جهانی ارتقاء داد. همین تلاش مستمر باعث شده که امروزه بهترین ایزوگام صادراتی را در کشور تولید کرده و در مقابل رقبای خارجی این محصول حرفی برای گفتن داشته باشیم. ایزوگام صادراتی عایق رطوبتی پیش ساخته ای است که به صورت رول های 10 متری با عرض 1 متر و ضخامت 4 میلیمتر تولید می گردد. ایزوگام صادراتی با نصب سریع و راحت و تمیز و زیبا با قیمت مناسب و دوام طولانی با تنوع پوشش خارجی ( فیلم پلی اتیلن- پودر صنعتی و فویل آلومینیوم) تولید می گردد.

فروش ایزوگام صادراتی ایزومکس با بهترین کیفیت در کرج

ایزوگام صادراتی با وزن سبک و با مقاومت فیزیکی فوق العاده در برابر گرما تا 120 درجه سانتی گراد و انعطاف پذیری در سرما تا 5- درجه سانتی گراد تولید و نصب می گردد و در مقابل نفوذپذیری آب %100 مقاوم بوده و پس از نصب در برابر برودت هوا تا 50 درجه زیر صفر به خوبی مقاومت می نماید. ایزوگام صادراتی با دستگاه های مجهز و اتوماتیک زیر نظر متخصصین و طبق استاندارد ملی ایران تولید و پس از کنترل کیفیت به بازار مصرف عرضه می گردد. ایزوگام صادراتی دارای دو لایه تقویت کننده شامل یک لایه تیشو نخ دار پشم شیشه و یک لایه پلی استر سوزنی نبافته و رزین مخصوص پلیمری یا تک لایه اسپانباند می باشد. اما همیشه در وارد بحث صادرات که می شویم اولین گزینه ای که برای رقابت به ذهنمان خطور می کند ورود به بازارهایی است که قبلاً شناخته شده و زحمت زیادی برای بازاریابی ندارد. متاسفانه همین معضل اصلی صادرات کالاهای ایرانی است که به جای بازارسازی و ایجاد بازارهای جدید، این اشتباه همیشگی را تکرار می کنیم و نتیجه همین می شود که بسیاری از شرکت های موجود با ظرفیت بسیار پایین کار می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام صادراتی PUBG ایزوگام صادراتی PUBG, عایق رطوبتی ایزوگام

این ایزوگام ها با توجه شرایط های آب و هوایی مختلف که در نقاط مختلف کشور و وجود دارد ساخته می شوند؛ به همین علت برای عایق بندی کردن سقف خانه ها در هر نقطه از کشور کارایی دارند؛ به همین علت امروزه تلاش شده است تا با ایجاد راه های ارتباطی مختلف امکانی برای خریداران ایجاد شود تا به راحتی بتوانند آنها را تهیه کنند.  بنابراین برای خرید ایزوگام های تبریز خریداران در اقصی نقاط کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق راه های ارتباطی گوناگونی که در سایت فروش ایزوگام صادراتی شاهد آنها خواهند بود، می توانند این ایزوگام ها را در مقدار مورد نظر سفارش دهند تا توسط کادر فروش و در کوتاهترین فاصله زمانی برای آنها ارسال شوند.

۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای بهترین ماستیک‎ های پلی یورتان به صورت تک جزئی در سطوح

اجرای بهترین ماستیک‎ های پلی یورتان به صورت تک جزئی در سطوح : قوی ترین و پرکابرد ترین نوع ماستیک‎ ها پلی یورتان می‎ باشد. ماستیک‎ های پلی یورتان به صورت تک جزئی بر پایه رزین پلی یورتان طراحی شده اند و به عنوان نسل جدید الاستومرهای ترموست پرکننده درزهای انبساطی می‎ باشند. این نوع ماستیک با مقاومت بالا در برابر نور خورشید و با دوام عالی، سریع خشک می‎ شوند و با توجه به ضد جلبک و خزه بودن برای پر نمودن هر نوع درز انبساطی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از ماستیک ها (پر کننده‎های درز)، ماستیک های پایه قیری بوده که در دو نوع گرم اجرا و سرد اجرا عرضه می‎ گردند .تفاوت ماستیک ‎های قیری گرم اجرا و سرد اجرا در نحوه عملکرد و اجرای این مواد می ‎باشد، درجه حرارت و عمودی یا افقی بودن درز مورد نظر از مواردی هستند که در هنگام انتخاب این نوع ماستیک ‎ها باید به آن‎ها توجه شود.

ادامه مطلب...
۲۴ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پخش و توزیع پوشش های محافظت کننده تک جزئی قیری

پخش و توزیع پوشش های محافظت کننده تک جزئی قیری : محصول کاملا پوشش محافظ کننده تک جزئی است که حالت خمیری و رنگ قهوه ای کاملا سوخته دارد که بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و مواد افزودنی مطابق با استاندارد تولید شده و از نفوذ آب و املاح  و یون های مخرب جلوگیری می کند و در بسیاری از مواقع جایگزین ایزوگام و قیر در عملیات بتنی و آب بندی می باشد. عایق امولسیونی قیری نوعی پوشش محافظتی برای جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌های مخرب شیمیایی موجود در خاک روی مقاطع بتنی که پیش از دفن شدن اجرا می‌شود. پس از خشک شدن، الاستیسیته زیاد و چسبندگی قابل توجهی به سطح دارد.

ادامه مطلب...
۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین و اقتصادی ترین مواد و روش های عایق بندی استخر در کرج

بهترین و اقتصادی ترین مواد و روش های عایق بندی استخر در کرج : یکی از روش‌های آب بندی استخر، و آب بندی استخر کشاورزی و مخازن آب، استفاده از محصولات ویژه آب بندی سطوح است. جهت آب بندی استخر و آب بندی مخازن آب، استفاده از محصولات آب بندی نظیر ملات آب بندی RCM، چسب بتن آب بند MCP و عایق رطوبتی MCI توصیه شده است. می‌توان گفت یکی از بهترین روش های آب بندی استخر و آب بندی مخازن آب استفاده از همین محصولات آب بندی است. یکی از مزیت های این روش آب بندی استخر و آب بندی استخر کشاورزی و مخازن آب، عملکرد بسیار خوب محصولات مذکور در آب بندی سازه هایی از این دست است. همچنین قابل ذکر است که قیمت تمام شده روش آب بندی بسیار به صرفه تر از استفاده از محصولات مشابه خواهد بود. 

ادامه مطلب...
۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید انواع عایق صوتی دیوار جهت جلوگیری از آلودگی صوتی

خرید انواع عایق صوتی دیوار جهت جلوگیری از آلودگی صوتی : ما در زندگی روزمره خود از شنیدن صداهای نامطلوب گریزان هستیم و همواره به دنبال راه حل هایی می باشیم که این نوع صداها را از محیط زندگی خود دور نماییم. هر چقدر که پیش می رویم بشر بیشتر نسبت به حس شنوایی، علم صدا و آکوستیک توجه پیدا می کند. متأسفانه علم آکوستیک در برابر سایر علوم پیشرفت چندانی نکرده است. نظریه اساسی راجع به انتشار و اخذ صوت از زمان های قدیم در تحولات فکری بشر پیش آمده است و اسلوب آن امروزه هم مورد قبول می باشد. از مشاهداتی که از زمان های قدیم به دست آمده است، معلوم شده که صوت بوسیله آزمایش های مربوط به هوا از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال می یابد.

ادامه مطلب...
۲۰ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی