عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۵۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

قیر امولسیون چیست و کاربردهای آنها در صنایع

قیر امولسیون چیست و کاربردهای آنها در صنایع : امولسیون قیر یک محلول از قیر در آب است که بوسیله امولسیون سازی پایدار می گردد و از ته نشین شدن قیر در آب جلوگیری می شود. اولین امولسیون قیر در سال ۱۹۲۲ بوسیله هیو الن مکی ثبت شد. در آن زمان صنایع اتومبیل سازی رونق زیادی پیدا کرده بودند و تعداد زیادی جاده در حال ساخته شدن بود. حال که بیش از ۸۰ سال از بوجود آمدن آن می‌گذرد این تکنولوژی هنوز هم بهترین تکنولوژی برای راهسازی محسوب می شود.

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کارایی عایق های قیر طبیعی گیلسونایت در پتروشیمی

کارایی عایق های قیر طبیعی گیلسونایت در پتروشیمی : قیر ماده‌ای است سیاه رنگ و خمیری  شکل که در عایقکاری  رطوبت  و ساخت آسفالت  کاربرد دارد. قیر انواع گوناگونی دارد که هر یک از انواع آن، دارای کاربرد خاصی است. قیر از مشتقات نفت است.و اغلب در پالایشگاه نفت تولید می‌شوند. قیر ماده‌ای هیدروکربنی است به رنگ سیاه تا قهوه‌ای تیره که در سولفید کربن  و تتراکلرید کربن کاملاً حل می‌شود. قیر در دمای محیط، جامد  است. اما با افزایش دما، به حالت خمیری درمی‌آید و پس از آن مایع  می‌شود.

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید چسب ماستیک SOFTIK رزینی سرد اجرا در کرج

خرید چسب ماستیک SOFTIK رزینی سرد اجرا در کرج : چسب ماستیک SOFTIK ماده ای است یک جزئی که بر پایه رزین های اکریلیک و ارتجاع دهنده تولید و  به صورت سرد قابل اجراء می باشد. چسب ماستیک SOFTIK در محیط های اسیدی ، قلیائی ، نفتی و در برابر ولتاژ های الکتریکی دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از قدرت چسبندگی بالائی برخوردار است.

ادامه مطلب...
۲۹ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نصب روکش بیتوپلاست S1 ضد حلال FRE در پمپ بنزین

نصب روکش بیتوپلاست S1 ضد حلال FRE در پمپ بنزین : روکش بیتوپلاست ماده ای است دو جزئی که بر پایه رزین های کولتار و هاردنر تولید می گردد . این روکش بیتوپلاست در مقابل انواع سوخت ها و مواد نفتی دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از قدرت چسبندگی بالایی بر روی سطوح بتنی و آسفالت برخوردار است .

ادامه مطلب...
۲۹ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد ماستیک سفید آماده مصرف S500 برای درزبندی سطوح

کاربرد ماستیک سفید آماده مصرف S500 برای درزبندی سطوح : ماستیک سفید آماده مصرف S500 ،در صنعت ساختمان ،ما بین ترک های آسفالت و ایزوگام پشت بامی که در اثر نشست زمین و یا  انبساط و انقباض (ژوئن) بوجود آمده است، مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که ترک های ایجاد شده توسط عوامل محیطی که در سطوح آسفالت و یا ایزوگام پشت بامی می بینیم، در طول شبانه روز ،متغیر می باشند و باز و بسته می شوند ،به همین دلیل به هیچ عنوان از مواد سفت مثل سیمان ، مصالح ساختمانی بنائی ، ملات  و یا هر چیزی غیر آب بند دیگر در این سطوح استفاده نشود.

ادامه مطلب...
۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کارایی چسب های درزگیر قیری آیرو FRS در مخازن ذخیره

کارایی چسب های درزگیر قیری آیرو FRS در مخازن ذخیره : ماستیک FRS محصول ماستیک قیری گرم اجراء نوعی الاستومر بر پایه لاستیک بیتومن رابر است و برای پر نمودن و آب بندی درزهای انبساط و اجرایی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماستیک برای اجرا می بایست تا حالت روانی و سیالیت حرارت داده شده و در درزهای افقی و عمودی مورد استفاده قرار گیرد ماستیک آیرو لاستیک FRS ماده ای است یک جزئی که بر پایه کولتار و پلیمر تولید و بصورت گرم درون درزهای انبساط افقی و عمودی اعمال می گردد. ماستیک آیزو لاستیک FRS در برابر سوخت ها و مواد نفتی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و از قدرت چسبندگی بالائی برخوردار است.

ادامه مطلب...
۲۸ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

به صرفه ترین هزینه نصب ایزوگام دلیجان در تهران و کرج

به صرفه ترین هزینه نصب ایزوگام دلیجان در تهران و کرج : در این مورد شرایط نصب تاثیر زیادی دارد. اگر سطح کار نیاز به زیرسازی داشته باشد هزینه ها کمی بیشتر می شود. معمولا در پشت بام هایی که سال ها رها شده اند قیرگونی یا آسفالت قبلی دچار آسیب زیادی شده است. در این صورت ابتدا آسفالت قبلی از سطح کار جدا می شود. سپس لازم است تا زیرسازی برای هم سطح کردن پشت بام انجام شود. بعد در آخرین مرحله با بهترین نوع ایزوگام پشت بام پوشش داده شود. به این ترتیب عایق خوبی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به فضای داخل، در پشت بام ایجاد شده است.

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین زمان برای اجرای ایزوگام در انواع سطوح ساختمان ها

بهترین زمان برای اجرای ایزوگام در انواع سطوح ساختمان ها : در هوای مرطوب و بارانی، سطح زیر کار ایزوگام نم خواهد داشت بنابراین در صورت اجرای آن، ایزوگام به طور کامل به سطح زیرین متصل نمی شود و با بارندگی‌ های بیشتر، حتی آب در زیر آن جمع خواهد شد؛ لذا کارکرد آن برعکس چیزی می‌شود که انتظار داشتیم. بنابراین بهتر است در شرایطی که هوا مرطوب و بارانی است ایزوگام را نصب نکنید.

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد چسب درزگیر نانو در آب بندی کاشی سرامیک سازه ها

کاربرد چسب درزگیر نانو در آب بندی کاشی سرامیک سازه ها : در صنعت ساختمان، مواد چسبنده و درزگیر دارای کاربردهای وسیعی چون موکت کاری، کاشی کاری، بتن، ورقه های قفسه ها و کمدها، لایه زیرین کف، ورقه های دیوار کاذب، گرم سازی، تهویه، تهویه هوای مطبوع، سیمان های متصل شده، خانه های پیش ساخته، پانل های پیش پرداخت شده، کف کشسان، سقف سازی و پوشش دهی دیوار هستند. مواد چسبنده درزگیر دارای مبنای شیمیایی یکسانی هستند اما عملکردهای متفاوتی دارند. تفاوت اصلی بین این دو ماده، مدل کشسانی (الاستیسیته) آنها است؛ یک ماده ی درزگیر دارای مقاومت کششی کمتری است.

ادامه مطلب...
۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عرضه چسب ماستیک سفید درزگیر سرامیک کف سرویس

عرضه چسب ماستیک سفید درزگیر سرامیک کف سرویس : ماستیک ها درپایه‎های مختلف شیمیایی پلی یورتان، پلی سولفاید، قیری، و سیلیکونی عرضه می‎گردند. قوی ترین و پرکابرد ترین نوع ماستیک‎ها پلی یورتان می ‎باشد. ماستیک‎ های پلی یورتان به صورت تک جزئی بر پایه رزین پلی یورتان طراحی شده اند و به عنوان نسل جدید الاستومرهای ترموست پرکننده درز های انبساطی می ‎باشند. این نوع ماستیک با مقاومت بالا در برابر نور خورشید و با دوام عالی، سریع خشک می‎ شوند و با توجه به ضد جلبک و خزه بودن برای پر نمودن هر نوع درز انبساطی بسیار مناسب هستند.

ادامه مطلب...
۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی