عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

انواع روش های آب بندی استخرهای طبقاتی

انواع روش های آب بندی استخرهای طبقاتی : یکی از اصلی‌ترین مراحل ساخت استخر آب‌بندی آن است؛ زیرا این کار باعث می‌شود که سازه بتواند مقادیر زیادی آب را بدون نشتی در خود نگه دارد.‌ امروز برای عایق‌ بندی از ترکیبات مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عملکرد ماستیک پلی یورتان پاششی عایق حرارت

عملکرد ماستیک پلی یورتان پاششی عایق حرارت : فوم پاششی پلی یورتان در سال 1940 و برای پوشش هواپیماهای نظامی مورد استفاده قرار می گرفت اما با گسترش صنایع مختلف و شناخت ویژگی های خوب این فوم از سال 1970 تا کنون به عنوان عایق کاربرد دارد. همانطور که گفته شد این نوع فوم از ترکیب 2 ماده شیمایی و رزین تولید می شود که توسط دستگاه های مخصوص و در اندازه های مشخصی روی سطوح گوناگون اسپری می شود. پس از پاشیدن این ماده روی سطح بالافاصله فوم ایجاد شده و به صورت جامد تغییر شکل می دهد. با استفاده از فوم پلی یورتان پاششی شما می توانید در مدت زمان کوتاه سطوح گسترده ای را به راحتی عایق کاری کنید. پس از خشک شدن این فوم شما یک عایق نسبتاً دائمی و مادام العمر را تولید کرده اید که در برابر مواد بسیاری مقاومت دارد و تغییر شکل نمی دهد.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش عایق صوتی روکار فومی دکوراتیو

فروش عایق صوتی روکار فومی دکوراتیو : با گذشت زمان و پیشرفت جوامع بشری و افزایش جمعیت آلودگی صوتی نیز بیشتر و بیشتر می شود. روش های مختلفی برای عایق کاری محیط زندگی وجود دارد که هر کدام هزینه های قابل توجهی را در پی دارند. اما استفاده از فوم عایق صوتی مناسب ترین روش برای این منظور است. صداگیر فوم برای پنجره و هم برای درب و قسمت های مختلف منزل استفاده می شود.

ادامه مطلب...
۲۷ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای امولسیون های قیر عایق بندی در سطوح

مزایای امولسیون های قیر عایق بندی در سطوح : قیر امولسیونی آب و قیر با یکدیگر مخلوط نمی­شوند اما تکنولوژی ساخت امولسیون این فرآیند را امکان­پذیر ساخته است که درصد متنابهی از قیر در فاز پیوسته آب پراکنده شود. ترکیبی به نام امولسیفایر، ذرات قیر را به صورت باردار (بار الکتریکی) در فاز پیوسته آب معلق و پایدار نگه می­دارد. در این مخلوط، قیر در آب حل نشده بلکه بصورت گلبولهایی بسیار ریز در آب شناور می ­شود.در بعضی موارد ممکن است همراه با امولسیفایر، ماده پایدار کننده نیز استفاده گردد. امولسیونهای قیری عمدتاً از نوع امولسیون های روغن در آب هستند که قیر در فاز آب پراکنده می ­باشد.
ادامه مطلب...
۲۱ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش پوشش عایق بندی نانو در گلشهر

فروش پوشش عایق بندی نانو در گلشهر : نانو پوشش اکریلیت نوعی پوشش نانو نما با کارایی بالا، پایه آب و حاوی اکریلیک می‌باشد.این عایق رطوبتی نانو، با ترکیبی اختصاصی از نانو ذرات، فرموله شده است. هر گالن از این پوشش نانو نمای ساختمان، حاوی تریلیون‌ها ذرات نانو است. بنابراین، پس از اعمال نانو پوشش اکریلیت نوعی غشاء حاوی ذرات نانو آبگریز بر روی سطح مورد نظر ایجاد می‌شود. این نانو ذرات آبگریز، به عمق سطح نفوذ و از آن را در برابر نفوذ رطوبت، نفوذ آلاینده‌ های محیطی، نفوذ گردوغبار و… محافظت می‌نماید. از نانو پوشش اکریلیک می‌توان به عنوان عایق رطوبتی نمای ساختمان به جهت آب‌ بندی نماهای بتنی، سنگی و… استفاده نمود. آب‌بندی نما با عایق رطوبتی نانو، سطح را در برابر آسیب‌ های ناشی از نفوذ رطوبت مثل خوردگی‌، شوره زدگی، هوازدگی، یخ زدگی، رشد قارچ، رشد کپک و… محافظت می‌ نماید.

ادامه مطلب...
۲۰ فروردين ۰۳ ، ۱۱:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نصب عایق صوتی لوله های فاضلاب پشم سنگ

نصب عایق صوتی لوله های فاضلاب پشم سنگ : مقصود از عایق سازی، پیشگیری از نفوذ عامل یا عواملی از خارج به داخل و یا داخل به خارج است. معمولا از عایق لوله ای الاستومری برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، دما و همینطور صدا استفاده می شود.  عایق لوله جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می شود که از چگالش در لوله های آب سرد جلوگیری کرده و جلوی یخ زدگی آن ها را می گیرد. همینطور در سیستم های گرمایشی ممانعت از کاهش دما و گرما برعهده عایق لوله ای الاستومری بوده و آن ها از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی جلوگیری می کنند. عایق لوله ای الاستومری باعث صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می شوند. 

ادامه مطلب...
۱۹ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

معرفی بهترین عایق نانو نما آجر ضد آب

معرفی بهترین عایق نانو نما آجر ضد آب : پوشش نانو لایه ای محافظتی است که در مقیاس نانو اندازه گیری می شود. با نزدیک شدن مواد به مقیاس نانو، خصوصیات آنها به طرق غیر منتظره ای تغییر می ‌کند. وقتی پوششی از نانو روی نمای آجری ساختمان اعمال می شود، نما از بسیاری جهات محافظت می شود. در حقیقت، پوشش نانو مانند یک سپر امنیتی عمل می کند و از آجر در برابر شرایط آب و هوایی و خطرات دیگر محافظت می کند. نماهای آجری اغلب دچار کثیفی، شوره، یخ زدگی، ترک و آسیب های دیگر می شوند. همۀ این موارد باعث کاهش کیفیت زمان بهره برداری از نمای ساختمان می شود و مالکان مجبور به تعمیر یا تعویض تمام نما می کنند.

ادامه مطلب...
۱۶ فروردين ۰۳ ، ۰۹:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایا عایق رطوبتی نانو واترسیل در نما

مزایا عایق رطوبتی نانو واترسیل در نما : عایق نانو واترسیل ترکیبی الاستومتری که بر پایه آب و یا حلال قابل عرضه بوده و به عنوان عایق رطوبتی و پوشش محافظ روی سطوح کاشی، سرامیک، بتن و مخازن فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق نانو واترسیل حرفه ای S-500  به عنوان یک عایقکار شناخته شده و بعلت عدم تغیرات شیمیایی و حفظ بافت یونی (کنفورماسیون داخلی ) بخاطر عدم اضافه کردن آب (محصول این شرکت) ، ساخته شده بسیار قوی بوده و در ساختمان و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و بخاطر بافت یونی نانو در کلیه مواد نفوذ کرده و پیوند قوی با سازه برقرار می سازد. این ماده دمای ۷۰- الی ۳۵۰ درجه سانتی گراد ( غیر مستقیم) را تحمل نموده و بعلت سرد ریز و آماده مصرف بودن ، سازگار با محیط زیست می باشد.

ادامه مطلب...
۱۵ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق امولسیونی قیری پوشش ساختمان

بهترین عایق امولسیونی قیری پوشش ساختمان : همه پوشش های رنگی که روی سطوح مختلف به کار گرفته می‌شوند هرکدام دارای مزیت های خاص خود هستند. اما عایق رطوبتی قیری پلیمری به دلیل کاربرد خاصی که دارند لازم است که از مزیت ها و امتیازات ویژه آنها به طور کامل مطلع باشیم. در گذشته معمولاً استفاده از قیرهای پر حرارت و پوشش های کنفی مرسوم بود اما به دلیل پیشرفت تکنولوژی و کشف فرمولاسیون های جدید در پوشش های سطح شاهد خلق بهترین و با کیفیت ترین عایق های ضد رطوبتی بوده ایم.

ادامه مطلب...
۰۸ فروردين ۰۳ ، ۱۲:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ترمیم و آب بندی درز و ترک با ماستیک

ترمیم و آب بندی درز و ترک با ماستیک : برای آب بندی، اغلب از چسب های ماستیک استفاده می شود. ماستیک قیر (سرد و گرم)، ماستیک پلی اورتان، ماستیک سیلیکونی، ماستیک اکریلیک، ماستیک پلی سولفید و غیره انواع مختلفی از ماستیک هستند. ماستیک برای آب بندی کانال های آب و فاضلاب، مخازن آب و فاضلاب یا کف سازی استفاده می شود. و همچنین برای آب بندی کانال های آبیاری. برخی از ماستیک ها دارای خواصی مانند مقاومت در برابر فرآورده های نفتی هستند و برخی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت استفاده می شوند. نوع دیگری از ماستیک برای آب بندی پنجره ها یا کاربردهای سبک استفاده می شود.

ادامه مطلب...
۰۷ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی