عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۳۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرید چسب آب بندی بتن نانو با بهترین کیفیت

خرید چسب آب بندی بتن نانو با بهترین کیفیت : چسب بتن نانو مد نظر مجموعه های ساختمانی زیادی است. زیرا این نوع چسب مورد تایید بوده و مصرف کننده ها می توانند از سختی و مقاومت آن برای اهداف مختلف نهایت استفاده را برند. یکی از محصولات جانبی اما پرکاربرد استفاده از چسب بتن می باشد. مشتریان و یا سازندگان پروژه های مختلف می توانند از چسب بیشترین استفاده را داشته باشند  و عملکرد چسب بتن از مواد سنتی بسیار بهتر و بالاتر می باشد.

ادامه مطلب...
۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کارایی چسب آب بندی نانو در عایق کاری سطوح

کارایی چسب آب بندی نانو در عایق کاری سطوح : چسب آب بندی یکی از تولیداتی است که امروزه بسیاری از امور را به آسانی انجام داده و براساس نیاز مصرف کننده ها در بخش های مختلف بکار گرفته می شوند. این چسب ها وقتی در محیط های مختلف بکار گرفته می شوند بیشترین میزان سختی را داشته و همواره افرادی که آنها را مورد استفاده قرار می دهند بالاترین کیفیت را دارند.

ادامه مطلب...
۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نحوه اجرا ملات آب بندی الاستومری در محمدشهر

نحوه اجرا ملات آب بندی الاستومری در محمدشهر : ملات آب بندی بر پایه رزین های آکریلیک با تکنولوژی نانو ساخته شده که قابلیت آب بندی وسخت کنندگی و روان کنندگی همزمان را در ملات یا بتن های حجیم و یا به عنوان لایه پیوند زا در ترمیم سازه ها و برای نصب سرامیک روی دیوار و کف، سنگ مرمر، موزائیک، کاشی معدنی، آجر لعاب دار و سنگ های طبیعی به عنوان ملات پر مقاومتی به کار می رود.

ادامه مطلب...
۳۱ خرداد ۹۹ ، ۰۸:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ترمیم و دربندی سقف شیروانی با انواع ماستیک

ترمیم و دربندی سقف شیروانی با انواع ماستیک : توجه داشته باشید اندازه دامنه برای سقف شیروانی با توجه به منطقه و اقلیم انتخاب می‌ شود. هر چه باران شدت بیشتری داشته باشد دامنه بزرگ‌ تر است. در قسمت ورودی و تراس باید لبه‌ های سقف جلوتر از بنا جاگذاری شود تا آب وارد حریم خانه نشود. ناودانی‌ هایی انتخاب شود  که قطر آن مناسب میزان بارندگی منطقه‌ تان باشد تا آب باران به‌ راحتی هدایت شود.

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق بندی انواع سقف شیروانی در محمدشهر

عایق بندی انواع سقف شیروانی در محمدشهر : انواع مختلف سقف شیبدار و شیروانی در مناطق مختلف آب و هوایی مورد استفاده می باشد که آندولین و آندوویلا نوعی ورق پوشش بام شیبدار ساخته شده از مواد اولیه طبیعی که سازگار با انواع شرایط آب وهوایی می باشند. آندولین و آندوویلا هر دو محصول اصلی گروه کارخانه جات آندولین فرانسه هستند که بیش از 70 سال است در 10 کارخانه در کشورهای مختلف تولید ودر سراسر دنیا در شرایط متنوع آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرند، جنس هر دو از بیتومن و الیاف سلولزی طبیعی می باشد که تحت فشار و حرارت بالا با ترکیب نوعی رزین و رنگدانه های طبیعی تحت فناوری خاص با تکنولوژی منحصر به فرد کاملاٌ ضد آب و مقاوم تولید می شوند.

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق رطوبتی نانو برای سقف شیروانی سفالی

خرید عایق رطوبتی نانو برای سقف شیروانی سفالی : سفال طبرستان به شکل شیب های یک طرفه یا دوطرفه و یا به شکل دندانه اره اجرا می شود. از انواع سفال طبرستان می توان به مدل پنبه کوهی و سیمان و همچنین سفال طبرستان آلومینیومی و فولادی اشاره کرد. که این نوع سفال برای شیروانی در خانه و ویلا و سایر سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای عایق بندی و آببندی این نوع سفال در شیروانی از انواع محصولات درزگیری و چسب آببندی استفاده می شود.

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خواص رنگ عایق نانو پلیمری برای انواع سطوح

خواص رنگ عایق نانو پلیمری برای انواع سطوح : رنگ عایق نانو، عایق همزمان رطوبت، حرارت، الکتریسیته می باشد و مقاوم در برابر اشعه uv اسیدها، بازها، مواد خورنده، شوینده، غیر آتش زا است. اجرای بسیار سریع و خشک شدن سریع ، انعطاف پذیری بالا، امکان اجراء بر روی سطح عمودی ، افقی و شیبدار این رنگ ها از کاربرد این نوع عایق پلیمری می باشند.

ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت انواع عایق لوله الاستومری در فولادسازی

قیمت انواع عایق لوله الاستومری در فولادسازی : عایق لوله ای الاستومری، بسیار انعطاف پذیر،سلول بسته و سبک می باشد.عایق لوله ای برای عایق کاری لوله های سرد و گرم،و عایق بندی منبع و کانال و یا تجهیزات طراحی شده است. عایق های لوله ای الاستومریک در ضخامت های ۹, ۱۳, ۱۹, ۲۵  میلیمتر تولید می گردند.ساختار سلول بسته عایق الاستومری از آن یک عایق کارآمد ساخته است.خاصیت خود آب بند بودن این محصول، بیشترین اطمینان را در مورد آب بندی حاصل می کند و آب بندی را در شرایط سخت حفظ می کند.

ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید مواد پلیمری ضد آتش برای سازه فولادی

خرید مواد پلیمری ضد آتش برای سازه فولادی : برخی مواد پلیمری برای کاربردهای مصالح ضد حریق عبارتند از:

1. پلی استایرن
2. پلی یورتان
3. اپوکسی ها
4. پوشش ضد حریق با مواد معدنی پاششی

ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نکات عملیات آب بندی پشت بام بدون تخریب

نکات عملیات آب بندی پشت بام بدون تخریب : مرحله ابتدایی تعیین نوع عایق رطوبتی و میزان آسیب می باشد. اگر عایق پشت بام ایزوگام و بصورت روکار باشد... ابتدا ترک و شکاف ها باز شود و با عایق با کیفیت ایزوسیل اب بندی گردد و یا با مواد مناسب نانوسیال ایزوله گردد.اگر عمر قیرکونی بالای ٧ تا ١٠ سال باشد, بهتر است تعویض گردد و یا رویه و درزها آب بندی گردد. اگر عایق رطوبتی ایزوگام باشد و بصورت روکار اجرا شود,میتوان درزها و اتصال رول های ایزوگام و ایزوگام دیوار به کف پشتبام را اب بندی نمود. البته عایق های چندجزیی پلیمری بهتر و استانداردتر است.

ادامه مطلب...
۲۶ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی